Subaru Legacy 1990 1.8 GL
Subaru Legacy 1990 1.8 GL
Tervist neliveduste mehed!
Kuna mul pole peale saksa auto midagi iial olnud, siis mõtlesin, et prooviks jaapanlaste neliku ära.Talv ju varsti tulekul ja peab ennast selleks valmis panema.Nagu elu on näidanud, siis viimased aastad on seda lund olnud rohkem, kui sooviks.
Aga autost ka.Tegemist siis soome registris oleva Subaruga.Aastaks on tal siis 1990 ja mootoriks 1.8 (kilovatid jään võlgu hetkel).Värvuseks siis miskisugune "lexuse elevandiluu värv".Ei tea, kas see on tal originaalis või on see kunagi üle värvitud ? Igatahes näeb küll kihvt välja, aga kuna palju on värvivigu ja pindmist roostet, siis tuleks mingi hetk üleni üle värvida.Sellist väikest nokkimist ja pisivigu on palju, aga vast saab hakkama.Lisadeks siis on istmesoojendused (tore, sest talved on jahedad), konditsioneer (suved on meil soojad), nelivedu (lülitatav), aeglusti, mida ma veel proovida pole saanud.
Kepikastiga muidugi.Neli elektriliselt opereeritavat akent ja kaks elektriliselt juhitavat peeglit.Sisu on tavaline kaltsukas, taga klapitavad istmed.Peakski mingi hetk äkki midagi sportlikumat sinna vaatama.Hammasrihm on vahetatud 3000km tagasi, koos õlide ja filtritega.Aga kuidagi uimps tundub olema selle 1.8 kohta.Ma muidugi ei lootnudki, et selline ühekomakaheksane mootor mu kaelaluu ära murraks, kuid jaapanlane peaks olema suhteliselt ergas pill.Kuna eelmine omanik oli keegi vanem proua, siis ehk on lühikesed jalad olnud ja kat on s*tta täis või umbes ? Ja selle pihlakatoru (mis on pea kollektorist taha poole vahetatud) viskan ka mingi hetk minema.Mulle meeldib bokseri hääl, tahaks, et seda kostuks rohkem.
Tulevikuplaanidest ehk, et saaks selle rooste kuidagi ära likvideeritud.Parem tagatiib on kõige nutusem, rooste on ära närinud pleki.Õnneks mitte palju.Ülejäänud on kökimöki.Tahaks veel mingi hetk auto ülesse tõsta, et näha mis seal all toimub.Vähemalt omanik väitis, et põhi pidi hea olema.Eks me seda saame mingi päev kaeda.
Ahjaa, kellel leidub mingisuguseid juppe sellele autole, siis oleks tore.Nimelt parem tagumine väikene kolmnurkaken on ära lõhutud, seal on mingi pleksiklaas, mis on jube.Liist on pandud kinni kruvidega! No tere talv! .Mis mind muretsema natukene paneb on see, et generaatori ja kõige muu peal jooksev rihm ei ole soones.Nimelt alt väntvõlli rihmarattast on ühe soone võrra väljas.Proovisin tagasi panna, sain! Aga viskab uuesti välja.Või peabki nii olema ? Väidan oma teadmiste põhjal, et ei tohiks nagu ? Ja siis vända rihmaratas kuidagi loperdab.Ehk selle pärast ?Teen mingi päev ka sisust paar pilti, tänaseks aga üks üleüldist sisukorda näitavat fototeost.
Terv,
Marko.
Kuna mul pole peale saksa auto midagi iial olnud, siis mõtlesin, et prooviks jaapanlaste neliku ära.Talv ju varsti tulekul ja peab ennast selleks valmis panema.Nagu elu on näidanud, siis viimased aastad on seda lund olnud rohkem, kui sooviks.
Aga autost ka.Tegemist siis soome registris oleva Subaruga.Aastaks on tal siis 1990 ja mootoriks 1.8 (kilovatid jään võlgu hetkel).Värvuseks siis miskisugune "lexuse elevandiluu värv".Ei tea, kas see on tal originaalis või on see kunagi üle värvitud ? Igatahes näeb küll kihvt välja, aga kuna palju on värvivigu ja pindmist roostet, siis tuleks mingi hetk üleni üle värvida.Sellist väikest nokkimist ja pisivigu on palju, aga vast saab hakkama.Lisadeks siis on istmesoojendused (tore, sest talved on jahedad), konditsioneer (suved on meil soojad), nelivedu (lülitatav), aeglusti, mida ma veel proovida pole saanud.
Kepikastiga muidugi.Neli elektriliselt opereeritavat akent ja kaks elektriliselt juhitavat peeglit.Sisu on tavaline kaltsukas, taga klapitavad istmed.Peakski mingi hetk äkki midagi sportlikumat sinna vaatama.Hammasrihm on vahetatud 3000km tagasi, koos õlide ja filtritega.Aga kuidagi uimps tundub olema selle 1.8 kohta.Ma muidugi ei lootnudki, et selline ühekomakaheksane mootor mu kaelaluu ära murraks, kuid jaapanlane peaks olema suhteliselt ergas pill.Kuna eelmine omanik oli keegi vanem proua, siis ehk on lühikesed jalad olnud ja kat on s*tta täis või umbes ? Ja selle pihlakatoru (mis on pea kollektorist taha poole vahetatud) viskan ka mingi hetk minema.Mulle meeldib bokseri hääl, tahaks, et seda kostuks rohkem.
Tulevikuplaanidest ehk, et saaks selle rooste kuidagi ära likvideeritud.Parem tagatiib on kõige nutusem, rooste on ära närinud pleki.Õnneks mitte palju.Ülejäänud on kökimöki.Tahaks veel mingi hetk auto ülesse tõsta, et näha mis seal all toimub.Vähemalt omanik väitis, et põhi pidi hea olema.Eks me seda saame mingi päev kaeda.
Ahjaa, kellel leidub mingisuguseid juppe sellele autole, siis oleks tore.Nimelt parem tagumine väikene kolmnurkaken on ära lõhutud, seal on mingi pleksiklaas, mis on jube.Liist on pandud kinni kruvidega! No tere talv! .Mis mind muretsema natukene paneb on see, et generaatori ja kõige muu peal jooksev rihm ei ole soones.Nimelt alt väntvõlli rihmarattast on ühe soone võrra väljas.Proovisin tagasi panna, sain! Aga viskab uuesti välja.Või peabki nii olema ? Väidan oma teadmiste põhjal, et ei tohiks nagu ? Ja siis vända rihmaratas kuidagi loperdab.Ehk selle pärast ?Teen mingi päev ka sisust paar pilti, tänaseks aga üks üleüldist sisukorda näitavat fototeost.
Terv,
Marko.
Viimati muutis MarkoS, K, 14 Aug 2013 20:25:54 +0300, muudetud 2 korda kokku.
Re: Subaru Legacy 1990 1.8 GLX
Marto kirjutas:Hei
Paistab, et järjest kõik kolivad bmw pealt subarule. Mis 30st sai siis nüüd?
See on ammu müüdud.
Tahtsin ka nelivedu talvel proovida.Äkki hakkab meeldima.
Re: Subaru Legacy 1990 1.8 GLX
Järjekordne bmw hunt subaru juurde saabunud väga hea !
Jõudu autoga !!!
Jõudu autoga !!!
Re: Subaru Legacy 1990 1.8 GLX
Rihmarattaga ole ettevaatlik, olen kuulnud, et mõnedel isenditel murduvad koos vända otsaga ära, võib olla ka jutt stiilist naised saunas rääkisid. Loperdama ta kindlasti ei peaks. Mineku kohapealt, suur auto ja olematu mootor, ei ole ega tule sealt mingit teravust, kui pihlakatoru eemaldad võid asja veel hullemaks saada ning kui subaru õiget podinat tahad, siis pead unequal kollektori tekitama.
P.S lülitatava veoga isendid ei ole mõeldud kasutamiseks pidevalt nelik sees st- 4 sees on ainult offroadimiseks või padulibedusega sõitmiseks, kesktiffer puudub ning asfalti sõites lõhud ära kõige paremal juhul ainult veovõllid. Aeglusti on neil ilgelt abiks asi, eriti jõuetute mootorite puhul käru vedamisel või rajal paugutamisel.
P.S lülitatava veoga isendid ei ole mõeldud kasutamiseks pidevalt nelik sees st- 4 sees on ainult offroadimiseks või padulibedusega sõitmiseks, kesktiffer puudub ning asfalti sõites lõhud ära kõige paremal juhul ainult veovõllid. Aeglusti on neil ilgelt abiks asi, eriti jõuetute mootorite puhul käru vedamisel või rajal paugutamisel.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Subaru Legacy 1990 1.8 GLX
Lisajuppe peaks praegu taolisele mallile liikuma küll. Tagant võid viimase püti ära katkuda, see annab põrinat juurde. Jõu ja ilu numbriteks vaata juba 2.2 mootor koos aeglustita kastiga, see peab kenasti. Seni aga sõida ja harjuta nelivedu, talvel näeme
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Subaru Legacy 1990 1.8 GLX
Ma pole vist iial oodanud talve nii palju, kui praegu.Peaasi, et kestaks sinnani.
Vahepeal siis vähekene nokitud.Kuna aega palju pole, suurema aja hetkel tööl, siis ega seda nokkimist väga palju pole.Sai vahetatud ära armatuuris veidi pirne, nüüd põlevad kõik.Keskkonsoolis oli üks külmjoode lahti ja sellega seoses ei toiminud soojareguleerimis nuppude valgustus jne.Veidikene korrastasin makijuhtmeid, sest seal oli taas käinud kallal keegi tõsine proffessionaal elektrialal.
Vedasin ära võimule voolukaabli (peaaegu) ja järgmisen siis rca.Vaja tweetritele veel juhtmed vedada, uued kõlarid uste sise.Ehk leiab ka kuskilt uued polstrid, sest kõlari osad mõlemal puruks ja liimitud.
Küsimus ka.Nimelt, mul on kütuseseier täiesti nullis, aga tuli põlema ei hakka.Vähemalt tundub, et tulukese koht on olemas, kuid mingit pirni ma seal eraldi ei näinud (vist).Keegi oskab midagi vahvat selle peale öelda ?
Elektrikute kõrgem pilotaaz :
Selline siis jäi, peale pirnide vahetust.
Terv,
Marko.
Vahepeal siis vähekene nokitud.Kuna aega palju pole, suurema aja hetkel tööl, siis ega seda nokkimist väga palju pole.Sai vahetatud ära armatuuris veidi pirne, nüüd põlevad kõik.Keskkonsoolis oli üks külmjoode lahti ja sellega seoses ei toiminud soojareguleerimis nuppude valgustus jne.Veidikene korrastasin makijuhtmeid, sest seal oli taas käinud kallal keegi tõsine proffessionaal elektrialal.
Vedasin ära võimule voolukaabli (peaaegu) ja järgmisen siis rca.Vaja tweetritele veel juhtmed vedada, uued kõlarid uste sise.Ehk leiab ka kuskilt uued polstrid, sest kõlari osad mõlemal puruks ja liimitud.
Küsimus ka.Nimelt, mul on kütuseseier täiesti nullis, aga tuli põlema ei hakka.Vähemalt tundub, et tulukese koht on olemas, kuid mingit pirni ma seal eraldi ei näinud (vist).Keegi oskab midagi vahvat selle peale öelda ?
Elektrikute kõrgem pilotaaz :
Selline siis jäi, peale pirnide vahetust.
Terv,
Marko.
Viimati muutis MarkoS, E, 12 Aug 2013 17:33:05 +0300, muudetud 1 kord kokku.
Re: Subaru Legacy 1990 1.8 GLX
Pilte ei näe kahjuks.
Kütusenäidiku all peaks üks tuluke olema. See hakkab siis põlema kui alla 3 galloni (loe 9 liitri) kütust alles jäänud on. Seier võib ise olla siis üpris põhjas, alla kriipsu isegi.
Kütusenäidiku all peaks üks tuluke olema. See hakkab siis põlema kui alla 3 galloni (loe 9 liitri) kütust alles jäänud on. Seier võib ise olla siis üpris põhjas, alla kriipsu isegi.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Subaru Legacy 1990 1.8 GLX
vaska kirjutas:Pilte ei näe kahjuks.
Kütusenäidiku all peaks üks tuluke olema. See hakkab siis põlema kui alla 3 galloni (loe 9 liitri) kütust alles jäänud on. Seier võib ise olla siis üpris põhjas, alla kriipsu isegi.
Täna hakkas täitsa põlema.Kartsin, et äkki on mingi jama seal, aga õnneks töötab.Suht alla kukub see seier.Hea, et päris põrandale ei kuku.
Edit: Nüüd peaks kõik pildid nähtaval olema.
Re: Subaru Legacy 1990 1.8 GLX
See, kui pilte ei näinud, oli tervislikum. Sellist jama pole enne näinudki
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Subaru Legacy 1990 1.8 GLX
Päris aus olla, siis ma imestasin, et auto pole veel maha põlenud.See oli ikka üle noku tehtud töö.Teip oli kuskilt vana pappkasti küljest rebitud, juhtmed olid nii lühikesed, et terve konsooli pidi lahti kitkuma, et üldse midagi ühendada saaks.Ja muidugi need juhtme ühendused.Ma ei tea, mingi vend on unustanud vist ravimid võtmata.
Aga kuna nagunii mingi hetk tuleb audio install, siis kindlasti vean kõik uued juhtmed ja värgid.Ei mingisuguseid kiirliitmeid ja asju, vaid joodan kõik nii nagu peab.
Aga kuna nagunii mingi hetk tuleb audio install, siis kindlasti vean kõik uued juhtmed ja värgid.Ei mingisuguseid kiirliitmeid ja asju, vaid joodan kõik nii nagu peab.
- wolf99
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 218
- Liitunud: E, 24 Jaan 2005 15:21:38 +0300
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Subaru Legacy 1990 1.8 GLX
Selle rihmaratta loperdamisse suhtuks mina tõsisemalt. Muidu võib juhtuda nii nagu SIIN või SIIN.MarkoS kirjutas:Mis mind muretsema natukene paneb on see, et generaatori ja kõige muu peal jooksev rihm ei ole soones.Nimelt alt väntvõlli rihmarattast on ühe soone võrra väljas.Proovisin tagasi panna, sain! Aga viskab uuesti välja.Või peabki nii olema ? Väidan oma teadmiste põhjal, et ei tohiks nagu ? Ja siis vända rihmaratas kuidagi loperdab.Ehk selle pärast?
Enamasti on põhjuseks rihmavahetuse aegu korralikult kinnitamata jäänud väntvõllipolt, mis annab mingi aeg järgi ja rihmaratas koos väikse hammasrihma rattaga hakkavad väntvõlli kiilupesa kulutama. Sellega kaob ka autol jõud kuna vända andur ei saa enam õigel ajahetkel õiget impulssi.
See, et rihm ei jookse korralikult oma soontes võib olla põhjustatud ka rihmaratta leevendi (mis ta täpsemalt on ei tea) kummist ringi lagunemisest rihmarattas. Pilti ka sellest. http://img.photobucket.com/albums/v509/ ... ulley1.jpg.
Aga edu auto ehitamisel.
Re: Subaru Legacy 1990 1.8 GLX
Jätan märgi maha on hea jälgida
Kas armatuuri tuled nüüd kõik toimivad ?
Kas armatuuri tuled nüüd kõik toimivad ?
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: Subaru Legacy 1990 1.8 GLX
Üllatavalt vähe roostes selle keretüübi kohta. Ilmselt on täiendava korrosioonitõrje kunagi saanud.
Soovitaks need praegused alged kiirelt korda teha või peatada, et asi hullemaks ei läheks.
Muidu lahe retro
Soovitaks need praegused alged kiirelt korda teha või peatada, et asi hullemaks ei läheks.
Muidu lahe retro
Re: Subaru Legacy 1990 1.8 GLX
Jep, nüüd toimivad kõik.Seigo, reedel näeme karjääris, raisk!seigo kirjutas:Jätan märgi maha on hea jälgida
Kas armatuuri tuled nüüd kõik toimivad ?
Kusjuures on, isegi imestasin.Kõik mis on, on pindmine.Parema poole tiib on kõige hullem, teen millaski pilti ka sellest.Aga paari nädala jookusl tahaks need asjad ära likvideerida.Ja muide, kui kedagi huvitab, siis võib Subaru meestega kohvi teha tartus.Olen reedel seal, nii kella 14 paiku jõuan, ära minemise aega ei tea veel.Aga eilsest paar värskemat pilti.BlackRabbit kirjutas:Üllatavalt vähe roostes selle keretüübi kohta. Ilmselt on täiendava korrosioonitõrje kunagi saanud.
Soovitaks need praegused alged kiirelt korda teha või peatada, et asi hullemaks ei läheks.
Muidu lahe retro
Terv,
Marko.
PS! Kui häirib pildi suurus, siis võin väiksemaks modida.
Re: Subaru Legacy 1990 1.8 GL
Sai siis käidu hirmus kaugel igasugu pisikesi pudinaid toomas. Tervemad uksepolstrid, tagumine pisikene kolmnurk klaas, mis mul oli plastikust.Selles osas lähevad tänud wolf99'le. Sain ka kõikvõimalikku vajalikku infot auto kohta. Veidikene on ka heli paremaks tegevaid jupikesi. Eks viskan millaski pilti ka. Aga nüüd ka väikene küsimus. Nimelt teist korda teeb seda pulli, et hommikul läima pannes sureb välja. Kui uuesti käivitada jääb "check engine" põlema. Suretad välja ja käivitad uuesti, pole enam seda probleemi. Äkki keegi oskab miskit pakkuda või peaks arvutiga asja uurima?
Terv,
Marko.
Terv,
Marko.