7. leht 9-st

Re: minu OB12 2.5 CVT

Postitatud: N, 14 Jaan 2016 14:27:11 +0300
Postitas Tubaru
Kui aku on pikemalt maas olnud, siis esimene käivitus peabki olema pikk.

Re: minu OB12 2.5 CVT

Postitatud: N, 14 Jaan 2016 16:20:09 +0300
Postitas Tarmo
555qwerty kirjutas:Aga ei tea kas peaks ka hakkama tänapäeval pappi radiaatori ette suure külmaga panema
Minu Legacy'l on alumised augud stanges talvel kinni (kaks paksu poroloonitükki). Ja vabalt võiks sinna üles nö. iluvõre ette ka midagi panna.

Re: minu OB12 2.5 CVT

Postitatud: N, 14 Jaan 2016 18:51:57 +0300
Postitas 555qwerty
Tarmo kirjutas:
555qwerty kirjutas:Aga ei tea kas peaks ka hakkama tänapäeval pappi radiaatori ette suure külmaga panema
Minu Legacy'l on alumised augud stanges talvel kinni (kaks paksu poroloonitükki). Ja vabalt võiks sinna üles nö. iluvõre ette ka midagi panna.
hoiad terve talve või vaid suurema külmaga ?
555qwerty kirjutas: Peale unustatud raadiojaamaade tuvastasin, et ainuke automaatne aknakergitaja ise akent üles/alla esimesel sõidul ei teinud (parkimismajast sisse-väljasõidul oli mõnus tuulutus). Eks järgmisel sõidul saan uue katse teha. Nagu varem mainitud - ka minul bluetoothiga oli kõik korras aga raadiod kõik unustatud.
hiljem ka ei toiminud. Helistasin Mariinesse. Soovitas, et hoia 2 sec nuppu all/üleval ja siis auto õpib funktsiooni uuesti ära. Nii oli - nüüd toimib jälle ka automaatne akna avamine/sulgemine

Re: minu OB12 2.5 CVT

Postitatud: N, 14 Jaan 2016 20:10:15 +0300
Postitas Rein
Bensukal küll pappi tarvis pole.

Re: minu OB12 2.5 CVT

Postitatud: N, 14 Jaan 2016 20:55:03 +0300
Postitas Tiit
Akna saab üles alla AUTO režiimis käima pärast seda, kui lased ükskord täiesti alla ja siis üles tagasi katkestuseta.

Re: minu OB12 2.5 CVT

Postitatud: N, 14 Jaan 2016 21:23:32 +0300
Postitas 555qwerty
Tiit kirjutas:Akna saab üles alla AUTO režiimis käima pärast seda, kui lased ükskord täiesti alla ja siis üles tagasi katkestuseta.
just, see on see sama 2sec trikk - katkestuseta all hoides üles lastes :)

Re: minu OB12 2.5 CVT

Postitatud: N, 14 Jaan 2016 21:34:48 +0300
Postitas 555qwerty
Rein kirjutas:Bensukal küll pappi tarvis pole.
Diislil vaja selleks, et mootor kuidagigi soe püsiks ja bensiinil on nagunii pöörded kõrged mis soojendavad ? Maanteel ma olen vaadanud, et tegelikult on OB 2.5 pöörded sama madalal kui mu kunagisel diislil. Samas ei oska ma seda kuidagi praktiliselt hinnata, auto sõidab ju ka nendeta. Aga ma tõesti ei tea mis on mootori temperatuur ning kas pisut vähem alajahtunud mootori kütusekulu ja sõiduomadused /s.h. aku laadimine/ oleks paremad kui niipalju külma peale ei tuleks ? Enne kui mu aku tühjaks sai - sai ju tehtud pikk tiir lõunaeestisse ja tagasi. aga võibolla tõesti oli seda lihtsalt liiga vähe - pole uurinud palju generaatorist voolu välja tuleb ja mitu töötundi oleks vaja, et aku külmaga tõesti jõuaks ära laadida tavalise sõiduga.

Re: minu OB12 2.5 CVT

Postitatud: N, 14 Jaan 2016 23:05:54 +0300
Postitas Rein
Vähe jah, kui enamuse aja linnas tiksud. Mul on suht harva, kui peeglid koos tagaaknaga sooja lükkan, või istmesoojendusi järgi. Puhurit ei pane ka max pööretele. 2 x kindlasti, nov- dets, veebruar- märts laen akut järgi.

Re: minu OB12 2.5 CVT

Postitatud: R, 15 Jaan 2016 10:45:31 +0300
Postitas Tarmo
555qwerty kirjutas:Enne kui mu aku tühjaks sai - sai ju tehtud pikk tiir lõunaeestisse ja tagasi. aga võibolla tõesti oli seda lihtsalt liiga vähe - pole uurinud palju generaatorist voolu välja tuleb ja mitu töötundi oleks vaja, et aku külmaga tõesti jõuaks ära laadida tavalise sõiduga.
Selles point ongi, et temperatuuril -20°C ei ole hakka keemiline protsess aku sees enam hästi tööle. Ja sõiduga aku ei soojene - st. kapoti all ei ole nii palju sooja. Kui auto seisma jätad, levib soojus kapoti all ka veidi laiali, enne kui mootor maha jahtub, sealhulgas soojeneb ka aku - aga siis ju enam ei laeta.
555qwerty kirjutas: hoiad terve talve või vaid suurema külmaga?
Terve talve, õigemini kui ööd alla +5°C lähevad. Novembris vist panin see aasta ja kui detsembris oli siin +12 kannatas nendega ringi sõita küll.
Läinud reede hommikul (Ääsmäel näitas -25) sõitsin Pärnusse. Temp osuti jõudis pikkamööda sinna "norm" piirkonna alaserva ja ülespoole maanteesõiduga ei läinudki. Kliima oli +23 ja 3. astme puhumise peal. Autos oli soe, selles mõttes probleemi ei olnud. Aga kui vahepeal veidi seisin (töötava mootoriga), vajus temp seier jälle jõnksu allapoole.

Re: minu OB12 2.5 CVT

Postitatud: R, 15 Jaan 2016 12:21:09 +0300
Postitas Rein
Selline pisike huumor, et millest tunned ära, kas tegemist on diisel, või bensiini subaruga?
Diisli omanikud juhivad kindad käes ;)

Ütleme nii, 2,7 CRD Grand Chero hakkas normaalsemat sooja andma alles Peale Pikasillat, kui Tartu poolt tulla. Pm, 60 km sõitu. Eks need tänapäeva dislad ongi sellised. S llest ka paljudel juba tehasest autonoomne ahi kõrval, või hõõguvad traadid soojenduskanalites, mis omakorda siis julmalt akut tapavad külmaga.
Grand Voyageril oli tehasest lisana Webasto küljes ja soojenes hetkega, samuti siis CRD. Minu arvamus on see, et keskkeuroopast väljapoole minevatel autodel, disladel, peaks olema kõigil lisa soojendus juba tehasest külge pandud.

Re: minu OB12 2.5 CVT

Postitatud: T, 09 Veebr 2016 10:59:15 +0300
Postitas rasmuskarpa
Rein kirjutas:Selline pisike huumor, et millest tunned ära, kas tegemist on diisel, või bensiini subaruga?
Diisli omanikud juhivad kindad käes ;)

Ütleme nii, 2,7 CRD Grand Chero hakkas normaalsemat sooja andma alles Peale Pikasillat, kui Tartu poolt tulla. Pm, 60 km sõitu. Eks need tänapäeva dislad ongi sellised. S llest ka paljudel juba tehasest autonoomne ahi kõrval, või hõõguvad traadid soojenduskanalites, mis omakorda siis julmalt akut tapavad külmaga.
Grand Voyageril oli tehasest lisana Webasto küljes ja soojenes hetkega, samuti siis CRD. Minu arvamus on see, et keskkeuroopast väljapoole minevatel autodel, disladel, peaks olema kõigil lisa soojendus juba tehasest külge pandud.
Võib ka nii öelda, kui roolil soojendust ei juhtu olema

Re: minu OB12 2.5 CVT

Postitatud: T, 09 Veebr 2016 12:11:43 +0300
Postitas 555qwerty
rasmuskarpa kirjutas:
Rein kirjutas:Selline pisike huumor, et millest tunned ära, kas tegemist on diisel, või bensiini subaruga?
Diisli omanikud juhivad kindad käes ;)

Ütleme nii, 2,7 CRD Grand Chero hakkas normaalsemat sooja andma alles Peale Pikasillat, kui Tartu poolt tulla. Pm, 60 km sõitu. Eks need tänapäeva dislad ongi sellised. S llest ka paljudel juba tehasest autonoomne ahi kõrval, või hõõguvad traadid soojenduskanalites, mis omakorda siis julmalt akut tapavad külmaga.
Grand Voyageril oli tehasest lisana Webasto küljes ja soojenes hetkega, samuti siis CRD. Minu arvamus on see, et keskkeuroopast väljapoole minevatel autodel, disladel, peaks olema kõigil lisa soojendus juba tehasest külge pandud.
Võib ka nii öelda, kui roolil soojendust ei juhtu olema
minu teada Subarul selliseid vahvaid lisasid ei ole. Samuti ka soojendusega esiklaas. Või saab kusagilt siiski tellida ? :)

Re: minu OB12 2.5 CVT

Postitatud: T, 09 Veebr 2016 13:37:49 +0300
Postitas Rein
Ei saa paraku.

Re: minu OB12 2.5 CVT

Postitatud: T, 09 Veebr 2016 21:48:07 +0300
Postitas Duster
Kusagilt kindlasti saab tellida, olen isegi klassik imprezale täis soojendusega esiklaasi müügis näinud.

Re: minu OB12 2.5 CVT

Postitatud: T, 09 Veebr 2016 23:50:50 +0300
Postitas jkddp0
Duster kirjutas:Kusagilt kindlasti saab tellida, olen isegi klassik imprezale täis soojendusega esiklaasi müügis näinud.
kahtlane... vb sobib lihtsalt mõni...?