3. leht 3-st

Re: OB 2011 diisel

Postitatud: K, 01 Apr 2015 14:33:30 +0300
Postitas baarutaja
Tänaseks 119tuh sõidetud, järgmisel nädalal ootab ees 120tuh hooldus.
Muidu kõik ootuspärane ja ilma üllatusteta, kuid eile üllatas auto mind kütusekulu näiduga - Riia-Tallinn sõidul näitas masin ilma vähimategi sihilike säästuponnistusteta kuluks 4,8L. Isegi kui näidiku ca 10% viga otsa liita - ikkagi ennenägematult broo tulemus. Kiirus oli gpsu järgi pidevalt +10kmh, kont kenasti sisselülitatud, rehvideks viimase piirini kulunud originaalid ja rekkasid pealelõunale kohaselt palju. Mootoriga pole õlivahetuste vahelisel midagi tehtud ega lisatud, seega puudub kogemus bokserdiisli jamadega, millest siin-seal pajatatakse.
Rohkem kui kulunäit rõõmustas mind kompuutri läbisõiduennustus - sedasi jätkates võiks paagitäiega kokku läbida 1380km, ehk täispaagiga saaks sõita 2x Tallinnast Riiga ja tagasi. Jube mõeldagi - autojuht väsiks ära enne kui kütus otsa saaks...
Pean selle 4,8L/100km vaatepildi meelde jätma, sest mõne nädala pärast vahetan auto uue OB diisli vastu - miskipärast ei usu et raskema CVT kastiga sama trikk õnnestub, kuid eks näis. Kui keegi teab kedagi kes .... ühesõnaga lähiajal hakkab Mariine ilmselt sedasama 2011 diisel OB'd müütama. Kui kellelgi endal või sõbral midagi taolist vaja, siis oma läbipaistva ajaloo ja äsja tehtud 120tuh hooldusega on see ananloogide seas kindlasti üks turvalisemaid valikuid, julgen soovitada ka sõbrale.
Jutu lõpuks mainin ka oma vana sõpra - OB diislit millega ise sõitsin 2008-2011. See hakkab sõbra käes juba 200tKM'le lähenema ja seni pole kuulnud ühestki remondimurest peale sidurivahetuse, mille kusagil ülal ka ära mainisin. Ikka hooldusest hooldusesse. Vaid üks esilogar oli kinnitustest väsinud ja rehvi vastas hõredaks kulunud. Otsis kõiksugu lammaritest ja varuosapoodidest, lõpuks sai esindusest koos vahetusega kõige soodsamalt - vist vanemate mudelite võlu, et saab ka esindusest hea hinnaga lahendusi.

Re: OB 2011 diisel

Postitatud: K, 01 Apr 2015 17:59:43 +0300
Postitas baarutaja
Marto kirjutas:Esimesed 10-20tuhat niivõinaa on uue autoga kulunumber kindlasti suurem kui hiljem.
10-20 juures nii ilusaid kulunumbreid ei näinud ju, sestap mis muud kui tuleb uuega taas 119 tuhhi "sissesõitu" teha ja seejärel üks testiots Riiga, et vaadata kas saan 4,8 näidikule :-)

Re: OB 2011 diisel

Postitatud: N, 02 Apr 2015 13:30:04 +0300
Postitas Ljeeppa
ooo Tere Siimsusi auto24-st! :D
Ei hakka oma kogemusi OB13 CVT-st ümber kirjutama enam. Lihtsalt andsin endast märku, et mina see olingi, kes tugevast tuulest ja kütusekulust kirjutas :D

Re: OB 2011 diisel

Postitatud: N, 02 Apr 2015 13:36:20 +0300
Postitas baarutaja
justjust, nüüd kui nimed lingitud, siis ei hakka siin pikemalt OB aerodünaamikat kiitma ega alaforsseeritud bokserdiislist heietama. Kes tahab uurib auto24 Subarujuttude lehelt ise

Re: OB 2011 diisel - OB2015 diisel

Postitatud: T, 02 Juun 2015 13:46:55 +0300
Postitas baarutaja
Nonii - tänaseks on minu OB2011 diisel tagasi Mariine hellades kätes. Kokku oli ta mu truuks kaaslaseks 124100 km. Tegi kõik mis tarvis ning tõi mind ja kogu pere tagasi kõikjalt kuhu temaga läksime. Loodan et teenib truult ka järgmisi kasutajaid, nii nagu seda on teinud kõik mu eelmised OB'd - 2008diisel läheneb sõbra kasutuses 200000km'le, 2005 ja 2003 bensukaid olen ka aegajalt teedel näinud. 2001 aasta bensukat nägin üle aastate mullu vastlapäeval ühe kelgumäe juures parklas - peale üksikute roostetäppide ei paistnud selgi miskit viga olevat.
Ise vuran juba paar päeva - üllatus küll, aga jälle uue Subaruga, seekord OB2015 diisel CVT - kahjuks "kepikaid" enam Eestis ei pakutagi. Esmamulje - palju vaiksem! Kui kilomeetreid ja kogemust rohkem, eks siis pajatan siia kah.

Re: OB 2011 diisel / OB 2015 diisel

Postitatud: R, 11 Dets 2015 15:03:18 +0300
Postitas marekag
Pole küll otseselt teemasse, kuid küsimus teisetele diisliomanikele:

Kuidas teil mootori temp on? Normis (seier keskel)?
Olen uus OB omanik, 08 aasta ja üle 71 kraadi mootori temp ei tõuse. Eelmise omaniku väitel see probleem koguaeg olnud, vahetas esinduses ka termostaati, kuid miski ei muutunud.

Ise leian, et miski on ikkagi mäda. Väljas praegu 3-7 kraadi sooja ja isegi siis ei suuda mootor normi saavutada. Kahtlustan ikkagi termostaati.

M.

Re: OB 2011 diisel / OB 2015 diisel

Postitatud: R, 11 Dets 2015 20:15:42 +0300
Postitas JP
kas radikas on kuum? Kui on, siis on ilmselt ka uus termostaat pekkis.

Re: OB 2011 diisel / OB 2015 diisel

Postitatud: E, 14 Dets 2015 11:35:07 +0300
Postitas Tarmo
marekag kirjutas:Ise leian, et miski on ikkagi mäda. Väljas praegu 3-7 kraadi sooja ja isegi siis ei suuda mootor normi saavutada. Kahtlustan ikkagi termostaati.
Kui pikk (ajaliselt või km) sõit Sul on? Minu diisel jõuab selliste 0...+3°C hommikutega 12km jooksul (enamuses ühtlane maanteesõit) seieri "norm" ala allaserva saada. Aga mul on plokisoojendus ka hommiku ca' 1 tund järel. Esindus ei ütle midagi. Nende sõnul on kõik OK. Kui ütlesin, et miks plokisoojendusega (esinduses paigaldatud uuele autole) suur radikas soojaks läheb - ei osatud vastata. Ainuke, mida nad väidetavalt kontrollisid, et termostaat on korras. Kõvemate külmadega ei jõua seier minu tavalise hommikuse tööleminemisega üldse "norm" alasse. Pikemal sõidul muidugi jõuab, aga mul on kuskil isegi pilt, kus -14 juures on mootor töötanud 25 minutit ja seier ei ole veel "norm" alas. Päris külmadega hakkab salongi sooja tulema umbes 8-9 minuti pärast. Aga ma olen juba harjunud. Ega mu eelmine TDI (VW Golf) suurt parem ei olnud.

Re: OB 2011 diisel / OB 2015 diisel

Postitatud: E, 14 Dets 2015 13:36:41 +0300
Postitas baarutaja
subaru diisli kasutajatel on talveootus tõesti skisofreeniline aeg - ühelt poolt tahaks juba lumel lustida, teisalt võiks tali taeva jääda, sest külmaga salongi soojenemine võtab omajagu aega.
2015 OB diislil tänaseks 20000km täis - toimib küll, kuigi uue mudeliga kaasaskäivad lastehaigused on ka enamus läbi elatud. Raadio jamade lahenduseks vahetati garantiis kogu komplekt ära. Küljepeeglite paljukirutud tuulemüra vastu aitab Summit varustuse päris hea heli :-) aga naastrehvide müra vastu on seegi jõuetu. Külmade hommikute lahenduseks on kütuse pealt töötav eelsoojendus - soovitan kõigile sest liisingmakses ei ole see märgatav kulu, aga hommikud on palju helgemad! Mootori jõnksutamist olen täheldanud vaid mõne korra ja siis on abiks olnud käigukasti "manuaal" asendiga veidi kõrgemas pöördes sõit. Kuna sõidan regulaarselt ka pikemaid otsi, siis seda DPF'i vägisi põletamise vajadust nii lihtsalt ei tekigi, rohkem linnas ökonoomitamise kõrvalnäht ilmselt.
Kütusekulu on OB2015CVT'l selgelt suurem kui oli OB2011manuaalil. Isegi GPS'i järgi seaduskuuleka tempoga on maanteesõidu parimaks tulemuseks 5,2 L/100km. Tavaline kompuutrinäit kipub aga olema 7,x L sajale kui linna/maantee osakaal on 60/40. Aga kui mõelda, et maksan igal kilomeetril CVT lisamugavuse eest vaid 1 sendi kütuselisa - siis polegi ju väga hull !?!
Ootan huviga esimesi korralikke külmasid ja lumesadusid, sest mõtleva nelikveoga CVT talverõõmud on ilmselt midagi muud kui vanakooli manuaali ja püsiva neliveo omad. Kui emotsioone tekib, siis jagan kindlasti

Re: OB 2011 diisel / OB 2015 diisel

Postitatud: E, 14 Dets 2015 14:21:06 +0300
Postitas marekag
Sõitsin nädalavahetusel 70-80 km linnas, aga temp ei läinud üle 72 kraadi. Radikat ei katsunud, aga püüan meeles pidada ja kontrollida.
Lühikesi otse sõites (hommikul tööle, õhtul koju) ma ei ootagi, et seier jõuaks liikuma hakata, aga kui päev otsa linnas ringi sõidetud ja temp ikkagi "normi" (horisontaalasendisse) ei jõua, siis on midagi valesti minu arvates.
AC ka lekib ja ei toimi, seega auto niiske seest ja oleks väga vaja kuivatada õhku, kuid sooja ka väga ei tule :\

Re: OB 2011 diisel / OB 2015 diisel

Postitatud: E, 14 Dets 2015 16:35:03 +0300
Postitas baarutaja
Marekag - asi tundub olevat laiem kui vaid töötemperatuur. Kui garantii veel kehtib, oleks mõistlik kõik teadaolevad vead kõrvaldada. Minu 250tuh Subaru diiselKm jooksul ei ole ükski 3st autost külmaks jäänud ega ka konti lekitanud. Lekkiva AC mainimine nii uuel autol viitab pigem vigastustele kui kulumisele - seda on Eesti ajalooga autodel lihtne kontrollida. Jõudu ja peatset vealeidmist!

Re: OB 2011 diisel / OB 2015 diisel

Postitatud: E, 14 Dets 2015 17:39:57 +0300
Postitas Boot
baarutaja kirjutas:Marekag - asi tundub olevat laiem kui vaid töötemperatuur. Kui garantii veel kehtib, oleks mõistlik kõik teadaolevad vead kõrvaldada. Minu 250tuh Subaru diiselKm jooksul ei ole ükski 3st autost külmaks jäänud ega ka konti lekitanud. Lekkiva AC mainimine nii uuel autol viitab pigem vigastustele kui kulumisele - seda on Eesti ajalooga autodel lihtne kontrollida. Jõudu ja peatset vealeidmist!
Mina lugesin välja, et tegu 2008a. OB-ga, natuke valesse teemasse lihtsalt poetatud see postitus :)

Re: OB 2011 diisel / OB 2015 diisel

Postitatud: E, 14 Dets 2015 17:42:11 +0300
Postitas baarutaja
2008 välistab garantiilisuse, kuid ülejäänud kehtib olenemata auto vanusest.

Re: OB 2011 diisel / OB 2015 diisel

Postitatud: T, 09 Veebr 2016 10:56:37 +0300
Postitas rasmuskarpa
Vaatasin netis ringi ja leidsin mõned kenad lehed, kus saab naisi raha eest pruukida. Proovisin ka ühe ära Tallinnas kohe;) Päris mõnus oli selga ronida noorele märale üle pika aja.

https://escortlist.vip
https://en.devozki.com