OB 2,5 CVT Valge.
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
OB 2,5 CVT Valge.
Esimesed kilomeetrid siis kulgetud. Muu kohta polegi miskit öelda, kui raadio kohta seda, et kui sõiduajal on normaalne kuulatavus, siis seisma jäädes on liiga kõvasti. Auto on samas isegi keskmisest vaiksem. Naastud küll tekitavad miskit kahinat, kuid see ei tohiks nii hullusti mõjuda. Udukad on ka sellised, mis isegi sisselülitades valgust näitavad, on juhuseid, kui peab välja vaatama minema, et kas ikka põlevad. Kilekotid püssid isegi hoidikutes, kui liikudelaariga koju jõudsin.
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: OB 2,5 CVT Valge.
Tänu 555qwerty väiksele juhendamisele sai ka kiirustundlik raadio ära timmitud. Kuna vahest harva käib raadio taustaks, siis ei oska hääle kohta miskit kurta. üle hulga aja on vihmasensoriga kojamehed jälle auto .
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: OB 2,5 CVT Valge.
Ja meeldiva üllatusena täna pimedas märkasin uste all tulukesi, mis näitasid, kuhu jalga saab maha toetada
- airfrance1
- Guru
- Postitusi: 671
- Liitunud: K, 10 Nov 2010 21:21:21 +0300
- Kontakt:
Re: OB 2,5 CVT Valge.
This thread is useless without pictures!
Tee mõni klõps ka.
Tee mõni klõps ka.
Shwax Autospa, kõik autode iluhooldus teenused! KÜSI PAKKUMIST!
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: OB 2,5 CVT Valge.
Eks peab varsti ära tegema küll, kui kuhugile "stuudiosse" satub
Re: OB 2,5 CVT Valge.
mis küttekulu on ?
Re: OB 2,5 CVT Valge.
Ilmselt tasub kütusekulust rääkima hakata 20-30 000 km pärast.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: OB 2,5 CVT Valge.
Linna-maantee keskmine 9 täna. Teisel paagitäiel siis. Tabloo järgi. Homme terve päeva linnas, kui ära ei unusta, siis vaatan, mis teeb. Tundub, et kõikse ökonoomsem on maanteel GPS i järgi 88km/h kandis. Seieri järgi siis 95 km/h. Pöörded 1500-1800 vahemik.
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: OB 2,5 CVT Valge.
Eks see ole muidugi tõsi, aga põnev on jälgida ka seda, kas siis niiöelda lahtisõidetud autol langeb kulu järsult, lihtsalt liitri võrra, või mitte. Talverehvid muidugi ka panevad liitri kindlasti otsa. Siin isiklikult arvan, et ei tunneta seda lahti minekut. Küll on aga õnnestunud peale ostu, paar kasutatud autot lahti sõita ja see tunne on päris selline omamoodi kogemus. Kui auto ikka kusalgilt ostsast ei liigu ja siis tunned, kuidas hakkab ja hakkab liikumine tulema ja lõpuks on minekus särtsuTiit kirjutas:Ilmselt tasub kütusekulust rääkima hakata 20-30 000 km pärast.
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: OB 2,5 CVT Valge.
Maantee 73 km ja 8,0
Linn 38 km ja 11,6
Maantee läks tegelikult käest ära, kuna 1/4 kulus OÜ Kolonnimeistrite töö hakkimiseks. Et siis Tartust Elva viaduktini. EI suuda maanteel pikalt 72 km/h tiksuda. Nõo 1 teeristini on nüüd selle uue teega möödasõidu võimalus praktiliselt ära killitud ja igat võimalikku momneti ära kasutades oli päris paras töö mootoril teha.
Linn 38 km ja 11,6
Maantee läks tegelikult käest ära, kuna 1/4 kulus OÜ Kolonnimeistrite töö hakkimiseks. Et siis Tartust Elva viaduktini. EI suuda maanteel pikalt 72 km/h tiksuda. Nõo 1 teeristini on nüüd selle uue teega möödasõidu võimalus praktiliselt ära killitud ja igat võimalikku momneti ära kasutades oli päris paras töö mootoril teha.
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: OB 2,5 CVT Valge.
Mingi tüüp tegi vasakpöörde maja ette, kohe tagumine käik sisse ja mulle küljepealt siisse Hullu midagi pole, aga pindmine mõlk ka värvi ka ikka kraabitud. Et siis ole näha, mida töökoda ütleb. Vabandas küll, aga järgnev lõppes ikka politsei väljakutsumisega. Kuna tahtis kohe ära minna, et õnneks pole midagi, siis järgmine,e t pole ikka hullu, see ju nii vähe, siis polnud tagatipuks veel dokumente kaasas ja kindlustuse juurde ei olnud ka koos nõus sõitma.
Re: OB 2,5 CVT Valge.
päris inetu lugu nii uue autoga...
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: OB 2,5 CVT Valge.
1111 km oli ees jama selles, et see valge pole valge, vaid lillakat roosakat viskav metallik, pole kahtlust ka, et see värvimine jääb igast asendist näha
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: OB 2,5 CVT Valge.
Eile oli selline põnev seik, et istusin maal, hoovis kinni. Tribeca tegi sedasi, et kui sisselülitatud veojõu kontrolliga sõitsid nii kaua edasi, kuni auto lõpuks seisis, gaas põhjas, kuid pöörded tühikäigul, siis tagurpidi liikus ilusasti tagasi. OB seisis tagurpidi ka. Veojõu kontroll välja ja kaapsti rattaalused tühjaks. Klassika . Kõigutasin siis risti suunas autot natukene, kuni lõpuks oli tunda, et vedrustus juba sai liikvele, Panin naise rooli ja ise natukene toetades vastu autot, pani masina uuesti liikvele.
Re: OB 2,5 CVT Valge.
Rein kirjutas:Eile oli selline põnev seik, et istusin maal, hoovis kinni. Tribeca tegi sedasi, et kui sisselülitatud veojõu kontrolliga sõitsid nii kaua edasi, kuni auto lõpuks seisis, gaas põhjas, kuid pöörded tühikäigul, siis tagurpidi liikus ilusasti tagasi. OB seisis tagurpidi ka. Veojõu kontroll välja ja kaapsti rattaalused tühjaks. Klassika . Kõigutasin siis risti suunas autot natukene, kuni lõpuks oli tunda, et vedrustus juba sai liikvele, Panin naise rooli ja ise natukene toetades vastu autot, pani masina uuesti liikvele.
mul täpselt sama kogemus. Käisin spetsiaalselt proovimas. Tagurpidi - nii kui kerge takistus peale tuleb on kõik - ükski ratas enam ringi ei lähe. Gaas põhjas ja lihtsalt palju auru. Kui hoolega vaatate siis ka näete, et sissesõitmise jälg on näha. Ei sõitnud lihtsalt tagurpidi kuhugi hange.... vastupidi - sirgelt sisse ja siis tagasi:
http://www.youtube.com/watch?v=2ETaQGegHrg
vana esiveolisega sellist asja ei olnud. Kui gaasi andsid siis midagi ikka ringi käis. ja Tagurpidi pigem raius palju tugevamini läbi kui edaspidi.... Tagasi tee oli ühesõnaga Alati olemas. Subaruga pole. Kas keegi oskab kommenteerida ? On see normaalne või mingi hälve ? Kas teiste mudelitega ja aastakäikudga on samamoodi ?