Impreza 1999 gt 160kW
Impreza 1999 gt 160kW
Soetasin siis esimeseks autoks endale korraliku talvepilli
Omaniku väitel on 3 aastat tagasi tehtud Tallinna mariines kap, remont mootrile(täpselt ei tea mis sai vahetatud).
Aga põhja alla vaadates tuli ahastus peale
Esimese hooga sai vahetatud :tagasilla tala,tagumised stabikaotsa vardad, piduriklotsid, tagumised pikivardad ja põikvardad,
esisilla sharniirid ja rooliotsad. Plaanis ka vahetada diffri ja käigukasti õlid. Mis õli soovitaksite?
Omaniku väitel on 3 aastat tagasi tehtud Tallinna mariines kap, remont mootrile(täpselt ei tea mis sai vahetatud).
Aga põhja alla vaadates tuli ahastus peale
Esimese hooga sai vahetatud :tagasilla tala,tagumised stabikaotsa vardad, piduriklotsid, tagumised pikivardad ja põikvardad,
esisilla sharniirid ja rooliotsad. Plaanis ka vahetada diffri ja käigukasti õlid. Mis õli soovitaksite?
- Manused
-
- sups.jpg (74.2 KiB) Vaadatud 12950 korda
-
- subaruuu.jpg (205.39 KiB) Vaadatud 12950 korda
Re: Impreza 1999 gt 160kW
Kasti ja diffrisse nagu ikka motul 75w140, sellega peaks see 5k kast köige paremini kestma, samas öli ise pole just köige odavamate killast.
Impreza GT kaubalift. ja möned veel.
Re: Impreza 1999 gt 160kW
75w140 tõesti kõige parem, kuid ise siiani kolm korda juba pannud 75w90 Mobili oma. ( kõige oadavam muidugi )
Flat Out.
Re: Impreza 1999 gt 160kW
75w90 peaks olema tavakasutusse täiesti piisav tegelikult. Seda 140 õli on pigem rinkale ja suurtele koormustele hea.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Impreza 1999 gt 160kW
Mis seal põhja all siis ahastama pani? Roostetab?
Subaru pole nüüd see auto just, kuhu edaspidi vähempakkumiste alusel juppe ja hooldusvahendeid külge keerama hakata.
Subaru pole nüüd see auto just, kuhu edaspidi vähempakkumiste alusel juppe ja hooldusvahendeid külge keerama hakata.
Varuosad, Motul/Castrol õlid.
Re: Impreza 1999 gt 160kW
+1aivo28 kirjutas:Subaru pole nüüd see auto just, kuhu edaspidi vähempakkumiste alusel juppe ja hooldusvahendeid külge keerama hakata.
A Subaru is not just for Christmas, it's for life
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Impreza WRX STI JDM ver II 1996 2.0 203 kW 6-mt
(Impreza WRX STI 2002 2.0 252 kW 6-mt)
(Legacy 2007 2.0 121 kW 5-mt)
Re: Impreza 1999 gt 160kW
Nagu omanik kirjutas, siis ilmselgelt tekitas ahastust see, et eelmine omanik ei olnud mitme aasta vältel ühtegi jubinat autol vahetanud.
Lisaks kindlasti kerge rooste ja pehmed karbid
Lisaks kindlasti kerge rooste ja pehmed karbid
Re: Impreza 1999 gt 160kW
Perekonnas on omatud 3 stid, tean suhteliselt hästi selleaivo28 kirjutas:Mis seal põhja all siis ahastama pani? Roostetab?
Subaru pole nüüd see auto just, kuhu edaspidi vähempakkumiste alusel juppe ja hooldusvahendeid külge keerama hakata.
autoga kaasnevaid kulusid.
Ahastama pani tõesti see et, veermiku kuluvosasid
poldud tõesti paar aastat vahetatud(va piduriklotsid)
Ja sillatala sain ka vahetada
Re: Impreza 1999 gt 160kW
oskad a öelda gt 155kw ja gt 160kw kus kohast see 5kw juurde tuleb.
Re: Impreza 1999 gt 160kW
Nendel masinatel on täiesti erinev aju, sisselaske kollektor, mitmed andurid ja klapid ja jumal teab mis veel, kinlat vastust arvatavasti polegi olemas. Peaks üksipulki kõiki neid muudetud vidinaid+ softi erinevus, testima.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.