minu OB12 2.5 CVT
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: minu OB12 2.5 CVT
Kohalik Japsi, või Alaska jaoks mõeldud ehk, tuhlake eri kontinentide esinduste lehti, vaadake, mida pakutakse?
Re: minu OB12 2.5 CVT
eelmine nädal andsin aku osas alla. Hoolimata sellest, et eelmisel päeval olin käinud sõidus linnast kaugemale, oli hommikul 0 kraadiga auto akus null elektrit. Ei hakanud enam uuesti laadima, läksin ja ostsin uue Varta Renovarist. Vana aku eest anti ka 15% soodustust.
Ennem vahetamist helistasin esindusse. Nad arvasid, et kui juba 4s aasta jookseb siis ikka väga hästi vastu pidanud ning ütlesid, et nad ise paigaldavad hetkel asemele Varta akusid. Kui nüüd arvestada, et eelmine kord oli probleem jaanuaris siis jämedalt võttes sain 2 kuud sõita ilma ühegi mureta. Imelik. Geneka viga siiski ei pidavat olema kuna siis pidavat aku tuli põlema jääma. Ma ei tea. Ju siis oli ikka aku viga. Eks aeg näitab.
Ennem vahetamist helistasin esindusse. Nad arvasid, et kui juba 4s aasta jookseb siis ikka väga hästi vastu pidanud ning ütlesid, et nad ise paigaldavad hetkel asemele Varta akusid. Kui nüüd arvestada, et eelmine kord oli probleem jaanuaris siis jämedalt võttes sain 2 kuud sõita ilma ühegi mureta. Imelik. Geneka viga siiski ei pidavat olema kuna siis pidavat aku tuli põlema jääma. Ma ei tea. Ju siis oli ikka aku viga. Eks aeg näitab.
- Tarmo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
- Kontakt:
Re: minu OB12 2.5 CVT
555qwerty kirjutas:Geneka viga siiski ei pidavat olema kuna siis pidavat aku tuli põlema jääma.
Ma ei tea, kas tänapäeva genekate juures on tehtud midagu uut aga näiteks dioodsilla mahapõlemisel kustub aku tuli kenasti ära (ergutusvool on olemas) aga akut ei laeta. Tested @ minu ex-Sierra.
PS! Sama auto juures peale dioodsilla remonti mured jätkusid, vahel laadis, vahel mitte. Viga oli lõpuks genekat vedavas rihmarattas, kus rihmarattal oli kummist vaheosa. Pealmine kiht (rihmasoonega) oli kummiosa pealt lahti. Kui tarbijaid taga polnud, siis vedas ringi ja kui tuled viled tööle panid siis hakkas libisema, hääletult kusjuures.
Legacy TD 2013
Focus RS 2018
Focus RS 2018
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: minu OB12 2.5 CVT
Mul Cadillaci uus genekas teeb sama, tule kustutab ära, aga laadimist pole.
Re: minu OB12 2.5 CVT
Siiani liikvel:
Re: minu OB12 2.5 CVT
Hey,
olen subaruga sõites eriti viimasel ajal kohanud huvitavat anomaaliat kui sõidan püsikiiruse hoidjaga pikemat vahemaad. Nimelt ei taha auto pöördeid tõsta või kui tõstab siis pika viitega. Olen proovinud erinevaid viise pidi:
* rahulikult gaasi vajutades
* järsku gaasi vajutades
* labadega käiku alla vahetada
* + nupuga kiirust lisada
Läinud nädalal oli olukord kus labadega vahetasin alla, number läks ilusti väikeseks aga päris mitu mitu sekundit tegelikult ei juhtunud pööretega midagi. Eelmine kord kui selline situatsioon oli siis vajutasin gaasi, pööretega ei juhtunud tükk aega midagi. lasin gaasi lahti ja jätkasin kruiisiga sõitu ning siis x arv sekundeid hiljem otsustas auto pöörded lakke visata.
Ma ei mäleta millal ma seda esimest korda kogesin aga sellel suvel on ikka mitu meeldejäävat juhtumit olnud. Käigukast on nagu lihtsalt... ei taha reageerida eriti kiiresti kui kruiisiga sõidan. Ilma kruiisita ei ole kunagi sellist asja näinud. Mitte kordagi. vajutad laba - kohe pöörded kõrgemal. vajutad gaasi - kohe mõjub.
Kas ma olen ainuke kes sellist asja on näinud / kogenud ? Esinduses pole värskelt selle murega käinud. Kunagi vist küsisin aga siis ei osatud midagi arvata. Nüüd peale viimast ebamugavat kogemust olen mõelnud, et peaks viima uurida aga ... see tahab natuke ajaplaneerimist
olen subaruga sõites eriti viimasel ajal kohanud huvitavat anomaaliat kui sõidan püsikiiruse hoidjaga pikemat vahemaad. Nimelt ei taha auto pöördeid tõsta või kui tõstab siis pika viitega. Olen proovinud erinevaid viise pidi:
* rahulikult gaasi vajutades
* järsku gaasi vajutades
* labadega käiku alla vahetada
* + nupuga kiirust lisada
Läinud nädalal oli olukord kus labadega vahetasin alla, number läks ilusti väikeseks aga päris mitu mitu sekundit tegelikult ei juhtunud pööretega midagi. Eelmine kord kui selline situatsioon oli siis vajutasin gaasi, pööretega ei juhtunud tükk aega midagi. lasin gaasi lahti ja jätkasin kruiisiga sõitu ning siis x arv sekundeid hiljem otsustas auto pöörded lakke visata.
Ma ei mäleta millal ma seda esimest korda kogesin aga sellel suvel on ikka mitu meeldejäävat juhtumit olnud. Käigukast on nagu lihtsalt... ei taha reageerida eriti kiiresti kui kruiisiga sõidan. Ilma kruiisita ei ole kunagi sellist asja näinud. Mitte kordagi. vajutad laba - kohe pöörded kõrgemal. vajutad gaasi - kohe mõjub.
Kas ma olen ainuke kes sellist asja on näinud / kogenud ? Esinduses pole värskelt selle murega käinud. Kunagi vist küsisin aga siis ei osatud midagi arvata. Nüüd peale viimast ebamugavat kogemust olen mõelnud, et peaks viima uurida aga ... see tahab natuke ajaplaneerimist
Re: minu OB12 2.5 CVT
Iseõppivad kastid lähevadki laisaks kui penskari stiilis kärutada. Paarsada kilomeetrit hagu anda ja masin saab uue hingamise.555qwerty kirjutas:Hey,
olen subaruga sõites eriti viimasel ajal kohanud huvitavat anomaaliat kui sõidan püsikiiruse hoidjaga pikemat vahemaad. Nimelt ei taha auto pöördeid tõsta või kui tõstab siis pika viitega. Olen proovinud erinevaid viise pidi:
* rahulikult gaasi vajutades
* järsku gaasi vajutades
* labadega käiku alla vahetada
* + nupuga kiirust lisada
Läinud nädalal oli olukord kus labadega vahetasin alla, number läks ilusti väikeseks aga päris mitu mitu sekundit tegelikult ei juhtunud pööretega midagi. Eelmine kord kui selline situatsioon oli siis vajutasin gaasi, pööretega ei juhtunud tükk aega midagi. lasin gaasi lahti ja jätkasin kruiisiga sõitu ning siis x arv sekundeid hiljem otsustas auto pöörded lakke visata.
Ma ei mäleta millal ma seda esimest korda kogesin aga sellel suvel on ikka mitu meeldejäävat juhtumit olnud. Käigukast on nagu lihtsalt... ei taha reageerida eriti kiiresti kui kruiisiga sõidan. Ilma kruiisita ei ole kunagi sellist asja näinud. Mitte kordagi. vajutad laba - kohe pöörded kõrgemal. vajutad gaasi - kohe mõjub.
Kas ma olen ainuke kes sellist asja on näinud / kogenud ? Esinduses pole värskelt selle murega käinud. Kunagi vist küsisin aga siis ei osatud midagi arvata. Nüüd peale viimast ebamugavat kogemust olen mõelnud, et peaks viima uurida aga ... see tahab natuke ajaplaneerimist
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: minu OB12 2.5 CVT
hm...vaadates mu keskmist kütuse kulu siis ma arvan, et ma pigem ei ole penskari stiilis sõitja. Aga kummaline on ju, et peaksin 200km maanted läbides koguaeg pöördeid üles-alla kõigutama selleks, et sobival hekel möödasõidul auto ikka alla 5-10 sekundi suudaks 'käiku' vahetada ?vaska kirjutas:Iseõppivad kastid lähevadki laisaks kui penskari stiilis kärutada. Paarsada kilomeetrit hagu anda ja masin saab uue hingamise.555qwerty kirjutas:Hey,
olen subaruga sõites eriti viimasel ajal kohanud huvitavat anomaaliat kui sõidan püsikiiruse hoidjaga pikemat vahemaad. Nimelt ei taha auto pöördeid tõsta või kui tõstab siis pika viitega. Olen proovinud erinevaid viise pidi:
* rahulikult gaasi vajutades
* järsku gaasi vajutades
* labadega käiku alla vahetada
* + nupuga kiirust lisada
Läinud nädalal oli olukord kus labadega vahetasin alla, number läks ilusti väikeseks aga päris mitu mitu sekundit tegelikult ei juhtunud pööretega midagi. Eelmine kord kui selline situatsioon oli siis vajutasin gaasi, pööretega ei juhtunud tükk aega midagi. lasin gaasi lahti ja jätkasin kruiisiga sõitu ning siis x arv sekundeid hiljem otsustas auto pöörded lakke visata.
Ma ei mäleta millal ma seda esimest korda kogesin aga sellel suvel on ikka mitu meeldejäävat juhtumit olnud. Käigukast on nagu lihtsalt... ei taha reageerida eriti kiiresti kui kruiisiga sõidan. Ilma kruiisita ei ole kunagi sellist asja näinud. Mitte kordagi. vajutad laba - kohe pöörded kõrgemal. vajutad gaasi - kohe mõjub.
Kas ma olen ainuke kes sellist asja on näinud / kogenud ? Esinduses pole värskelt selle murega käinud. Kunagi vist küsisin aga siis ei osatud midagi arvata. Nüüd peale viimast ebamugavat kogemust olen mõelnud, et peaks viima uurida aga ... see tahab natuke ajaplaneerimist
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: minu OB12 2.5 CVT
See CVT on ikaldus, asendusauto Rav4 ja no kuram, ei saa sõidetud/ kiirendatud. Mis kuramuse innovaatilisust taga aetakse, kui asi ei toimi. Forester XT samamoodi, venitab kummi lihtsalt.
Re: minu OB12 2.5 CVT
Tegu CVT-ga? Läbisõit on palju? Ma prooviks alustada kastiõli vahetusega, vaataks kuidas siis reageerib, kui seda alles tehtud pole.
16 Outback Summit - Izzzzadaily. No, really...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...
Re: minu OB12 2.5 CVT
Millise loogika alusel saab süüdistada kasti, kui ilma cruise'ta on kõik tip top? Pakuks softiviga või midagi (enamik iseõppijaid ongi softiviga ) Sõitjate autod on kepikastiga, nii on suht alati olnud ja siiani see veel muutund ei ole, kui otsite mugavust, siis mugav ongi kruisida ja ökotada ja siis ei peagi pill murdosasekundiga kõike ülihästi ja täpselt tegema, kui soovite viimast, siis on teil vaja tehnikat, kus ei mõelda, ega toodeta mingit näilist mugavust. Ilmselt ei ole muud varianti, kui vaja raudseid närve ja kamaluga vaba aega ning minna inisema esindusse ning neile puust ja punaseks see probleem füüsilisel kujul ette näidata, foorumi kaudu selliseid asju ravida on võimatu.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: minu OB12 2.5 CVT
70 000. kõik hooldused tehtud siiani nagu ette nähtud. ma ei ole siiani ühelgi autol pidanud eraldi kasti õli vahetust paluma, see peaks olema standardina ette nähtud protseduur ?Xanath kirjutas:Tegu CVT-ga? Läbisõit on palju? Ma prooviks alustada kastiõli vahetusega, vaataks kuidas siis reageerib, kui seda alles tehtud pole.
Re: minu OB12 2.5 CVT
Softil on ka oma kindel õliviskoossus mida ta loeb. Kui kastis nt vana õli ja puudub õige koossus, siis ei saa solenoidid õiget infot ning hakkabki lolli mängima, sest soft on kirjutad värske õli jaoks n.ö. Ei osanud kuidagi etemini seletada...
Esinduses on kirves, ise seda raha ei maksaks. Mujal on ka asjalikke inimesi kes suudavad selle õli ära vahetada. Protsess pole midagi müstilist. Endal kõik kellel teinud on kiitnud kasti tööd pärast vahetust (Kõike õli nkn kätte ei saa korraga).
Muidugi ei oska täpselt öelda kuidas ta püsikat mõjutab, aga seda enam 420 maksta selle töö eest on ikka meeletu.
CVT-l pole tehase poolt ette nähtud kastiõli vahetust. On küll käsiraamatus kirjas, et tuleb vahetada, kui sõidad "Ekstreemsetes tingimustes", mis tegelt tähendabki meie kliimat, aga sellegipoolest meile siin Põhjas pole siiski tehas ise seda nõuet andnud, mistõttu ka margiesindus ei vaheta kastiõli. Vahetavad seda ainult sinu enda soovil. Üheski hooldusvälbas pole CVT puhul muidu ette nähtud selle õli vahetust.
E: CVT puhul teades, et nendega on probleeme, siis mina isiklikult kindlasti jälgiks vanade kastide õlivahetusvälpa (60t km), eriti kuna meie kliima on nagu ta on. Halba ei teeks isegi juba 45t/3a tagant vahetada.
Esinduses on kirves, ise seda raha ei maksaks. Mujal on ka asjalikke inimesi kes suudavad selle õli ära vahetada. Protsess pole midagi müstilist. Endal kõik kellel teinud on kiitnud kasti tööd pärast vahetust (Kõike õli nkn kätte ei saa korraga).
Muidugi ei oska täpselt öelda kuidas ta püsikat mõjutab, aga seda enam 420 maksta selle töö eest on ikka meeletu.
CVT-l pole tehase poolt ette nähtud kastiõli vahetust. On küll käsiraamatus kirjas, et tuleb vahetada, kui sõidad "Ekstreemsetes tingimustes", mis tegelt tähendabki meie kliimat, aga sellegipoolest meile siin Põhjas pole siiski tehas ise seda nõuet andnud, mistõttu ka margiesindus ei vaheta kastiõli. Vahetavad seda ainult sinu enda soovil. Üheski hooldusvälbas pole CVT puhul muidu ette nähtud selle õli vahetust.
E: CVT puhul teades, et nendega on probleeme, siis mina isiklikult kindlasti jälgiks vanade kastide õlivahetusvälpa (60t km), eriti kuna meie kliima on nagu ta on. Halba ei teeks isegi juba 45t/3a tagant vahetada.
16 Outback Summit - Izzzzadaily. No, really...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...
Re: minu OB12 2.5 CVT
Just nii ongi, et tehase poolt pole õlivahetust ette nähtud ja see ekstreemse tingimuse jutt.
Mina oma OB'13 CVT õli lasin vahetada 120t peal, ei olnud mingeid anomaaliaid enne seda ega märganud mingit muutust ka peale vahetust. Auto viisin eelmisel õhtul, et saaks öö otsa tilkuda ja filter vahetatakse ka korraga ära.
Mina oma OB'13 CVT õli lasin vahetada 120t peal, ei olnud mingeid anomaaliaid enne seda ega märganud mingit muutust ka peale vahetust. Auto viisin eelmisel õhtul, et saaks öö otsa tilkuda ja filter vahetatakse ka korraga ära.
Re: minu OB12 2.5 CVT
tänud vastuste eest!
tegin vahepeal 700km. ei mingit probleemi kui sõidul on möödasõite jms. igast asendist läheb kiiresti käik alla - labaga, gaasiga, püsikaga kiirendades. Kordagi ei olnud probleemi. Katsun jälle jälgida mõnel pikemal sõidul jälgida kui möödasõite väga ei ole...
Ei tahaks tõesti hea melega kohe 400€ kulutama minna (eriti kui otseselt ette pole nähtud. Läbisõit pisike aga 4 aastat vanust muidugi küll). Aga kui on vaja siis on vaja...
tegin vahepeal 700km. ei mingit probleemi kui sõidul on möödasõite jms. igast asendist läheb kiiresti käik alla - labaga, gaasiga, püsikaga kiirendades. Kordagi ei olnud probleemi. Katsun jälle jälgida mõnel pikemal sõidul jälgida kui möödasõite väga ei ole...
Ei tahaks tõesti hea melega kohe 400€ kulutama minna (eriti kui otseselt ette pole nähtud. Läbisõit pisike aga 4 aastat vanust muidugi küll). Aga kui on vaja siis on vaja...