Olude tahtel sain Subaru omanikuks.Esialgne plaan oli see maha müüa,kuid mida rohkem sõita seda rohkem kahju on seda müüa.Lõpuks otsustasin selle isendi endale jätta(olgugi mis naine sellest arvas )..
Plaanis nüüd hakata autol vigu kõrvaldama ja talve ootama hakata.
AUTOKS SIIS
Make (Manufacturer): Subaru
Model year: 2001
Country (Region): Japan (Asia)
Plant: Fuji Heavy Industries
Sequential number: 002428
Fewer than 500 per year: NO
Body style: 2nd gen. Sedan (Impreza/Legacy)
Doors: station wagon
Engine code: 2000cc / 2.0L AWD
Line: Impreza
Transmission type: AWD MT5 5/R
MÕNED PILDID KA AUTOST...
Alustuseks sai tagumine stange lahti kruvitud ja sealset mõra likviteerima hakatud..
Pahtel peal
Seestpoolt vaigu ka klaasriidega...
Värvimise usaldan kellegi teise hooleks.
Kas kusagilt peale esinduse on võimalik saada taga tulede all olevaid tagastange kinnitusi???
Auto pesu käigus avastasin tagatiivalt roostepleki. Koos stangega tuleb ka seda töödelda ja lasta ära värvida..Siis peaks kerega OK olema...
Käidud ka autoga diagnostikas kuna tundus,et kütust imeb masin liialt.Selgus,et lamda on otsa saanud.Olen foorumist lugenud,et sobib ka universaal denso lamda.. Kellegil arvamusi selle kohta???
Huvitab juhus diagnostikas: Diagnostika seade ei tundnud selle masina aju ära.Diagnostika seade näitas,et tegu 2.0 turboga.Näitas veakoode ja lasi neid kustutada. KAS AJU HULLUKS LÄINUD??? Tegu ju kõigest 92 kw
Subaru Impreza 2.0
Re: Subaru Impreza 2.0
Minu 2l limpsikas töötas denso anduriga laitmatult, p.s ilma subari pistikuta ostes on veelgi soodsam, lihtsalt juhmed vaja kuidagi ära ühendada.
Diagnostika kohta- tahtsin ise kunagi kusagil veakoode kustutada, lõppes see sellega et asi läks hullemaks- mootorituli jäi täielikult põlema ning näitas 4 pihusti viga, mis on kindlalt ok. Lahenes see akuklemmi maas hoidmisega, mis ka veakoodid kustutas. Lühidalt ei usu mina enam mingitesse poppidesse lahendustesse ja kasutan subaru vanakooli meetodit- pistikud kokku ja vilkusid lugema, ma ei tea kas sinu põlvkonnal enam selline asi võimalik on, kuid on kindlasti väärt uurimist.
Tere tulemast kaaskannatajaks ning ära siis suvel "ökotades" temast tüdine, sest talvel on see auto piisavalt võimekas, et kiirelt kulgeda võrreldes enamiku muude tünnidega.
Diagnostika kohta- tahtsin ise kunagi kusagil veakoode kustutada, lõppes see sellega et asi läks hullemaks- mootorituli jäi täielikult põlema ning näitas 4 pihusti viga, mis on kindlalt ok. Lahenes see akuklemmi maas hoidmisega, mis ka veakoodid kustutas. Lühidalt ei usu mina enam mingitesse poppidesse lahendustesse ja kasutan subaru vanakooli meetodit- pistikud kokku ja vilkusid lugema, ma ei tea kas sinu põlvkonnal enam selline asi võimalik on, kuid on kindlasti väärt uurimist.
Tere tulemast kaaskannatajaks ning ära siis suvel "ökotades" temast tüdine, sest talvel on see auto piisavalt võimekas, et kiirelt kulgeda võrreldes enamiku muude tünnidega.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.