OB 2011 diisel / OB 2015 diisel

Kasutajate autode tutvustused. Võimalik liigutada postitus klubiliikmete autode alla

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
baarutaja
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 153
Liitunud: R, 04 Veebr 2005 02:23:10 +0300

Re: OB 2011 diisel

#16 Postitus Postitas baarutaja » K, 04 Dets 2013 01:40:12 +0300

im2good4u kirjutas:Huvi pärast küsin kuidas autod käivitunud on(käivitub nö poolest pöördest või vajab ketramist?).
käivitub täiesti tavaliselt, ei erine muudest diislitest mida igapäevaselt kolleegide ja pereliikmete autodena näen/kuulen (Nissan, Citroen, VW, Ford). Päris pakasega lasen paar korda eelsüüteküünlaid soojaks enne kui starterit lasen - ei tea mis sest tolku, kuid siuke vanakooli harjumus. Nüüd küsimuse peale meenus, et jah, 2008 on seni tehase eelsüüte küünaldega vastu pidanud, aga 2011 aasta omal vahetati eelmisel sügistalvel eelsüüteküünlad kõik ära. Sümptomid enne vahetust - käivitus küll poolest pöördest, kuid esimeste pakastega mootor puterdas käivitamise järel mõned sekundid 3 silindriga valge tossupilvekese saatel enne kui neljas korralikult kaasa tuli. Aga esindus ei pidanud pikka aru, tellis esimese kaebuse peale garantiivahetuseks uued küünlad ja nädalaga oli teema unustatud. Loo moraal - enne garantii lõppu tasuks asi üle vaadata, siis järgmised 100tuh mureta.

im2good4u
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 142
Liitunud: R, 12 Veebr 2010 18:05:09 +0300

Re: OB 2011 diisel

#17 Postitus Postitas im2good4u » K, 04 Dets 2013 11:02:21 +0300

Siis pean ikkagi enda Legacyga tegelema hakkama sest poolest pöördest ei lähe see mitte mingi trikiga käima :?

Tiit
Guru
Postitusi: 1222
Liitunud: T, 25 Mär 2008 22:28:59 +0300
Asukoht: lõunaosariigid

Re: OB 2011 diisel

#18 Postitus Postitas Tiit » K, 04 Dets 2013 18:19:28 +0300

Ettevaatust eelsüüteküünaldega. Kaua vahetamata olnuna ei saa vanu enam kätte.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: OB 2011 diisel

#19 Postitus Postitas Duster » K, 04 Dets 2013 23:47:00 +0300

Panen siia ühe soovituse veel, vahetage kõik korraga.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Kasutaja avatar
baarutaja
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 153
Liitunud: R, 04 Veebr 2005 02:23:10 +0300

Re: OB 2011 diisel

#20 Postitus Postitas baarutaja » N, 05 Dets 2013 19:18:53 +0300

Duster kirjutas:Panen siia ühe soovituse veel, vahetage kõik korraga.
Kahe käega nõus korraga vahetamise soovitusega. Piduriklotside, ketaste, kojameeste, rehvide jms kola osas on see enamusel reegliks. Kuid kuna ma eelistan autosõitu selle remontimisele/hooldamisele, siis olen "kõik/mõlemad" korraga reeglit rakendanud ka esilaterna pirnidele, tagatule pirnidele, stabikapuksidele ja kontidele ning muule kulumaterjalile. Kindlasti on küsijaid et mis mõtet on iseenda raha eest vahetada välja töökorras jupp, kuid kogemus kinnitab et paaris või grupis töötavate kulujuppide eluiga on reeglina sarnane. Pisikesest lisakulust palju jaburam on iseenda aega raisata mingite ussiemmi kaudu vahetatavate paaris-juppide kordamööda väljavahetamiseks teeninduse vahet jõlkumisele.

Kasutaja avatar
baarutaja
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 153
Liitunud: R, 04 Veebr 2005 02:23:10 +0300

Re: OB 2011 diisel

#21 Postitus Postitas baarutaja » E, 24 Nov 2014 17:36:27 +0300

aasta jälle möödas, aga midagi uut polegi kosta. Odokal 110tuhat, endiselt tankimised ja hooldused, ei muud. Autol vanust juba 3,5 aastat - ootan huviga külmade tulekut, sest kõigi eelduste ja põgusa elukogemuse järgi peaks aku sel talvel (loe: oma 4.talvel) otsad andma...

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: OB 2011 diisel

#22 Postitus Postitas Duster » E, 24 Nov 2014 21:29:52 +0300

Peaks jah, aga mu 2006 aasta diisel corollal on siiani originaal peal ja ei julge vahetada ka, äkki saan sitema :D
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

eero60
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 143
Liitunud: N, 14 Okt 2010 21:24:31 +0300

Re: OB 2011 diisel

#23 Postitus Postitas eero60 » E, 24 Nov 2014 22:57:50 +0300

Suht huvitav anomaalia, et üldjuhul autoga kaasa tulevad akud peavad väga hästi, mõni isegi 10 aastat. Samas ostad poest paberite ja Nime järgi vinge aku ning paari aasta pärast puuks.

Kasutaja avatar
Tarmo
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 192
Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
Asukoht: Tallinn-Tabasalu
Kontakt:

Re: OB 2011 diisel

#24 Postitus Postitas Tarmo » T, 25 Nov 2014 12:46:12 +0300

eero60 kirjutas:Suht huvitav anomaalia, et üldjuhul autoga kaasa tulevad akud peavad väga hästi, mõni isegi 10 aastat. Samas ostad poest paberite ja Nime järgi vinge aku ning paari aasta pärast puuks.
Just, samad sõnad. 2013 aastal sai minu Golf TDI 10-aastaseks ja müüki läks originaalakuga. Pere teine auto sõitis 2002-2010 originaalakuga, teine aku (ei mäleta marki, äkki Hankook Caltsium, igatahes 2 aastat garantiid) kestis täpselt 3 aastat. Üks hommik oli lihtsalt tühi, üks akuplaat lühises. Arvatavasti sade, mis ulatus plaadini.
Legacy TD 2013
Focus RS 2018

Kasutaja avatar
baarutaja
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 153
Liitunud: R, 04 Veebr 2005 02:23:10 +0300

Re: OB 2011 diisel

#25 Postitus Postitas baarutaja » T, 25 Nov 2014 13:40:18 +0300

baarutaja kirjutas:aasta jälle möödas, aga midagi uut polegi kosta. Odokal 110tuhat, endiselt tankimised ja hooldused, ei muud. Autol vanust juba 3,5 aastat - ootan huviga külmade tulekut, sest kõigi eelduste ja põgusa elukogemuse järgi peaks aku sel talvel (loe: oma 4.talvel) otsad andma...
akukogemus millele viitasin oli 2008 OB diisli aku, mis kooles 4. talvel. Võibolla sõltub miskit ka kasutusharujumustest, nt käivituste arvust, eelsoojendusega käivituste arvust, sellest kas käivitusel ainult starter või on ka pooltuled sellal säramas, jms pudipadi
Kuid uue aku hinda ja eluiga arvestades polegi sel kõigel suurt tähtsust. Alati on mõistlik aku uue vastu vahetada kohe kui vana esimesi põduruse märke ilmutab, sest järgmisel külmal hommikul käivitusabi ootamise asemel lõbusalt sõõrikuid joonistada on lihtsalt nii palju toredam :-)

Kasutaja avatar
baarutaja
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 153
Liitunud: R, 04 Veebr 2005 02:23:10 +0300

Re: OB 2011 diisel

#26 Postitus Postitas baarutaja » T, 30 Dets 2014 01:59:28 +0300

Tadaa, ongi olemas! Eile õhtul peale mõnepäevast seismist oli starter esmakordselt kuidagi laisavõitu, kuid auto siiski käivitus. Endale truuks jäädes otsustasin, et nüüd on vaja aku ära vahetada. Täna hommikul käisin mõõdulindiga kapoti all, et näha mis mõõtu aku sinna max ära mahub - tulemuseks: pikkus278-laius175-kõrgus190, klemmid +-. Valisin arvutist sobiva poe kus oli vajalik Varta E12 olemas - ilusad 74Ah mahtu ning 680käivitusvoolu. Hops autosse ja käivi..., käiv.... käh, köh... ... ja siis sulnis vaikus. Vaatamata siin eelpool targutamisele olingi ise samas jamas, st vanast akust jäi puudu just täpselt see 1 käivituse jagu...
Siit moraal millele olen 2x omal nahal kinnitust saanud - vaheta subarudiisli aku ära enne 4. talve käredaid pakaseid. Seiklejad võivad pakased ka ära oodata, eks mõni arema verega (=värskema akuga) naabrimees ikka hädast välja aitab :-).
Õnneks oli mul proua auto kodus ja sain valitud poest aku ära tuua. Arvestades aku 89.-Eurist hinda (saab ka odavamalt) ja et vahetuseks kulub sama palju aega kui hambapesuks - järgmine kord vahetan profülaktika mõttes aku ära enne 4.talve ja viin vana aku möödaminnes Kuusakoskisse - seal antakse vana aku loovutamisel veel ca 8Euri.

erki34
Subaruaff
Postitusi: 66
Liitunud: L, 04 Jaan 2014 10:15:18 +0300
Asukoht: saue

Re: OB 2011 diisel

#27 Postitus Postitas erki34 » T, 30 Dets 2014 10:10:53 +0300

Arvasin ka ,et aku hakkab saba andma ja juba valisin netist akut,kui vanem kolleeg küsis ,kas vedeliku olen kontrollinud,ega polnud küll.
Läksin siis kapoti alla uurima vedeliku seisu ja oligi nii,et valasin tiba üle liitri aku purkidesse juurde ja tegin päevase laadimise ja nüüd ok. Ja see toimus nov. esimeste külmadega aga peale seda pole probleeme olnud siiani.Kusjuures teen suhteliselt lühikesi otsi,pikemat sõitmist korraga kui 40km pole olnud tükk aega.Ja autoks ka 2011a OB diisel originaal panasonicu akuga.

Kasutaja avatar
baarutaja
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 153
Liitunud: R, 04 Veebr 2005 02:23:10 +0300

Re: OB 2011 diisel

#28 Postitus Postitas baarutaja » T, 30 Dets 2014 12:13:24 +0300

Hea mõte Erki! Anna teada kui palju elupäevi puhta vee abil akule õnnestus anda. Nüüd meenutades on originaalis tõesti akul korgid peal ja võinuks testvett lisada. Pidasin miskipärast iseenesestmõistetavaks, et tänapäeva akud on hooldusvabad, st kinnised ja ilma reanimatsioonivõimaluseta.

erki34
Subaruaff
Postitusi: 66
Liitunud: L, 04 Jaan 2014 10:15:18 +0300
Asukoht: saue

Re: OB 2011 diisel

#29 Postitus Postitas erki34 » T, 30 Dets 2014 12:23:30 +0300

Vee all pidasingi silmas destileeritut vett mida müüakse bensukates,(arvasin ,et saadakse aru mis vett kasutatakse).

Kasutaja avatar
baarutaja
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 153
Liitunud: R, 04 Veebr 2005 02:23:10 +0300

Re: OB 2011 diisel

#30 Postitus Postitas baarutaja » K, 31 Dets 2014 00:33:36 +0300

Räägime samast asjast - nimetasin puhast vett sest ega dest veest palju puhtamat H2O'd ristiinimesteni ei jõuagi. Peace!
Viimati muutis baarutaja, K, 01 Apr 2015 14:47:30 +0300, muudetud 1 kord kokku.

Vasta