Legacy 3.0 AT 2005
Legacy 3.0 AT 2005
Tervist! Teen siis kah oma päeviku siia ära. Subaru peale maandusin juhuslikult jaanuaris, kui sirvisin auto24s ja otsisin universaalkerega pereautot. Auto läbisõit oli suhteliselt suur- 150000 aga oli ostetud eestist ja 1 omanik. Lasin kohe klaasid ära toonida, enne oli akvaarium. Esimesed pidurikettad ja klotsid tuli ka ära vahetada ning eest-tagant sillast paar kolinat likvideerida. Autoga olen väga rahul, eriti mõnus on muidugi siis, kui lumi maas. Ei oskagi midagi siia praegu rohkemat kirja panna. Paar telefoniga tehtud pilti ka juurde:
- Manused
-
- rsz_img_0584.jpg (245.72 KiB) Vaadatud 14815 korda
-
- rsz_img_0577.jpg (246.45 KiB) Vaadatud 14815 korda
-
- rsz_img_0585.jpg (247.28 KiB) Vaadatud 14815 korda
Re: Legacy 3.0 AT 2005
Ma olen alati mõelnud, et kuidas sellise kolmeliitrisega sõita oleks. Peab kunagi vist ära proovima
Varuosad, Motul/Castrol õlid.
Re: Legacy 3.0 AT 2005
tule proovi, ega ma kade pole
Re: Legacy 3.0 AT 2005
Enda auto pealt võin öelda, et kolme liitrised pole neile kes esimesena küsivad "palju kütet võtab"aivo28 kirjutas:Ma olen alati mõelnud, et kuidas sellise kolmeliitrisega sõita oleks. Peab kunagi vist ära proovima
Re: Legacy 3.0 AT 2005
Üldiselt küsimises pole midagi halba. Lihtsalt kütusekulu talumise piirid on erinevalt. Mõne jaoks on 6 sajale võttev auto kütuseröövel juba, teine peab kõike alla 20 normaalseks.
150 000 km pole veel mingi läbisõit.
150 000 km pole veel mingi läbisõit.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: Legacy 3.0 AT 2005
Mul paadi ja haagissuvila vedamise massin sinna 15-19 kanti kulutab. Ostes uurisin ka et palju võtab. Kui oleks 25-30 kuluks olnud siis poleks see auto mulle olnud. LR DIII, või RR masuudi pressidega oleks asendus teemad olnud. Ah jaa, LC 100 ka. Võimalik, et isegi G-Wagen natukese, või siis Suburban 6,5TD
Palju võtab on ka see, et teaks, kui pika vahemaa saan paagitäiega ära sõita. Tähtedemängust näiteks Tribeca ka sinna 12-15 vahemikku võttis, pole ka teab mis hullu, aga paak oleks võinud olla siis 100 litra. Ära tüütas tanklast tanklasse sõit. Polaarjoone taha minnes peaks paarkümmend liitrit vedelat igaks juhuks pagassis loksuma.
Palju võtab on ka see, et teaks, kui pika vahemaa saan paagitäiega ära sõita. Tähtedemängust näiteks Tribeca ka sinna 12-15 vahemikku võttis, pole ka teab mis hullu, aga paak oleks võinud olla siis 100 litra. Ära tüütas tanklast tanklasse sõit. Polaarjoone taha minnes peaks paarkümmend liitrit vedelat igaks juhuks pagassis loksuma.
Re: Legacy 3.0 AT 2005
Päris kohutav on see, kuidas juhi ja kõrvalistuja aknaklaasid kriibivad kui alla-üles lasta. See hääl mis sealt tuleb tekitab selliseid külmavärinaid, et üritan neid mitte kasutada. ei tea mis selle asjaga teha, päris normaalne see pole. Varsti aknad ei paista läbi- nii ära kriibitud
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: Legacy 3.0 AT 2005
Järsku tihendid ära vahetada, või siis maha ja puhtaks teha.
Re: Legacy 3.0 AT 2005
Täna siis selline juhus, et rekka oli tee peal kinni ja ummistas liiklust- tundus et nibin nabin jäi tal puudu et kohalt ära saada oma jõududega. Silme ette viskasid kohe juutuubi videod kus subarud jumalteab mida kõike teele tagasi sikutavad ning siis tekkiski küsimus, et kas sellise legacyga nagu mul on tasub üldse proovima minna mingit rekkat tõmbama. Esiteks kas sellest midagi tolku on (sellessuhtes et rekka polnud kuskil otsapidi kraavis, vaid oleks natukene tõmmet vaja olnud), teiseks kas see midagi autole ka väga liiga võib teha? Seekord õnneks kaua ei läinud ja juhuslik traktors sõitis mööda ja jäi seisma, aga kas tulevikus on mõtet appi minna mingit suurt rekkat sikutama?
- BlackOnBlack
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 314
- Liitunud: N, 15 Mär 2012 11:44:43 +0300
Re: Legacy 3.0 AT 2005
Proovida võib ikka, tavaliselt suurtel pillidel ainult natukene vaja, et liikuma saada. Kui ise lolliks ei lähe ja köie otsas raiuma ei hakka siis ei tohiks küll midagi ära lõhkuda.
Aktuaalne foto: http://f.postimees.ee/f/2012/11/30/1462094t54hecfa.jpg
Aktuaalne foto: http://f.postimees.ee/f/2012/11/30/1462094t54hecfa.jpg
Re: Legacy 3.0 AT 2005
Parim soovitus siinkohal on korralik veniv köis, mitte mingi pesunöör.
Saab Certexist ja sõidukale sobiv(8m/22mm) maksis eelmine aasta ca. 70.- raha.
Letilt neid ei müüda aga saab lasta teha.
Saab Certexist ja sõidukale sobiv(8m/22mm) maksis eelmine aasta ca. 70.- raha.
Letilt neid ei müüda aga saab lasta teha.
19' Outback Summit
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
Re: Legacy 3.0 AT 2005
Saab, automaatkastiga siduri häda pole ka kurta. 18 rattalist on sikutatud kahepoolesega ja sealt elusalt ära tuldud.
Lolliks ei tasu minna ja pikk benji köis peab olema, saad korraliku inertsi sisse enne kui päris tõmbeks läheb.
Lolliks ei tasu minna ja pikk benji köis peab olema, saad korraliku inertsi sisse enne kui päris tõmbeks läheb.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!