Subaru Legacy 1990 1.8 GL

Kasutajate autode tutvustused. Võimalik liigutada postitus klubiliikmete autode alla

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
MarkoS
Postitusi: 33
Liitunud: P, 04 Aug 2013 22:21:54 +0300

Subaru Legacy 1990 1.8 GL

#1 Postitus Postitas MarkoS » P, 04 Aug 2013 22:54:49 +0300

Tervist neliveduste mehed!

Kuna mul pole peale saksa auto midagi iial olnud, siis mõtlesin, et prooviks jaapanlaste neliku ära.Talv ju varsti tulekul ja peab ennast selleks valmis panema.Nagu elu on näidanud, siis viimased aastad on seda lund olnud rohkem, kui sooviks.

Aga autost ka.Tegemist siis soome registris oleva Subaruga.Aastaks on tal siis 1990 ja mootoriks 1.8 (kilovatid jään võlgu hetkel).Värvuseks siis miskisugune "lexuse elevandiluu värv".Ei tea, kas see on tal originaalis või on see kunagi üle värvitud ? Igatahes näeb küll kihvt välja, aga kuna palju on värvivigu ja pindmist roostet, siis tuleks mingi hetk üleni üle värvida.Sellist väikest nokkimist ja pisivigu on palju, aga vast saab hakkama.Lisadeks siis on istmesoojendused (tore, sest talved on jahedad), konditsioneer (suved on meil soojad), nelivedu (lülitatav), aeglusti, mida ma veel proovida pole saanud.
Kepikastiga muidugi.Neli elektriliselt opereeritavat akent ja kaks elektriliselt juhitavat peeglit.Sisu on tavaline kaltsukas, taga klapitavad istmed.Peakski mingi hetk äkki midagi sportlikumat sinna vaatama.Hammasrihm on vahetatud 3000km tagasi, koos õlide ja filtritega.Aga kuidagi uimps tundub olema selle 1.8 kohta.Ma muidugi ei lootnudki, et selline ühekomakaheksane mootor mu kaelaluu ära murraks, kuid jaapanlane peaks olema suhteliselt ergas pill.Kuna eelmine omanik oli keegi vanem proua, siis ehk on lühikesed jalad olnud ja kat on s*tta täis või umbes ? Ja selle pihlakatoru (mis on pea kollektorist taha poole vahetatud) viskan ka mingi hetk minema.Mulle meeldib bokseri hääl, tahaks, et seda kostuks rohkem.

Tulevikuplaanidest ehk, et saaks selle rooste kuidagi ära likvideeritud.Parem tagatiib on kõige nutusem, rooste on ära närinud pleki.Õnneks mitte palju.Ülejäänud on kökimöki.Tahaks veel mingi hetk auto ülesse tõsta, et näha mis seal all toimub.Vähemalt omanik väitis, et põhi pidi hea olema.Eks me seda saame mingi päev kaeda.

Ahjaa, kellel leidub mingisuguseid juppe sellele autole, siis oleks tore.Nimelt parem tagumine väikene kolmnurkaken on ära lõhutud, seal on mingi pleksiklaas, mis on jube.Liist on pandud kinni kruvidega! :shock: No tere talv! .Mis mind muretsema natukene paneb on see, et generaatori ja kõige muu peal jooksev rihm ei ole soones.Nimelt alt väntvõlli rihmarattast on ühe soone võrra väljas.Proovisin tagasi panna, sain! Aga viskab uuesti välja.Või peabki nii olema ? Väidan oma teadmiste põhjal, et ei tohiks nagu ? Ja siis vända rihmaratas kuidagi loperdab.Ehk selle pärast ?Teen mingi päev ka sisust paar pilti, tänaseks aga üks üleüldist sisukorda näitavat fototeost.

Pilt

Terv,

Marko.
Viimati muutis MarkoS, K, 14 Aug 2013 20:25:54 +0300, muudetud 2 korda kokku.

MarkoS
Postitusi: 33
Liitunud: P, 04 Aug 2013 22:21:54 +0300

Re: Subaru Legacy 1990 1.8 GLX

#2 Postitus Postitas MarkoS » P, 04 Aug 2013 23:19:15 +0300

Marto kirjutas:Hei :)

Paistab, et järjest kõik kolivad bmw pealt subarule. Mis 30st sai siis nüüd?

See on ammu müüdud. :mrgreen:
Tahtsin ka nelivedu talvel proovida.Äkki hakkab meeldima.

henrik88
Subaruaff
Postitusi: 85
Liitunud: T, 22 Nov 2011 11:20:52 +0300

Re: Subaru Legacy 1990 1.8 GLX

#3 Postitus Postitas henrik88 » T, 06 Aug 2013 15:24:34 +0300

Järjekordne bmw hunt subaru juurde saabunud väga hea !
Jõudu autoga !!!

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Subaru Legacy 1990 1.8 GLX

#4 Postitus Postitas Duster » K, 07 Aug 2013 09:52:09 +0300

Rihmarattaga ole ettevaatlik, olen kuulnud, et mõnedel isenditel murduvad koos vända otsaga ära, võib olla ka jutt stiilist naised saunas rääkisid. Loperdama ta kindlasti ei peaks. Mineku kohapealt, suur auto ja olematu mootor, ei ole ega tule sealt mingit teravust, kui pihlakatoru eemaldad võid asja veel hullemaks saada ning kui subaru õiget podinat tahad, siis pead unequal kollektori tekitama. :D
P.S lülitatava veoga isendid ei ole mõeldud kasutamiseks pidevalt nelik sees st- 4 sees on ainult offroadimiseks või padulibedusega sõitmiseks, kesktiffer puudub ning asfalti sõites lõhud ära kõige paremal juhul ainult veovõllid. Aeglusti on neil ilgelt abiks asi, eriti jõuetute mootorite puhul käru vedamisel või rajal paugutamisel.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Subaru Legacy 1990 1.8 GLX

#5 Postitus Postitas vaska » R, 09 Aug 2013 23:35:50 +0300

Lisajuppe peaks praegu taolisele mallile liikuma küll. Tagant võid viimase püti ära katkuda, see annab põrinat juurde. Jõu ja ilu numbriteks vaata juba 2.2 mootor koos aeglustita kastiga, see peab kenasti. Seni aga sõida ja harjuta nelivedu, talvel näeme :D
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

MarkoS
Postitusi: 33
Liitunud: P, 04 Aug 2013 22:21:54 +0300

Re: Subaru Legacy 1990 1.8 GLX

#6 Postitus Postitas MarkoS » P, 11 Aug 2013 17:50:30 +0300

Ma pole vist iial oodanud talve nii palju, kui praegu.Peaasi, et kestaks sinnani.

Vahepeal siis vähekene nokitud.Kuna aega palju pole, suurema aja hetkel tööl, siis ega seda nokkimist väga palju pole.Sai vahetatud ära armatuuris veidi pirne, nüüd põlevad kõik.Keskkonsoolis oli üks külmjoode lahti ja sellega seoses ei toiminud soojareguleerimis nuppude valgustus jne.Veidikene korrastasin makijuhtmeid, sest seal oli taas käinud kallal keegi tõsine proffessionaal elektrialal.
Vedasin ära võimule voolukaabli (peaaegu) ja järgmisen siis rca.Vaja tweetritele veel juhtmed vedada, uued kõlarid uste sise.Ehk leiab ka kuskilt uued polstrid, sest kõlari osad mõlemal puruks ja liimitud.

Küsimus ka.Nimelt, mul on kütuseseier täiesti nullis, aga tuli põlema ei hakka.Vähemalt tundub, et tulukese koht on olemas, kuid mingit pirni ma seal eraldi ei näinud (vist).Keegi oskab midagi vahvat selle peale öelda ?

Elektrikute kõrgem pilotaaz :

Pilt

Selline siis jäi, peale pirnide vahetust.

Pilt

Pilt

Terv,

Marko.
Viimati muutis MarkoS, E, 12 Aug 2013 17:33:05 +0300, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Subaru Legacy 1990 1.8 GLX

#7 Postitus Postitas vaska » P, 11 Aug 2013 18:57:05 +0300

Pilte ei näe kahjuks.

Kütusenäidiku all peaks üks tuluke olema. See hakkab siis põlema kui alla 3 galloni (loe 9 liitri) kütust alles jäänud on. Seier võib ise olla siis üpris põhjas, alla kriipsu isegi.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

MarkoS
Postitusi: 33
Liitunud: P, 04 Aug 2013 22:21:54 +0300

Re: Subaru Legacy 1990 1.8 GLX

#8 Postitus Postitas MarkoS » E, 12 Aug 2013 17:34:12 +0300

vaska kirjutas:Pilte ei näe kahjuks.

Kütusenäidiku all peaks üks tuluke olema. See hakkab siis põlema kui alla 3 galloni (loe 9 liitri) kütust alles jäänud on. Seier võib ise olla siis üpris põhjas, alla kriipsu isegi.

Täna hakkas täitsa põlema.Kartsin, et äkki on mingi jama seal, aga õnneks töötab.Suht alla kukub see seier.Hea, et päris põrandale ei kuku. :mrgreen:

Edit: Nüüd peaks kõik pildid nähtaval olema. :)

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Subaru Legacy 1990 1.8 GLX

#9 Postitus Postitas Tubaru » E, 12 Aug 2013 17:41:45 +0300

See, kui pilte ei näinud, oli tervislikum. Sellist jama pole enne näinudki :shock:
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

MarkoS
Postitusi: 33
Liitunud: P, 04 Aug 2013 22:21:54 +0300

Re: Subaru Legacy 1990 1.8 GLX

#10 Postitus Postitas MarkoS » E, 12 Aug 2013 17:52:35 +0300

Päris aus olla, siis ma imestasin, et auto pole veel maha põlenud.See oli ikka üle noku tehtud töö.Teip oli kuskilt vana pappkasti küljest rebitud, juhtmed olid nii lühikesed, et terve konsooli pidi lahti kitkuma, et üldse midagi ühendada saaks.Ja muidugi need juhtme ühendused.Ma ei tea, mingi vend on unustanud vist ravimid võtmata. :mrgreen:
Aga kuna nagunii mingi hetk tuleb audio install, siis kindlasti vean kõik uued juhtmed ja värgid.Ei mingisuguseid kiirliitmeid ja asju, vaid joodan kõik nii nagu peab. :)

Kasutaja avatar
wolf99
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 218
Liitunud: E, 24 Jaan 2005 15:21:38 +0300
Asukoht: Viljandimaa

Re: Subaru Legacy 1990 1.8 GLX

#11 Postitus Postitas wolf99 » T, 13 Aug 2013 00:12:40 +0300

MarkoS kirjutas:Mis mind muretsema natukene paneb on see, et generaatori ja kõige muu peal jooksev rihm ei ole soones.Nimelt alt väntvõlli rihmarattast on ühe soone võrra väljas.Proovisin tagasi panna, sain! Aga viskab uuesti välja.Või peabki nii olema ? Väidan oma teadmiste põhjal, et ei tohiks nagu ? Ja siis vända rihmaratas kuidagi loperdab.Ehk selle pärast?
Selle rihmaratta loperdamisse suhtuks mina tõsisemalt. Muidu võib juhtuda nii nagu SIIN või SIIN.
Enamasti on põhjuseks rihmavahetuse aegu korralikult kinnitamata jäänud väntvõllipolt, mis annab mingi aeg järgi ja rihmaratas koos väikse hammasrihma rattaga hakkavad väntvõlli kiilupesa kulutama. Sellega kaob ka autol jõud kuna vända andur ei saa enam õigel ajahetkel õiget impulssi.

See, et rihm ei jookse korralikult oma soontes võib olla põhjustatud ka rihmaratta leevendi (mis ta täpsemalt on ei tea) kummist ringi lagunemisest rihmarattas. Pilti ka sellest. http://img.photobucket.com/albums/v509/ ... ulley1.jpg.

Aga edu auto ehitamisel.

Kasutaja avatar
seigo
Postitusi: 44
Liitunud: K, 26 Juun 2013 01:01:16 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Subaru Legacy 1990 1.8 GLX

#12 Postitus Postitas seigo » T, 13 Aug 2013 17:56:25 +0300

Jätan märgi maha on hea jälgida ;)
Kas armatuuri tuled nüüd kõik toimivad ?

Kasutaja avatar
BlackRabbit
Guru
Postitusi: 1254
Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300

Re: Subaru Legacy 1990 1.8 GLX

#13 Postitus Postitas BlackRabbit » K, 14 Aug 2013 12:19:42 +0300

Üllatavalt vähe roostes selle keretüübi kohta. Ilmselt on täiendava korrosioonitõrje kunagi saanud.
Soovitaks need praegused alged kiirelt korda teha või peatada, et asi hullemaks ei läheks.

Muidu lahe retro ;)

MarkoS
Postitusi: 33
Liitunud: P, 04 Aug 2013 22:21:54 +0300

Re: Subaru Legacy 1990 1.8 GLX

#14 Postitus Postitas MarkoS » K, 14 Aug 2013 20:23:20 +0300

seigo kirjutas:Jätan märgi maha on hea jälgida ;)
Kas armatuuri tuled nüüd kõik toimivad ?
Jep, nüüd toimivad kõik.Seigo, reedel näeme karjääris, raisk!

BlackRabbit kirjutas:Üllatavalt vähe roostes selle keretüübi kohta. Ilmselt on täiendava korrosioonitõrje kunagi saanud.
Soovitaks need praegused alged kiirelt korda teha või peatada, et asi hullemaks ei läheks.

Muidu lahe retro ;)
Kusjuures on, isegi imestasin.Kõik mis on, on pindmine.Parema poole tiib on kõige hullem, teen millaski pilti ka sellest.Aga paari nädala jookusl tahaks need asjad ära likvideerida.Ja muide, kui kedagi huvitab, siis võib Subaru meestega kohvi teha tartus.Olen reedel seal, nii kella 14 paiku jõuan, ära minemise aega ei tea veel.Aga eilsest paar värskemat pilti.

Pilt

Pilt

Pilt

Terv,

Marko.

PS! Kui häirib pildi suurus, siis võin väiksemaks modida. :)

MarkoS
Postitusi: 33
Liitunud: P, 04 Aug 2013 22:21:54 +0300

Re: Subaru Legacy 1990 1.8 GL

#15 Postitus Postitas MarkoS » E, 19 Aug 2013 07:01:18 +0300

Sai siis käidu hirmus kaugel igasugu pisikesi pudinaid toomas. Tervemad uksepolstrid, tagumine pisikene kolmnurk klaas, mis mul oli plastikust.Selles osas lähevad tänud wolf99'le. :) Sain ka kõikvõimalikku vajalikku infot auto kohta. Veidikene on ka heli paremaks tegevaid jupikesi. Eks viskan millaski pilti ka. Aga nüüd ka väikene küsimus. Nimelt teist korda teeb seda pulli, et hommikul läima pannes sureb välja. Kui uuesti käivitada jääb "check engine" põlema. Suretad välja ja käivitad uuesti, pole enam seda probleemi. Äkki keegi oskab miskit pakkuda või peaks arvutiga asja uurima?


Terv,

Marko.

Vasta