OB 2,5 CVT Valge.
Re: OB 2,5 CVT Valge.
Paksus lumes lülita VDC välja, enne kui kinni hakkad jääma. (Siis kui veel natukenegi liigud)
VDC piirab mootori pöördeid, kui avastab, et miskit kuskil kaabib. Paksus lumes jõuad kaugemale kui hoog sees ja rattad kaabivad.
Väike demonstreeriv video kah:
https://www.youtube.com/watch?v=8f7lrPOhyAY
Oleks ma seal VDC sisse jätnud, poleks ma sealt 99,9% tõenäosusega läbi saanud.
VDC piirab mootori pöördeid, kui avastab, et miskit kuskil kaabib. Paksus lumes jõuad kaugemale kui hoog sees ja rattad kaabivad.
Väike demonstreeriv video kah:
https://www.youtube.com/watch?v=8f7lrPOhyAY
Oleks ma seal VDC sisse jätnud, poleks ma sealt 99,9% tõenäosusega läbi saanud.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: OB 2,5 CVT Valge.
mul oli see juba varem välja lülitatud kui sinna sisse sõitsin... aga minuarust see ei anna väga suurt vahet. Kohevas lumes tiirutades oli tunda lihtsalt, et natuke vähem pidurdab mootoriga aga pidurdab ikkagi.Tubaru kirjutas:Paksus lumes lülita VDC välja, enne kui kinni hakkad jääma. (Siis kui veel natukenegi liigud)
VDC piirab mootori pöördeid, kui avastab, et miskit kuskil kaabib. Paksus lumes jõuad kaugemale kui hoog sees ja rattad kaabivad.
Väike demonstreeriv video kah:
https://www.youtube.com/watch?v=8f7lrPOhyAY
Oleks ma seal VDC sisse jätnud, poleks ma sealt 99,9% tõenäosusega läbi saanud.
ps, videost tundub, et forester kaabib natuke rohkem ja pidurdab vähem.
pps, mul automaat cvt kast ja 2.5 bensukas kui see midagi ka mõjutab
Viimati muutis 555qwerty, K, 05 Dets 2012 01:12:40 +0300, muudetud 1 kord kokku.
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: OB 2,5 CVT Valge.
Mul Tribeca kogemus see, et veojõu kontroll sees, sai palju kaugemale, kuna ilma tegi kraaps ja istus kõhupeal. 2 korda proovitud. Siis kontrolliga oli pedaal põrandas ja pöörde maas, auto seisis, ei liikunud enam edasi. Siis tagurpidi käik ja natuke tagasi ja jälle edasi. OB aga ei liikunud enam ei edasi, ega tagasi.
Re: OB 2,5 CVT Valge.
Su Outbackil lülitab nupust ainult veojõukontrolli maha aga külglibisemise seade jääb ikka sisse(?), see et ta pidurdab "vähem" tähendab seda, et ta pidurdas piduritega. Veojõukontroll piirab mootorivõimsust.
ps: Kahjuks CVT kohta ei oska suurt midagi pajatada, võibolla ka, et selle teema. Sellisel juhul on küll kahju, et uus Forester XT ainult CVT'ga on
ps: Kahjuks CVT kohta ei oska suurt midagi pajatada, võibolla ka, et selle teema. Sellisel juhul on küll kahju, et uus Forester XT ainult CVT'ga on
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: OB 2,5 CVT Valge.
hm... pigem jäi ikka tunne, et mootoriga pidurdas. ma kirjeldaks seda nii, et sõidad ühtlase gaasiga kerges libisemises ja suhteliselt vaikselt jääb auto seisma. Samas ise tallad peale, et ring lõpuni teha ja samas mootor on vaiksem ja vaiksem... lihtsalt jäi tunne, et natuke rohkem lubas libiseda enne kui sekkuma hakkas. ja pidurid ei kärssandTubaru kirjutas:Su Outbackil lülitab nupust ainult veojõukontrolli maha aga külglibisemise seade jääb ikka sisse(?), see et ta pidurdab "vähem" tähendab seda, et ta pidurdas piduritega. Veojõukontroll piirab mootorivõimsust.
Ükspäev liikluses oli natuke ootamatu kui tekkis kerge libisemine ja selle asemel, et edasi sõita pidurdas auto kuidagi rumalasti hoogu maha ja suund .. oli nagu vale kuhu liikusin. Mul polnud mingit tahtmist kusagil seisma jääda. Selles mõttes ootan pikkisilmi võimalust kusagil kogenud subaruga (eriti OB'ga) sõitjatega üritust kus saaks koos selliseid situatsioone mingis ... treeningu moodi programmis läbi mängida. Niisama lumes hullata on tore aga just suunatud võtete treening oleks hea.
jah, ehk keegi oskab öelda kas see on seotud või tuleb see hälve ikkagi mujalt ? mingist uuemast veojõukontrolli tarkusest mida ... saaks mingi trikiga paremaks ?Tubaru kirjutas:ps: Kahjuks CVT kohta ei oska suurt midagi pajatada, võibolla ka, et selle teema. Sellisel juhul on küll kahju, et uus Forester XT ainult CVT'ga on
Re: OB 2,5 CVT Valge.
Annan siin Rein`ule ühe lisahääle. Olen proovinud kõiki praeguseid Subaru mudeleid (ok, mitte BRZ`d). Parimana sain lumes ronimise tunde kätte XV`ga. Sellel ju väidetavalt kõrgeim kliirens .... Pean tunnistama, et VDC sees asendis liikus antud kulgur oluliselt paremini. Mootori pöördeid kõrgeks ei lasknud ja pidevalt oli tunne, et nüüd kohe-kohe seisame/istume kinni, aga ronis ja ronis ja ..., ikka edasi. Just vastupidi ehk VDC väljas jäin mitu korda edaspidi liikudes toppama, olin sunnitud tagurdama ja Tubaru poolt soovitatud hooga uuesti proovima. Analoogselt toimis ka minu MY08 Impreza, aga see oli sedavõrd madal auto (but damn good tractor) nii, et tavaliselt kui minu "mõistus koju jõudis" istusin juba lootusetult suure mäe otsas põhjapidi kinni!Rein kirjutas:Mul Tribeca kogemus see, et veojõu kontroll sees, sai palju kaugemale, kuna ilma tegi kraaps ja istus kõhupeal.
* Tänapäeva kulgurid on sedavõrd palju nähtamatuid elektroonilisi (ja enamasti Aasiast pärit) abilisi täis nii, et kui täit sõidurõõmu soovida, siis peab tõelise Classic`u rooli istuma!
real-time Forester XT 2.0 CVT MY16
&
ex Forester 2.0 CVT MY13
&
ex Impreza 2.0R Sport AT MY08
&
ex Legacy 2.5 STW AT MY04
&
ex Forester 2.0 CVT MY13
&
ex Impreza 2.0R Sport AT MY08
&
ex Legacy 2.5 STW AT MY04
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: OB 2,5 CVT Valge.
Et siis Justy tarvis hankida, kus käigukangi peal punane nupp kirjaga 4WD
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: OB 2,5 CVT Valge.
Alates 2006 ja üles XT automaatidel annab VDC välja lülitada nii et see enam ei sekkuks ja see on ennast igati õigustanud.
Olen proovinud ronida nii VDC-ga kui ilma kuid kõhupeale on õnnestunud jääda mõlemaga.
Samas on tegu suhteliselt meeldiva ja juhuile alluva abimehega.
2008 ja üles masinatel seda enam täielikult välja lülitada ei andnud (võimalik, et XT siiski annab?)
Vaatame ja ootame mida 2013 aasta Forester endaga teha lubab.
Olen proovinud ronida nii VDC-ga kui ilma kuid kõhupeale on õnnestunud jääda mõlemaga.
Samas on tegu suhteliselt meeldiva ja juhuile alluva abimehega.
2008 ja üles masinatel seda enam täielikult välja lülitada ei andnud (võimalik, et XT siiski annab?)
Vaatame ja ootame mida 2013 aasta Forester endaga teha lubab.
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: OB 2,5 CVT Valge.
Tuleb uuesti proovida, CVT kast toimetab teisiti, kui tava automaat ja lisaks siis veel ka stabiilsus programm, mida Tribecal ei olnud, et siis ikka veojõukontroll välja ja puht suure rammu ja kõrge tuuriga nii kaugele, kui saab. Seda, et vaikselt tiksud ja tallad omale "padjad" rataste alla, selle süsteemiga ei saa.
Re: OB 2,5 CVT Valge.
on tulnud infot, et tarkvara vahetusega võiks minna asi paremaks. Kui esindusse satun siis uurin lähemalt ja hoian teid ka kursis.
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: OB 2,5 CVT Valge.
Üllatavlt ilusad lumised reklaamid on telekas ja kataloogides. Kuda kurat need inseneerid pole kojameeste puhul talve peale mõelnud. Vana stiiliga kõrge raamiga kojameestega vajutad 2 korda krõnksti ja kogu jää on lahti murdunud. Nendel peidetutel noki nagu nina, näed, tunned, aga kätte ei saa
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: OB 2,5 CVT Valge.
Eile oli siis lõpuks põhjust ka oma auto pildile jätta.
- Manused
-
- _MG_011364.jpg (57.89 KiB) Vaadatud 16285 korda
-
- _MG_011360.jpg (35.66 KiB) Vaadatud 16285 korda
Re: OB 2,5 CVT Valge.
Naiss. Firmalisi just tihti siinmail ei näe...
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: OB 2,5 CVT Valge.
Paraku oli tehnika kõik pojaga simpel sessionil Läbi häda sai siiski käsi valgeks
Re: OB 2,5 CVT Valge.
Heh, arvasingi, et Sina... Tervitused!