Subaru Legacy GX 2.2 1997 udiamGX
Subaru Legacy GX 2.2 1997 udiamGX
Tervist! Selline Subaru sai soetatud tänu sõbrale, kuna ta netis vaatas neid ja olid väga soodsalt saada, siis ajas ka minule isu peale. Parasjagu oli mul 93-a Lancer Universaal 4x4 mille vastu ma selle subaru siis sain. Maksin ka pisut peale.
Läksin Pärnusse järgi teades, et vahetan halli värvi 2.0 isendi vastu, kuid kuna saatsin mitme kuulutuse peale vahetuspakkumisi siis ei teadnud kes helistas. Kohalejõudes veeres selline punane 2.2 mootoriga pill parklasse. Masin on päevi näinud, eriti tunda annab sillakolinate tõttu, kuid mäda ega roostet ei leidu kuskil kriitilist. Karbid ja tiivaääred ülikorralikud. Nagu eelmine omanik ütles, ei jaga ta autodest midagi. Täna 12.11.2012 Sai enda nimele ka tehtud lõpuks ometi, kuna see pole minu elu ainus asi, mis raha nõuab siis tuli natuke kannatada.
Esialgu olid all originaal valuveljed, kuid nüüd sõbraga vahetatud veljed ja vähe kenamad.
Tehniline pool.
2.2 96kw mainin ka, et 4wd.
4x el. aknad
2x soojendusega peeglid
2x istmesoojendus
Vead:
Esi ja tagasilla kolksud.
Parem tagumine tagarattalaager läbi
Esi amordid läbi
Vasak piduriliugur kinni (ilmselt ümbevahetusse koos suppordiga)
Katalüsaatorite ja sumpa pealsed plekid jubedalt lahti ja kolisevad.
Tagaklaasi soojendus ei tööta
Masin puterdab madalamatel pööretel loodetavasti küünlajuhtmed läbi(küünlad uued)
Käsipidur ei tööta.
Plaanid:
Vead eemaldada
Väljalase ümber ehitada alates torude üheks minemisest jämedam toru, resonaator ja lõppu jap style pütt mis on juba ootel.
Sisselaset ümber ehitada, kuna praegu on mingi hull kobotska seal, mis asendub otsesema toruga ja ilmselt ka koonusfiltriga mis tuleb ülejäänud kapotialusest eraldada.
Toonklaas ja auto üleni ära poleerida.
Läksin Pärnusse järgi teades, et vahetan halli värvi 2.0 isendi vastu, kuid kuna saatsin mitme kuulutuse peale vahetuspakkumisi siis ei teadnud kes helistas. Kohalejõudes veeres selline punane 2.2 mootoriga pill parklasse. Masin on päevi näinud, eriti tunda annab sillakolinate tõttu, kuid mäda ega roostet ei leidu kuskil kriitilist. Karbid ja tiivaääred ülikorralikud. Nagu eelmine omanik ütles, ei jaga ta autodest midagi. Täna 12.11.2012 Sai enda nimele ka tehtud lõpuks ometi, kuna see pole minu elu ainus asi, mis raha nõuab siis tuli natuke kannatada.
Esialgu olid all originaal valuveljed, kuid nüüd sõbraga vahetatud veljed ja vähe kenamad.
Tehniline pool.
2.2 96kw mainin ka, et 4wd.
4x el. aknad
2x soojendusega peeglid
2x istmesoojendus
Vead:
Esi ja tagasilla kolksud.
Parem tagumine tagarattalaager läbi
Esi amordid läbi
Vasak piduriliugur kinni (ilmselt ümbevahetusse koos suppordiga)
Katalüsaatorite ja sumpa pealsed plekid jubedalt lahti ja kolisevad.
Tagaklaasi soojendus ei tööta
Masin puterdab madalamatel pööretel loodetavasti küünlajuhtmed läbi(küünlad uued)
Käsipidur ei tööta.
Plaanid:
Vead eemaldada
Väljalase ümber ehitada alates torude üheks minemisest jämedam toru, resonaator ja lõppu jap style pütt mis on juba ootel.
Sisselaset ümber ehitada, kuna praegu on mingi hull kobotska seal, mis asendub otsesema toruga ja ilmselt ka koonusfiltriga mis tuleb ülejäänud kapotialusest eraldada.
Toonklaas ja auto üleni ära poleerida.
Re: Subaru Legacy GX 2.2 1997 udiamGX
see sisse ja väljalaske tuunimine annab ainult vahva rallyauto hääle, muud miskit.udiamGX kirjutas:Plaanid:
Vead eemaldada
Väljalase ümber ehitada alates torude üheks minemisest jämedam toru, resonaator ja lõppu jap style pütt mis on juba ootel.
Sisselaset ümber ehitada, kuna praegu on mingi hull kobotska seal, mis asendub otsesema toruga ja ilmselt ka koonusfiltriga mis tuleb ülejäänud kapotialusest eraldada.
Toonklaas ja auto üleni ära poleerida.
palju rohkem annaks juurde uus naastrehv! kui väike ralli plaan peas mõlgub
Re: Subaru Legacy GX 2.2 1997 udiamGX
Väljalase annab kindlasti minule soovitud tulemuse, kuna praegune süsteem on hulga kogukam ja ebapraktilisem, kui subaru teine süsteem mis on palju otsesem ja voolavam kui praegune. Allolevatel piltidel näha.
Talvele lähen ikka vastu naastrehviga, kuna vahest tahaks ikka suurema hooga ikka autot põiki lasta küll
Talvele lähen ikka vastu naastrehviga, kuna vahest tahaks ikka suurema hooga ikka autot põiki lasta küll
Re: Subaru Legacy GX 2.2 1997 udiamGX
piltidelt näen sisselaset ja alumine lahendus on ka mu meelest lihtsam ja ilusam. aga mootoril suht savi millised need torud on ja koonusfilter on paras peavalu ja üldiselt õhulugeja surm. sest vaevalt sa mingi kalli filtri ostad ja seda õigesti hooldad jne. sinna samasse kopsikusse saab ka häid filtreid osta ja elu lill!udiamGX kirjutas:Väljalase annab kindlasti minule soovitud tulemuse, kuna praegune süsteem on hulga kogukam ja ebapraktilisem, kui subaru teine süsteem mis on palju otsesem ja voolavam kui praegune. Allolevatel piltidel näha.
Re: Subaru Legacy GX 2.2 1997 udiamGX
Eelarvamuste rohke kommentaar mul on olnud mitsubishil koonusfilter pea aasta, iga kuu puhastatud suvel tihedamini.
Mootoril on vahe kas on koonus või ei.
Kui koonusfiltrit paigaldada ei oska siis on ikkagi kasutegur null või jääb jõudu vähemaks. Leia mulle korralik sportfilter sinna kopsikusse ja koonusfilter jääb paigaldamatta.
Mootoril on vahe kas on koonus või ei.
Kui koonusfiltrit paigaldada ei oska siis on ikkagi kasutegur null või jääb jõudu vähemaks. Leia mulle korralik sportfilter sinna kopsikusse ja koonusfilter jääb paigaldamatta.
Re: Subaru Legacy GX 2.2 1997 udiamGX
Tüüpiline "ärikate" jutt.Nagu eelmine omanik ütles, ei jaga ta autodest midagi.
Ma juba lootsin, et se alumine kapotialune pilt on progressist Mis seal all siis koliseb?
Varuosad, Motul/Castrol õlid.
Re: Subaru Legacy GX 2.2 1997 udiamGX
Nüüd ootame ainult lund
Re: Subaru Legacy GX 2.2 1997 udiamGX
Einoh, seda oli näost näha ütleme ausaltaivo28 kirjutas:Tüüpiline "ärikate" jutt.Nagu eelmine omanik ütles, ei jaga ta autodest midagi.
Ma juba lootsin, et se alumine kapotialune pilt on progressist Mis seal all siis koliseb?
Puksid läbi ja algul kolisesid uskuge või mitte piduriklotsid, kuna see liugur kinni, siis klotsid hoiavad eemal ja pläristasid kõvasti.
Simonile vastuseks, et ootame suuremaid rahasid, et projektiga pihta hakkata.
Re: Subaru Legacy GX 2.2 1997 udiamGX
Ära nagu seda juttu tähele pane. Mul on REAALNE kogemus subaruga, millel on torukollektor. Asi käib nii alt kui ladvast tunduvalt paremini. Orginaalväljalase on ikka subaru puhul täielik käkk.oioioi kirjutas: see sisse ja väljalaske tuunimine annab ainult vahva rallyauto hääle, muud miskit.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Subaru Legacy GX 2.2 1997 udiamGX
GX -i kohta kuidagi lahja varustusega näeb välja.
ex vanad 2,5 liitrit
2008 2,5 XT
2008 2,5 XT
Re: Subaru Legacy GX 2.2 1997 udiamGX
Ma arvan, et varustus ei sõida, kuid huvipärast küsiks mis varustuses siis juures saaks olla? mis oleks täispauk?HUNT113 kirjutas:GX -i kohta kuidagi lahja varustusega näeb välja.