OB 2,5 CVT Valge.

Kasutajate autode tutvustused. Võimalik liigutada postitus klubiliikmete autode alla

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Rein
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 235
Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

OB 2,5 CVT Valge.

#1 Postitus Postitas Rein » K, 14 Nov 2012 20:14:09 +0300

Esimesed kilomeetrid siis kulgetud. Muu kohta polegi miskit öelda, kui raadio kohta seda, et kui sõiduajal on normaalne kuulatavus, siis seisma jäädes on liiga kõvasti. Auto on samas isegi keskmisest vaiksem. Naastud küll tekitavad miskit kahinat, kuid see ei tohiks nii hullusti mõjuda. Udukad on ka sellised, mis isegi sisselülitades valgust näitavad, on juhuseid, kui peab välja vaatama minema, et kas ikka põlevad. Kilekotid püssid isegi hoidikutes, kui liikudelaariga koju jõudsin.

Rein
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 235
Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Re: OB 2,5 CVT Valge.

#2 Postitus Postitas Rein » N, 15 Nov 2012 09:24:35 +0300

Tänu 555qwerty väiksele juhendamisele sai ka kiirustundlik raadio ära timmitud. Kuna vahest harva käib raadio taustaks, siis ei oska hääle kohta miskit kurta. üle hulga aja on vihmasensoriga kojamehed jälle auto 8) .

Rein
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 235
Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Re: OB 2,5 CVT Valge.

#3 Postitus Postitas Rein » N, 15 Nov 2012 22:32:25 +0300

Ja meeldiva üllatusena täna pimedas märkasin uste all tulukesi, mis näitasid, kuhu jalga saab maha toetada :)

Kasutaja avatar
airfrance1
Guru
Postitusi: 671
Liitunud: K, 10 Nov 2010 21:21:21 +0300
Kontakt:

Re: OB 2,5 CVT Valge.

#4 Postitus Postitas airfrance1 » N, 15 Nov 2012 23:10:12 +0300

This thread is useless without pictures! :wink:
Tee mõni klõps ka.
Shwax Autospa, kõik autode iluhooldus teenused! KÜSI PAKKUMIST!
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf

Rein
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 235
Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Re: OB 2,5 CVT Valge.

#5 Postitus Postitas Rein » E, 19 Nov 2012 15:45:14 +0300

Eks peab varsti ära tegema küll, kui kuhugile "stuudiosse" satub ;)

555qwerty
Subaruaff
Postitusi: 77
Liitunud: L, 09 Juun 2012 16:55:32 +0300

Re: OB 2,5 CVT Valge.

#6 Postitus Postitas 555qwerty » N, 22 Nov 2012 18:27:48 +0300

mis küttekulu on ?

Tiit
Guru
Postitusi: 1222
Liitunud: T, 25 Mär 2008 22:28:59 +0300
Asukoht: lõunaosariigid

Re: OB 2,5 CVT Valge.

#7 Postitus Postitas Tiit » N, 22 Nov 2012 19:28:42 +0300

Ilmselt tasub kütusekulust rääkima hakata 20-30 000 km pärast.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.

Rein
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 235
Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Re: OB 2,5 CVT Valge.

#8 Postitus Postitas Rein » N, 22 Nov 2012 20:25:41 +0300

Linna-maantee keskmine 9 täna. Teisel paagitäiel siis. Tabloo järgi. Homme terve päeva linnas, kui ära ei unusta, siis vaatan, mis teeb. Tundub, et kõikse ökonoomsem on maanteel GPS i järgi 88km/h kandis. Seieri järgi siis 95 km/h. Pöörded 1500-1800 vahemik.

Rein
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 235
Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Re: OB 2,5 CVT Valge.

#9 Postitus Postitas Rein » R, 23 Nov 2012 10:03:54 +0300

Tiit kirjutas:Ilmselt tasub kütusekulust rääkima hakata 20-30 000 km pärast.
Eks see ole muidugi tõsi, aga põnev on jälgida ka seda, kas siis niiöelda lahtisõidetud autol langeb kulu järsult, lihtsalt liitri võrra, või mitte. Talverehvid muidugi ka panevad liitri kindlasti otsa. Siin isiklikult arvan, et ei tunneta seda lahti minekut. Küll on aga õnnestunud peale ostu, paar kasutatud autot lahti sõita ja see tunne on päris selline omamoodi kogemus. Kui auto ikka kusalgilt ostsast ei liigu ja siis tunned, kuidas hakkab ja hakkab liikumine tulema ja lõpuks on minekus särtsu :)

Rein
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 235
Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Re: OB 2,5 CVT Valge.

#10 Postitus Postitas Rein » R, 23 Nov 2012 22:09:53 +0300

Maantee 73 km ja 8,0
Linn 38 km ja 11,6

Maantee läks tegelikult käest ära, kuna 1/4 kulus OÜ Kolonnimeistrite töö hakkimiseks. Et siis Tartust Elva viaduktini. EI suuda maanteel pikalt 72 km/h tiksuda. Nõo 1 teeristini on nüüd selle uue teega möödasõidu võimalus praktiliselt ära killitud ja igat võimalikku momneti ära kasutades oli päris paras töö mootoril teha.

Rein
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 235
Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Re: OB 2,5 CVT Valge.

#11 Postitus Postitas Rein » K, 28 Nov 2012 10:09:38 +0300

:twisted: Mingi tüüp tegi vasakpöörde maja ette, kohe tagumine käik sisse ja mulle küljepealt siisse :( Hullu midagi pole, aga pindmine mõlk ka värvi ka ikka kraabitud. Et siis ole näha, mida töökoda ütleb. Vabandas küll, aga järgnev lõppes ikka politsei väljakutsumisega. Kuna tahtis kohe ära minna, et õnneks pole midagi, siis järgmine,e t pole ikka hullu, see ju nii vähe, siis polnud tagatipuks veel dokumente kaasas ja kindlustuse juurde ei olnud ka koos nõus sõitma.

laurilux
Postitusi: 14
Liitunud: N, 01 Mär 2012 00:35:59 +0300

Re: OB 2,5 CVT Valge.

#12 Postitus Postitas laurilux » K, 28 Nov 2012 14:40:16 +0300

päris inetu lugu nii uue autoga...

Rein
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 235
Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Re: OB 2,5 CVT Valge.

#13 Postitus Postitas Rein » K, 28 Nov 2012 14:45:11 +0300

1111 km oli ees :) jama selles, et see valge pole valge, vaid lillakat roosakat viskav metallik, pole kahtlust ka, et see värvimine jääb igast asendist näha :(

Rein
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 235
Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Re: OB 2,5 CVT Valge.

#14 Postitus Postitas Rein » L, 01 Dets 2012 12:34:40 +0300

Eile oli selline põnev seik, et istusin maal, hoovis kinni. Tribeca tegi sedasi, et kui sisselülitatud veojõu kontrolliga sõitsid nii kaua edasi, kuni auto lõpuks seisis, gaas põhjas, kuid pöörded tühikäigul, siis tagurpidi liikus ilusasti tagasi. OB seisis tagurpidi ka. Veojõu kontroll välja ja kaapsti rattaalused tühjaks. Klassika :D. Kõigutasin siis risti suunas autot natukene, kuni lõpuks oli tunda, et vedrustus juba sai liikvele, Panin naise rooli ja ise natukene toetades vastu autot, pani masina uuesti liikvele.

555qwerty
Subaruaff
Postitusi: 77
Liitunud: L, 09 Juun 2012 16:55:32 +0300

Re: OB 2,5 CVT Valge.

#15 Postitus Postitas 555qwerty » K, 05 Dets 2012 00:49:24 +0300

Rein kirjutas:Eile oli selline põnev seik, et istusin maal, hoovis kinni. Tribeca tegi sedasi, et kui sisselülitatud veojõu kontrolliga sõitsid nii kaua edasi, kuni auto lõpuks seisis, gaas põhjas, kuid pöörded tühikäigul, siis tagurpidi liikus ilusasti tagasi. OB seisis tagurpidi ka. Veojõu kontroll välja ja kaapsti rattaalused tühjaks. Klassika :D. Kõigutasin siis risti suunas autot natukene, kuni lõpuks oli tunda, et vedrustus juba sai liikvele, Panin naise rooli ja ise natukene toetades vastu autot, pani masina uuesti liikvele.

mul täpselt sama kogemus. Käisin spetsiaalselt proovimas. Tagurpidi - nii kui kerge takistus peale tuleb on kõik - ükski ratas enam ringi ei lähe. Gaas põhjas ja lihtsalt palju auru. Kui hoolega vaatate siis ka näete, et sissesõitmise jälg on näha. Ei sõitnud lihtsalt tagurpidi kuhugi hange.... vastupidi - sirgelt sisse ja siis tagasi:
http://www.youtube.com/watch?v=2ETaQGegHrg

vana esiveolisega sellist asja ei olnud. Kui gaasi andsid siis midagi ikka ringi käis. ja Tagurpidi pigem raius palju tugevamini läbi kui edaspidi.... Tagasi tee oli ühesõnaga Alati olemas. Subaruga pole. Kas keegi oskab kommenteerida ? On see normaalne või mingi hälve ? Kas teiste mudelitega ja aastakäikudga on samamoodi ?

Vasta