Eesti Subaru Foorum :: subaruclub.NET

Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
Tänane kuupäev Teisipäev, 23 Okt 2018 08:04:30 +0000

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev, 06 Okt 2018 13:59:20 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 07 Sept 2010 15:07:50 +0000
Postitusi: 311
Asukoht: Harjumaa
STI R180 differ hakkas esimese tihendi vahelt lekkima.
Kas selle saab koduste vahenditega vahetatud või on mõistlik differ esindusse viia?
Kas on ok, kui mutrile märge peale teha ning pärast täpselt samasse asendisse kinni keerata?
Kui keegi on vahetanud või oskab lihtsalt nõu anda, siis oleksin väga tänulik!
Manus:
Untitled.png
Untitled.png [ 90.66 KB | Vaadatud 229 korda ]


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Laupäev, 06 Okt 2018 16:26:00 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 06 Juun 2011 17:18:43 +0000
Postitusi: 3360
Asukoht: Pärnu
Peaks saama kätte küll, mutri #29 keerad eest ära siis detail #31 eemaldub väikese haamri/tõmmitsa abiga ja peaksgi juba saadaval olema...

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines." —Enzo Ferrari
2007/XT->2008/2.0D->2007/XT->2005/H6 mt->2006/OBK 2.5at+04FSTI


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 08 Okt 2018 20:44:08 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0000
Postitusi: 1224
Asukoht: Võrumaa
Pole väga keeruline teha.
Arvesta sellega,et sul on vaja vastav abivahend teha,millega kardaani flantsist kinni hoida ja momentvõtit millega mutter kinni keerata.
See on väga oluline,et laagrile jääks õige lõtk ja see asi seal kinni.
Hea on simmerit sisse lüüa vastavas mõõdus torujupiga.

_________________
XT 4WD Turbo Pilt Legacy outback MY98


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Pühapäev, 14 Okt 2018 21:50:42 +0000 
Eemal
Guru

Liitunud: Reede, 02 Dets 2011 23:44:13 +0000
Postitusi: 1838
Asukoht: kehra
Märk mutrile on hea mõte, laagrid hoiavad võlli piisavalt paigas, et lõtkud ei tohiks muutuda. Minu differ, mille laiali kiskusin käitus igatahes nii ja suht raske oli seda spindlit sealt alguses liikuma saada. Ära unusta siis ka tiire üle lugeda, kui üle või alapingutad ja sõitu lähed saad uluva difri ja see on juba palju õnne mure, millega enamus ei saa, ei oska või ei taha tegeleda.

_________________
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
phpbb.ee
AutoFutur