Re: minu OB12 2.5 CVT
Postitatud: N, 14 Jaan 2016 14:27:11 +0300
Kui aku on pikemalt maas olnud, siis esimene käivitus peabki olema pikk.
Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
https://www.subaruclub.net:443/foorum/
https://www.subaruclub.net:443/foorum/viewtopic.php?f=49&t=6680
Minu Legacy'l on alumised augud stanges talvel kinni (kaks paksu poroloonitükki). Ja vabalt võiks sinna üles nö. iluvõre ette ka midagi panna.555qwerty kirjutas:Aga ei tea kas peaks ka hakkama tänapäeval pappi radiaatori ette suure külmaga panema
hoiad terve talve või vaid suurema külmaga ?Tarmo kirjutas:Minu Legacy'l on alumised augud stanges talvel kinni (kaks paksu poroloonitükki). Ja vabalt võiks sinna üles nö. iluvõre ette ka midagi panna.555qwerty kirjutas:Aga ei tea kas peaks ka hakkama tänapäeval pappi radiaatori ette suure külmaga panema
hiljem ka ei toiminud. Helistasin Mariinesse. Soovitas, et hoia 2 sec nuppu all/üleval ja siis auto õpib funktsiooni uuesti ära. Nii oli - nüüd toimib jälle ka automaatne akna avamine/sulgemine555qwerty kirjutas: Peale unustatud raadiojaamaade tuvastasin, et ainuke automaatne aknakergitaja ise akent üles/alla esimesel sõidul ei teinud (parkimismajast sisse-väljasõidul oli mõnus tuulutus). Eks järgmisel sõidul saan uue katse teha. Nagu varem mainitud - ka minul bluetoothiga oli kõik korras aga raadiod kõik unustatud.
just, see on see sama 2sec trikk - katkestuseta all hoides üles lastesTiit kirjutas:Akna saab üles alla AUTO režiimis käima pärast seda, kui lased ükskord täiesti alla ja siis üles tagasi katkestuseta.
Diislil vaja selleks, et mootor kuidagigi soe püsiks ja bensiinil on nagunii pöörded kõrged mis soojendavad ? Maanteel ma olen vaadanud, et tegelikult on OB 2.5 pöörded sama madalal kui mu kunagisel diislil. Samas ei oska ma seda kuidagi praktiliselt hinnata, auto sõidab ju ka nendeta. Aga ma tõesti ei tea mis on mootori temperatuur ning kas pisut vähem alajahtunud mootori kütusekulu ja sõiduomadused /s.h. aku laadimine/ oleks paremad kui niipalju külma peale ei tuleks ? Enne kui mu aku tühjaks sai - sai ju tehtud pikk tiir lõunaeestisse ja tagasi. aga võibolla tõesti oli seda lihtsalt liiga vähe - pole uurinud palju generaatorist voolu välja tuleb ja mitu töötundi oleks vaja, et aku külmaga tõesti jõuaks ära laadida tavalise sõiduga.Rein kirjutas:Bensukal küll pappi tarvis pole.
Selles point ongi, et temperatuuril -20°C ei ole hakka keemiline protsess aku sees enam hästi tööle. Ja sõiduga aku ei soojene - st. kapoti all ei ole nii palju sooja. Kui auto seisma jätad, levib soojus kapoti all ka veidi laiali, enne kui mootor maha jahtub, sealhulgas soojeneb ka aku - aga siis ju enam ei laeta.555qwerty kirjutas:Enne kui mu aku tühjaks sai - sai ju tehtud pikk tiir lõunaeestisse ja tagasi. aga võibolla tõesti oli seda lihtsalt liiga vähe - pole uurinud palju generaatorist voolu välja tuleb ja mitu töötundi oleks vaja, et aku külmaga tõesti jõuaks ära laadida tavalise sõiduga.
Terve talve, õigemini kui ööd alla +5°C lähevad. Novembris vist panin see aasta ja kui detsembris oli siin +12 kannatas nendega ringi sõita küll.555qwerty kirjutas: hoiad terve talve või vaid suurema külmaga?
Võib ka nii öelda, kui roolil soojendust ei juhtu olemaRein kirjutas:Selline pisike huumor, et millest tunned ära, kas tegemist on diisel, või bensiini subaruga?
Diisli omanikud juhivad kindad käes
Ütleme nii, 2,7 CRD Grand Chero hakkas normaalsemat sooja andma alles Peale Pikasillat, kui Tartu poolt tulla. Pm, 60 km sõitu. Eks need tänapäeva dislad ongi sellised. S llest ka paljudel juba tehasest autonoomne ahi kõrval, või hõõguvad traadid soojenduskanalites, mis omakorda siis julmalt akut tapavad külmaga.
Grand Voyageril oli tehasest lisana Webasto küljes ja soojenes hetkega, samuti siis CRD. Minu arvamus on see, et keskkeuroopast väljapoole minevatel autodel, disladel, peaks olema kõigil lisa soojendus juba tehasest külge pandud.
minu teada Subarul selliseid vahvaid lisasid ei ole. Samuti ka soojendusega esiklaas. Või saab kusagilt siiski tellida ?rasmuskarpa kirjutas:Võib ka nii öelda, kui roolil soojendust ei juhtu olemaRein kirjutas:Selline pisike huumor, et millest tunned ära, kas tegemist on diisel, või bensiini subaruga?
Diisli omanikud juhivad kindad käes
Ütleme nii, 2,7 CRD Grand Chero hakkas normaalsemat sooja andma alles Peale Pikasillat, kui Tartu poolt tulla. Pm, 60 km sõitu. Eks need tänapäeva dislad ongi sellised. S llest ka paljudel juba tehasest autonoomne ahi kõrval, või hõõguvad traadid soojenduskanalites, mis omakorda siis julmalt akut tapavad külmaga.
Grand Voyageril oli tehasest lisana Webasto küljes ja soojenes hetkega, samuti siis CRD. Minu arvamus on see, et keskkeuroopast väljapoole minevatel autodel, disladel, peaks olema kõigil lisa soojendus juba tehasest külge pandud.
kahtlane... vb sobib lihtsalt mõni...?Duster kirjutas:Kusagilt kindlasti saab tellida, olen isegi klassik imprezale täis soojendusega esiklaasi müügis näinud.