3. leht 3-st

Re: Subaru Impreza 2.0

Postitatud: T, 20 Aug 2013 03:15:40 +0300
Postitas seigo
Diagnostika sai tehtud kunagi siis näitas 4janda pihusti viga.... See pihusti vahetamata veel... ühtlaselt sõites kustub see tuli ära ja ka niiöelda esimesel käivitusel külma mootoriga rahulikult sõites, aga kui natukene linnavahel vajutada süttib see tuli ning mingiaeg kustub ära...
Ülejäänud vead kustusid ära , jäi ainult 4 janda pihusti viga...
Pilt on varasemast ajast....
Pilt

Re: Subaru Impreza 2.0

Postitatud: T, 20 Aug 2013 16:45:37 +0300
Postitas seigo
Võtsin siis täna näidikuteploki maha,et pirne vahetada... ja mina ei mõista endiselt mis kuramuse amatöör elektrik seal kallal on käinud.... Signa blokk on pandud sinna taha peitu, kuid need ühendused jätavad soovida... Isegi mu 8 aastane vend teab, et tuleb selliste asjade juhtmed korralikult kinni joota ning ära isoleerida korralikult, mitte keerata kokku nii et pooled kiud turritavad välja ja pole isegi isoleeritud... Jootsin siis kõik üle korralikult ning panin termokahaneva rüüga üle... Ilmselgelt kui kunagi rohkem aega tekib, kisun armautuuri maha ja vaatan terve juhtmestiku üle, sest seal vedeleb suht palju lahtisi otsi, mida ei oska mitte kuhugi toppida... Värvide järgi vast ära uhendades peaks iga juhe omale kohale saama... Siis avastasin veel et on veetud mingi hunnik lisamassi juhtmeid.. Jällegi ei tea milleks...
Avastasin ka et tuledepesu mootor ei tööta vool tuleb peale mootorisse kuid mootor ei tee häält, proovisin ka otse akupealt mootorisse lasta, kuid sama seis.
Kui kellegil on pakkuda seda tuledepesu mootorit siis oleks vägagi huvitatud...

Re: Subaru Impreza 2.0

Postitatud: K, 21 Aug 2013 10:42:16 +0300
Postitas HUNT113
seigo kirjutas:Võtsin siis täna näidikuteploki maha,et pirne vahetada... ja mina ei mõista endiselt mis kuramuse amatöör elektrik seal kallal on käinud.... Signa blokk on pandud sinna taha peitu, kuid need ühendused jätavad soovida... Isegi mu 8 aastane vend teab, et tuleb selliste asjade juhtmed korralikult kinni joota ning ära isoleerida korralikult, mitte keerata kokku nii et pooled kiud turritavad välja ja pole isegi isoleeritud... Jootsin siis kõik üle korralikult ning panin termokahaneva rüüga üle... Ilmselgelt kui kunagi rohkem aega tekib, kisun armautuuri maha ja vaatan terve juhtmestiku üle, sest seal vedeleb suht palju lahtisi otsi, mida ei oska mitte kuhugi toppida... Värvide järgi vast ära uhendades peaks iga juhe omale kohale saama... Siis avastasin veel et on veetud mingi hunnik lisamassi juhtmeid.. Jällegi ei tea milleks...
Avastasin ka et tuledepesu mootor ei tööta vool tuleb peale mootorisse kuid mootor ei tee häält, proovisin ka otse akupealt mootorisse lasta, kuid sama seis.
Kui kellegil on pakkuda seda tuledepesu mootorit siis oleks vägagi huvitatud...
See mootor kipub lihtsalt kinni jääma, kui pole aktiivselt kasutanud. Olen enda omadel neid ellu äratanud: võtad mootori välja, proovi nii palju õli(mos, v40...) vahele lasta kui saad ja proovid näpitsatega võlli liikuma saada. Olenevalt mootorist saab selle ka päris pulkadeks võtta ja seest ära puhastada. Kui oled käima saanud, tuleb regulaarselt mootorit kasutada.

Re: Subaru Impreza 2.0

Postitatud: K, 04 Sept 2013 21:49:19 +0300
Postitas seigo
Täna jõudis selline vidin kohale
Pilt
Kui juba näidikud on küljes siis võiks need korralikult ka tööle saada
Näidikud siis sellised... kuna sinna oli ennem aretatud mingid audi omad, mis ei toiminud üldse.. arvatavasti oli lihtsalt pandud augutäiteks, siis jällegi kaugelt hiinamaalt sai tellitud digitaalsed uued näidikud.Täitsa võib rahule jääda.
Pilt

Tekkis ka japstyle pütt.. mõtlengi kas on seda mõtet alla panna või mitte.. Hetkel on all 2006 a wrxi tagapütt, aga ega sealt eriti häält ei tule küll..

Re: Subaru Impreza 2.0

Postitatud: K, 11 Sept 2013 21:31:36 +0300
Postitas rosenberg
Nyyd oleks puudu veel turboka tehnika siis oleks ju täitsa korralik isend :)

Re: Subaru Impreza 2.0

Postitatud: N, 12 Sept 2013 00:30:10 +0300
Postitas djxpsubaru
Või siis legacy 2,5 ....

Re: Subaru Impreza 2.0

Postitatud: T, 24 Sept 2013 22:22:52 +0300
Postitas seigo
Eile sai tuledepesuri pump ära vahetatud, aga probleem on järgmine et see niiöelda kolmik/klapp mis seal stange all peidus on , see klapp ei hoia vett kinni.. kõik jookseb vabal jooksul välja sealt...
Äkki kellegil on pakkuda seda kolmikut mis on tuledepesu süsteemis sees...

Re: Subaru Impreza 2.0

Postitatud: E, 16 Dets 2013 23:17:28 +0300
Postitas seigo
Auto uue peremehe käes :) Võib teema lukku panna