OUTBACK 2013 1st gen.

Kasutajate autode tutvustused. Võimalik liigutada postitus klubiliikmete autode alla

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
jann77
Postitusi: 32
Liitunud: T, 19 Veebr 2013 22:42:46 +0300

OUTBACK 2013 1st gen.

#1 Postitus Postitas jann77 » T, 19 Veebr 2013 23:20:39 +0300

Tere foorulmased!
Mõtlesin,et võtan vahel ka sõna,aga enne Subarut polnud mõtet seda teha.
Niisiis autoks Outback 2,5 CVT.Riidesisu ja ei midagi erilist.
Olles omanud umbes 40 autot 16 aasta jooksul,oskan juba midagigi autode kohta ütelda ja antud isendile annaks koolihinnete järgi indeks 4.
Sõitnud 1000 km täis,hakkan aru saama auto iseloomust.Kõik need asjad,millest juba juttu tehtud peavad paika.
Negatiivsusest:TULEDE JURA
JUHTMAKK
BLUETOOTH JA TELEFONI NR VALIMINE
MANUAALSELT ÜLES,ALLA,JALGADELE SOOJA/KÜLMA PUHUMINE(ainult full auto peal on kuidagigi hea ja vent lõugab)
SÜÜDE SEES ASENDIS KÕIKIDE AKENDE AVAMINE/SULGEMINE
KÕRVALISTUJA KOJAMEHE PÜHKIMINE JÄTAB AUGU
MOOTORI TEMPERATUURI NÄIDIKU PUUDUMINE
KESKM.KULU JNE NÄITUDE KUVAMINE "NUPUKESTE" ABIL
ESIISTMETE EBAPIISAV TOETUS REIE TAGUMISELE POOLELE(KÕIKIDE JAPSIDE VIGA)
Postiivusest: ESITULEDE VALUSTUS
KLIIRENS+NELIKVEDU AEGLASELT SÕITES
TAGUMISE SELJATOE TAHAPOOLE REGULEERIMISE VÕIMALUS
RULOO PAKKIMISE VÕIMALUS PAGASI MATI ALLA
ARMATUURVALGUSTUS
HEA VÄLJAVAATEGA PEEGLID
VÕIMALUS KUIDAGIGI VÄLJA LÜLITADA VEOJÕUKONTROLL+STABIILSUSKONTROLL.... :wink:
Vahel tuleb muidugi tunne küll selline,et tuleks japsid sakaslaste juurde õppima saata,kuidas saavutada täpne rool+vaikne salong.Kuid.......hinnaklass paneb paika asjad.
Tuli kuidagi negatiivne see esimene postitus,aga kilomeetreid ka veel vähe ees. :D

K24
Rallisportlane
Postitusi: 482
Liitunud: P, 24 Juul 2005 19:54:45 +0300

Re: OUTBACK 2013 1st gen.

#2 Postitus Postitas K24 » K, 20 Veebr 2013 00:49:05 +0300

Kas Subaru võtsid puhtalt hinna ja neliveo pärast või oli muid põhjuseid ka? Milliste neliveoliste sakslastega varasemad kogemused on? Subaru on praktilise inimese auto, kelle jaoks salongimaterjalide kvaliteet on teisejärguline.:) Miks nelivedu ainult väikestel kiirustel lõbus on, pigem ikka mida suurem kiirus, seda põnevam? :)

Kasutaja avatar
jann77
Postitusi: 32
Liitunud: T, 19 Veebr 2013 22:42:46 +0300

Re: OUTBACK 2013 1st gen.

#3 Postitus Postitas jann77 » K, 20 Veebr 2013 18:50:06 +0300

Terv!
Asi oli tegelikult nii:Sõidan mina mööda Ehitajate teed ja vaatan Outbacki maja ees.teadsin,et sinna läks tööle üks mu hea tuttav.Mõtlesin,et teen lihtsalt proovisõitu.Aasta 2010 kui see mudel välja tuli,ei meeldinud ta mulle ÜLDSE.
Meeldiv vastuvõtt ja suuremaks paisunud esindus oli positiivseks üllatuseks.Nii me siis sõitsime,kui tuli välja,et laoautodel hea hind jne.
Mul on olnud 2001 a legacy univ 2,5 aut.Selle autoga võrreldes oli muidugi öö ja päev.Paar päeva hiljem tegin pikema tiiru ja seal üllatas mind see suto sellega,et ta sobib pigem ebatasase tee peale paremini kui peegelsirgele asfaltile.Müra ja roolitundlikkuse peab andeks andma,sest tegu jaapani masstoodanguga.
Egas midagi,hakkasime laovarusid vaatama....................................ja mulle jäi see salongiauto,milelt lasin ülemised ukseliistud eemaldada+koerapuuri.Ülejäänud ninn nänn jäi külge,aa,need hõbedasest plastikust iluliistud stangedel ja külgedel ka minema.
Kuna tegutsen sellise alaga,kus tuleb ka vahel põllule,metsa keerata,siis see autoi selle poolest sobib sinna vägagi.Jah länkariga saaks kaugemalegi aga ei taha 30 k rohkem maksta. :?
Neliveo kogemusi on küll ja veel...CelicaGT4,EVO 6,PATHFINDER,AUDI A 4,X5,AUDI 100 2,2Q,Legacy.
Meeldejäävamad kindlasti sealt on EVO ja AUDI 100.
Outbackist saaks peaaegu väga hea auto,kui seal oleksid 2 asja:paremad istmed ja TURBO.
Aga eks ma praegu kulgen edasi. :lol:

K24
Rallisportlane
Postitusi: 482
Liitunud: P, 24 Juul 2005 19:54:45 +0300

Re: OUTBACK 2013 1st gen.

#4 Postitus Postitas K24 » K, 20 Veebr 2013 19:54:13 +0300

Ma ei mäleta enam, kuidas see uus outback sõita oli aga ei usu et ta legacyst oluliselt erineb.
Ja legacy roolitunnetuse üle ma küll ei kurda. Jah sportliku tagaveolise auto tunnetus päris ei ole aga suvalise neliveolise sakslasega kannatab rahulikult võrdlust. Selle raha eest mis praegu neid lao autosid müüakse, on asja küll ja veel.

Kasutaja avatar
jann77
Postitusi: 32
Liitunud: T, 19 Veebr 2013 22:42:46 +0300

Re: OUTBACK 2013 1st gen.

#5 Postitus Postitas jann77 » K, 20 Veebr 2013 22:52:24 +0300

Nelikveolise sportauto roolitunnetus on TÄIELIKULT TEINE MAAILM.Olen sõitnud Gallardo LP4-560( VW grupp) ga ja sellist rooli tunneb enam vähem ka Porschedel.
Subaru rool on elektrivõimendiga ja liialt kerge.BMW-l on lisavarustusena aktiivrool,nii et jälle sakslane
Nüüd midagi põnevat ka.
Otsustasin täna proovida lumevõimekust.Sõitsin vaikselt VDC ON-ga lumes ja tahtsin ringi pöörata.Sain enam vähem lõpetatud,kui jäin kinni.VDC OFF ja siis gaasi,ei midagi.Rattad välja,vaikselt meelitades...ei midagi.Lõpuks,mtu korda jõnksutatdes tundsin,et parem esiratas hakkab kuhugi haakuma.See päästis ja sain välja.
Pärast jalutasin sinna kohale ja tegin uuringu.Olin jäänud kinnikõnnitud valli taha esimeste ratastega.Taga LSD oleks aidanud...aga oleks on paha poiss.
Krt kus ma võin ikka jube kriitiline olla :D
Homme jälle päev!

K24
Rallisportlane
Postitusi: 482
Liitunud: P, 24 Juul 2005 19:54:45 +0300

Re: OUTBACK 2013 1st gen.

#6 Postitus Postitas K24 » K, 20 Veebr 2013 23:31:48 +0300

Ma sportautodest muidu ei rääkinud ja Gallardo on päris kohatu võrdlus siinkohal. :)
Bmw rool on jah vähe parem aga mitte oluliselt (M mudelitest ei räägi), samas eks eelistused ole ka erinevad.
Sellises situatsioonis aitab kui piduriga natuke kinni hoiad ja gaasi annad ja siis piduri vabaks lased.
Ma soovitan sul enne lõplike järelduste tegemist seda autot pisut rohkem tundma õppida. :) Mis rehv all on?

Tiit
Guru
Postitusi: 1222
Liitunud: T, 25 Mär 2008 22:28:59 +0300
Asukoht: lõunaosariigid

Re: OUTBACK 2013 1st gen.

#7 Postitus Postitas Tiit » N, 21 Veebr 2013 00:26:39 +0300

Ilmselt poolteist päeva on natuke vähe jah autost aimu saamiseks. Tasub arvesse võtta ka, et Outback on siiski 20 cm kliirensiga võrreldes Gallardo 6 vms sentimeetriga.

Lumevõimekuse kohta... Vaikselt sõites jääbki kinni, kuna auto jõuab liiga palju lund kokku pressida.

Selles suhtes on Sul õigus, et Outback tahab ebatasasemat teed ja korralikku kiirust, siis tuleb fun-factor välja. Siledale teele kõrgendatud sõiduautoga ju ei peagi minema :)

Harjuta 10 000 km 8)
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.

Kasutaja avatar
jann77
Postitusi: 32
Liitunud: T, 19 Veebr 2013 22:42:46 +0300

Re: OUTBACK 2013 1st gen.

#8 Postitus Postitas jann77 » N, 21 Veebr 2013 00:38:30 +0300

Hei
Eelmine postitus kadus kuhugi vist.Muud ei kirjutanudki ku rehvid on conti ice contactid,naast,uued orig. mõõt.Pidur peal ja gaasi,seda tegingi ja see mind vist aitas.. :D
Milla siit inimesed jäärajale lähevad?Tuleks ka nats kätt harjutama,viimasest jäärajast 2 a möödas.

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: OUTBACK 2013 1st gen.

#9 Postitus Postitas Duster » N, 21 Veebr 2013 01:54:24 +0300

Ma olen kahjuks teemaalgatajaga nõus roolitunnetuse kohapealt, ei ole kindel selles, kuipalju keegi paremini teinud on kui subaru, kuid elektrilise roolivõimendiga autod on valdav enamus kehva tunnetusega, mis sellest andurite/tunduritega varustatud reduktoriga akutrellist ikka head arvata saakski. Oman ise toyotat, millel on el roolivõim ja samuti on tunnetus pea olematu, isegi vist kehvem kui nendel värsketel subarutel, mida olen proovimas käinud.

Jäärajale minekust niipalju, et ega neid radu väga praegu ei pakuta enam- veed peal ja lahti lükkamata vms, laitse vist põhjapool suht ainuke praegu sõidetav.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Kasutaja avatar
jann77
Postitusi: 32
Liitunud: T, 19 Veebr 2013 22:42:46 +0300

Re: OUTBACK 2013 1st gen.

#10 Postitus Postitas jann77 » N, 21 Veebr 2013 23:44:32 +0300

Mina jälle!
Kas keegi oskab nõu anda,kuidas salongi temperatuuri hoida.nagu vanadel jaapanlastel kombeks,ei saa korraga manuaalselt lasta õhku jalgadele,näkku ja esiklaasile.Lasen siis full auto peal,hirmus tormamine ventikal,20 minutit sõitu,väljas -5 ventikas tormab 23 peal.Kui reguleerin jalgadele ja näkku,läheb tuba normaalselt soojaks aga jällegi pikapeale jääb klaas uduseks.
Mida teha?
Ilma naljata,full auto peal 23 on mu kätel jahe.... :(

wiirus77
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 404
Liitunud: K, 25 Nov 2009 17:00:03 +0300

Re: OUTBACK 2013 1st gen.

#11 Postitus Postitas wiirus77 » R, 22 Veebr 2013 00:07:22 +0300

Eelmise generatsioonil on selline funktsioon nagu jalale ja klaasile.. kas seda polegi? :roll:

K24
Rallisportlane
Postitusi: 482
Liitunud: P, 24 Juul 2005 19:54:45 +0300

Re: OUTBACK 2013 1st gen.

#12 Postitus Postitas K24 » R, 22 Veebr 2013 00:33:20 +0300

Kindad kätte.:)
Aga tegelikult, ma vist korra alguses puutusin neid nuppe ja nüüd pole juba pea aasta näppinud.:) Aegajalt panen ventilaatorit kas teise või kolmanda astme peale ja mõnikord väga harva reguleerin temperatuuri. Enamuse ajast on 23,5 või 24 peal. Homme vaatan kuidas seal seadistada saab.:) Tundub et on ikka väga valulik see sakslase pealt tulek.:)

Tiit
Guru
Postitusi: 1222
Liitunud: T, 25 Mär 2008 22:28:59 +0300
Asukoht: lõunaosariigid

Re: OUTBACK 2013 1st gen.

#13 Postitus Postitas Tiit » R, 22 Veebr 2013 01:40:25 +0300

See mida näpid, see läheb ainult automaatika pealt välja. Mul Full auto -> klaasile ja jalgadele -> 2-3 kiirus. Ilusasti hoiab mõnusat tempi. Seda olen kõigil autodel seni praktiseerinud.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.

K24
Rallisportlane
Postitusi: 482
Liitunud: P, 24 Juul 2005 19:54:45 +0300

Re: OUTBACK 2013 1st gen.

#14 Postitus Postitas K24 » R, 22 Veebr 2013 13:50:27 +0300

Tundub et on jah nii nagu Tiit kirjutas, ehkki kuidas teada kuhu hetkel automaatika just parajasti plaanib puhuda? :)
Minul on muidu AUTO peal aga käsitsi on valitud jalgadele ja klaasile MODE. Ja sellises seades tuleb natuke ikkagi ka keskelt, ning sellest on mulle piisanud.

Loodetavasti uus outbacki omanik siiski päris ära ei külmu, lubas varsti soojemat ilma ka. :)

Kasutaja avatar
jann77
Postitusi: 32
Liitunud: T, 19 Veebr 2013 22:42:46 +0300

Re: OUTBACK 2013 1st gen.

#15 Postitus Postitas jann77 » L, 23 Veebr 2013 00:31:39 +0300

Ära ma ei külmu.On sõidetud noorena (lapsena)ka GAZ 52 -ga. :D
Naljakas on lihtsalt see,et ei saa ju teada kuidas autio temperatuuri hoiab,pole ju näidikut!!!Ma lihtsalt arvan,et Subaru ei suuda hoida kõrget temperatuuri sõidu ajal,sest kohapeal olles on autos tunduvalt soojem. :?
Just praegu istusin sõbra Dodge Ramis,ütlesingi irooniaga,et sul siin nii soe.Tal oli sätitud aknale/jalgadele ja ainult aknale vehele.
Hommikul viisin oma vana Mazda 6-e tänavalt lume alt vöäja kangutades teise kohta.Diisel ja peal on lisaahi(töötava mootoriga).Kiruge mind ,aga oli soojem kui Subarus(21 C).
Tänaseks head ööd!

Vasta