2002 LEGACY (2.0 Manuaal)
2002 LEGACY (2.0 Manuaal)
Nii sai siis ka Subaru hangitud. Pilt auto24 kuulutusest. Ajaloost niipalju et on olnud Maanteameti tööauto, pärast seda üles vuntsitud. ODO: 390000km. Väidetavalt on tehtud MNT ajal mootorivahetud. Esimene tähelepanek on, et korralik tõmme tekib alles 5000 pöörde juures (Keegi võik kommenteerida, kas see ka normaalne on)
- Manused
-
- auto24.jpg (221.64 KiB) Vaadatud 18785 korda
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
Re: 2002 LEGACY (2.0 Manuaal)
Sai elustatud tagumine kojamees, kauaks ei tea (kas 2 päeva või 2 aastat.) viewtopic.php?f=7&t=9960
Nüüd plaanis esimesed pidurikettad vahetada, kuna rool vibrab pidurdades. Ülevaatusel probleeme polnud aga vibra käib maanteel pidurdades pinda.
Hetkel vaatan: http://www.ladu24.ee/et/ladu2/11246/100 ... 9567424,65 Bremosid (kindla peale minek?)
Või saab ka odavamatega hakkama? http://www.ladu24.ee/et/ladu2/11246/100006,100626,0,2 Blue Print; Alpha Brakes, ABE, JAPANPARTS, KAVO, NIPPARTS, jne
Nüüd plaanis esimesed pidurikettad vahetada, kuna rool vibrab pidurdades. Ülevaatusel probleeme polnud aga vibra käib maanteel pidurdades pinda.
Hetkel vaatan: http://www.ladu24.ee/et/ladu2/11246/100 ... 9567424,65 Bremosid (kindla peale minek?)
Või saab ka odavamatega hakkama? http://www.ladu24.ee/et/ladu2/11246/100006,100626,0,2 Blue Print; Alpha Brakes, ABE, JAPANPARTS, KAVO, NIPPARTS, jne
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
Re: 2002 LEGACY (2.0 Manuaal)
Pakun, et blueprint või japanpartsi kettad on täiesti piisavad. Brembo veits ülehinnatud niikuinii.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: 2002 LEGACY (2.0 Manuaal)
Olen kuulnud, et odavad kettad pidid all kohe "kõveraks" tõmbama (ebaühtlased olema), ei tahaks lihtsalt, et vibra jälle tagasi tuleks.
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
Re: 2002 LEGACY (2.0 Manuaal)
Lähevad kõik kettad kõveraks, kui liigset kuuma saavad. Ma arvan, et selle 92kw juures piisab täiesti mu mainitutest.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: 2002 LEGACY (2.0 Manuaal)
Ma võin sulle 31€ tükk need Brembo kettad müüa ja oleksi mure lahendatud?
Japanpartsi ketta saad Taketis letist 30,21€ tükk.
Mu STI esikettad on ka Japanpartsi karbist pärit, 10k km + jäärada pole neid suutnud siiani kõveraks vedada.
E: ikka ja jälle vaatan ja imestan seda ladu24 teksti. Kes kurat neid asju genereerib sinna? google translate on ka briljant selle jama kõrval
Japanpartsi ketta saad Taketis letist 30,21€ tükk.
Mu STI esikettad on ka Japanpartsi karbist pärit, 10k km + jäärada pole neid suutnud siiani kõveraks vedada.
E: ikka ja jälle vaatan ja imestan seda ladu24 teksti. Kes kurat neid asju genereerib sinna? google translate on ka briljant selle jama kõrval
Varuosad, Motul/Castrol õlid.
Re: 2002 LEGACY (2.0 Manuaal)
Võin tulla vaatama brembosid küll alates teisipäevast. Pane kontaktid PS.
Täna vaatasin, et taguots pisut vastu maad võrreldes esiotsaga. Küsiks mida targemad arvavad.
Täna vaatasin, et taguots pisut vastu maad võrreldes esiotsaga. Küsiks mida targemad arvavad.
- Manused
-
- T A G A
- Foto0592.jpg (174.68 KiB) Vaadatud 18601 korda
-
- E E S
- Foto0591.jpg (166.03 KiB) Vaadatud 18601 korda
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
Re: 2002 LEGACY (2.0 Manuaal)
See auto on aastaid suht madal olnud. Tundub et ees on midagi vahetatud, et kõrgeks saadud.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: 2002 LEGACY (2.0 Manuaal)
Vaatasin jah, et ees uued Monroed. Täna said ka uued Brembo kettad ette ja täitsa harjumatu on kui rool ei rappu pidurdades. Lisaks sai roolil nahk vahetatud (10€ ebay-st), parem kui vana mis oli 10cm ulatuses lõhki. Samuti sai gaasi pedaali trossi reguleeritud, oli teine suht lõtv (ülemine pildil). Alumine (pakun, et püsika tross) on ka lõtv aga seda vaatasin nii lihtlalt pingutada ei saa. Ja lõpuks sai vahetatud ka välitemperatuuri andur.
- Manused
-
- Foto0594.jpg (184.38 KiB) Vaadatud 18507 korda
-
- Foto0595.jpg (192.58 KiB) Vaadatud 18507 korda
-
- Foto0596.jpg (125.82 KiB) Vaadatud 18507 korda
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
Re: 2002 LEGACY (2.0 Manuaal)
Nii esimene pikem sõit ka tehtud Ventspilsi kokku üle 1000km (8L/100km). Lätis ikka küte ja burger odavamad. Tagasi tulles Riias parklas manööverdades avastasin, et rool väikese hoo pealt lõpuni keerates teeb väikese jõnksu (rattad nagu libiseksid all). Maanteel polnud hullu ja miskit ei häirinud. Homme tõstab üles ja vaatab mis värk on. Reede vaja juba Tartu poole sõita.
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
Re: 2002 LEGACY (2.0 Manuaal)
Jõnks rooli keeramis võis tulla sellest, et roolivõimu vedelik oli juba alla MIN enam igatahes ei ole probleemi.
Vahepeal sai klappe reguleeritud (valve clearence adjustment), kuna kohe 400000km ees ja seda peaks iga 100000km tagant tegema. Suur üllatus, et kui viimati tankimas käisin sain keskmiseks kütuse kuluks 8.2(l/100). Eks näis kas ühekordne anomaalia tavaliselt võtab ~9.2(l/100).
Ja lõpuks sai ka tagumised amordid vahetatud. Tulemus ca. 3.5cm kõrgem (ennem "lohises tagumik vastu maad"). Varasem seis ülal postituses, nüüd siis selline:
Vahepeal sai klappe reguleeritud (valve clearence adjustment), kuna kohe 400000km ees ja seda peaks iga 100000km tagant tegema. Suur üllatus, et kui viimati tankimas käisin sain keskmiseks kütuse kuluks 8.2(l/100). Eks näis kas ühekordne anomaalia tavaliselt võtab ~9.2(l/100).
Ja lõpuks sai ka tagumised amordid vahetatud. Tulemus ca. 3.5cm kõrgem (ennem "lohises tagumik vastu maad"). Varasem seis ülal postituses, nüüd siis selline:
- Manused
-
- Foto0603.jpg (179.91 KiB) Vaadatud 18280 korda
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
Re: 2002 LEGACY (2.0 Manuaal)
Tundub, et amordid/vedrud läksid asja ette auto iseenensest ka väga viis.
Re: 2002 LEGACY (2.0 Manuaal)
Ja tuli 400000km ette. Koos sellega läks ka armatuuris käsipiduri tuli tööle. Koju jõudes avastasin taga parema ratta juurest lekke ka. Ratta koobas pidurivedelikku täis. Valasin uue vedeliku peale, kuivatasin voolikud (jämedam ja mingi peenem) ja tallasin pedaali kuni pool paaki alles (pidurivedelikku). Millegi pärast voolikud/torud kõik kuivad. Sadul ka kuiv. Keegi oskab pakuda, kust seda leket veel otsida?
- Manused
-
- Foto0642.jpg (32.3 KiB) Vaadatud 17910 korda
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
Re: 2002 LEGACY (2.0 Manuaal)
Piduritorud jooksevad neil kusagilt tuppa, ilmselt paagi pealt on toru puruks, imprezadel on see igatahes tüüpiline viga.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: 2002 LEGACY (2.0 Manuaal)
Nii, leke leitud. Oli paagi all aga mingi kinni roostetanud plastkatte taga. Plaan oleks nüüd (vask) toruga asendada, kuna lekib liitmiku juurest ja seal on ikka selline roosteuss, et seda vast tervelt kätte ei saa. Nüüd kust seda leida?
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5