Subaru Impreza 2.0l,85kw -sonkel-
Subaru Impreza 2.0l,85kw -sonkel-
ja taas ma olen siin ,sai siis taas toodud enndale selline isend mis nagu ikka vajab veits keretööd kui hästi läheb siis saab ehk enne talve selle asjaga ühelepoole
hetkel rohkem pilte ei ole
hetkel rohkem pilte ei ole
- djxpsubaru
- Guru
- Postitusi: 974
- Liitunud: K, 27 Veebr 2008 19:21:58 +0300
- Asukoht: Kose
Re: Subaru Impreza 2.0l,85kw -sonkel-
Tore, et classicuid juurde tiksub.
Edu autoga.
Edu autoga.
Re: Subaru Impreza 2.0l,85kw -sonkel-
Mul körval majas elab üks vanatädi kes liigub silma järgi 98- edasi gt kuudiga, vabalt hingav 2.0
Aga tore taaskord klassikuid näha
Aga tore taaskord klassikuid näha
Impreza GT kaubalift. ja möned veel.
Re: Subaru Impreza 2.0l,85kw -sonkel-
keegi on tahtnud omast arust autot ilusaks teha ja on auuto aerosooliga ää värvinud nii et värv on jooksma hakanud ja kui auto sain siis anti ka kaks purki värvi kaasa ,esmalt pean arvatavasti küünlad ää vahetama kuna puterdab veits ja üks asi on veel ,vahepeal lööb mootori tule põlema ja siis auto üle 5000 põõrde ei lähe ,pole ise sellel alal eriti tugev ehk oskab keegi õelda milles võib viga olla ,või pean lihtsalt diagnosti minema
Re: Subaru Impreza 2.0l,85kw -sonkel-
Pead lihtsalt diagnosti minema - mootorituli viitabki, et ajus on mingi oluine veakood. Seepärast ka ei liigu masin hästi, et aju töötab n-ö "safe mode"-is
Impreza STI RA
Re: Subaru Impreza 2.0l,85kw -sonkel-
Ei pea kuskile minema, subarul on võimalik panna rooli all pistikud kokku ja lugeda veakoode, google aitab.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
- djxpsubaru
- Guru
- Postitusi: 974
- Liitunud: K, 27 Veebr 2008 19:21:58 +0300
- Asukoht: Kose
Re: Subaru Impreza 2.0l,85kw -sonkel-
Otsi ma armatuuri alt sihukesed pistikud ülesse. (rohelised ja mustad)
Ühenda mustad omavahel ja siis keera süüde sisse ja vaata mida CHECK ENGINE sulle "ütleb"
umbes sekundi pikkune tulukese põlemine tähendab kümnelisi ja lühike vilksatus tähendab ühelisi.
Kood 24 on siis
piiiiip, piiiiip, piip, piip, piip, piip erinevate koodide vahe on umbes 2 sec-i
Ühenda mustad omavahel ja siis keera süüde sisse ja vaata mida CHECK ENGINE sulle "ütleb"
umbes sekundi pikkune tulukese põlemine tähendab kümnelisi ja lühike vilksatus tähendab ühelisi.
Kood 24 on siis
piiiiip, piiiiip, piip, piip, piip, piip erinevate koodide vahe on umbes 2 sec-i
Re: Subaru Impreza 2.0l,85kw -sonkel-
eestis käisin sai siis autost paar pilti tehtud
vajab teine tegemist
vajab teine tegemist