Eesti Subaru Foorum :: subaruclub.NET

Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
Tänane kuupäev Pühapäev, 22 Sept 2019 19:22:26 +0000

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 108 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mootori õli
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 12 Juun 2019 00:01:03 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 17 Mai 2006 16:08:48 +0000
Postitusi: 1072
Asukoht: Tartu
Eiei, soojaga tühikäigul 30-40 vahel. A mis 12mm pumpadel siis häda on? Kui ma õigesti aru saan, siis 11mm (tehasest STi'l peal) laseb 5.3 pealt "kinni" ennast? Et siis kui niisama sõita, et siis peaks 0W20 sees olema või väiksema tootlikusega pump? Kui talvel iga nädalavahetus tal seljas elan piigiga, et siis peaks koos 10W60 peale vahetamisega 12 pumba panema ja kui suvel niisama sõidan, et siis koos 5W õliga 10mm pumba? Krt ainult seda kuulen, et mis valesti on, aga keegi ei ütle, et kuidas siis õigesti teha asju. Kui ma tahan niisama sõita ja vahepeal jubedalt seljas elada tal, siis ometigi peab olema võimalik mingi kompromiss - ja mitte selline, et osta halluniversaaldiiselpassat niisama kulgemiseks ja pane Subaruga külksi :D

_________________
MY09 STi


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Mootori õli
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 12 Juun 2019 08:36:21 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev, 07 Sept 2010 15:07:50 +0000
Postitusi: 354
Asukoht: Harjumaa
Pumba tootlikkus ning reduktsiooniklapi avanemise rõhk on tehasest põhjusega sellisena välja tulnud. Kui rõhk kõrgem, siis klapp laseb lihtslt õli kõrvalt läbi, et rõhk liiga kõrgeks ei läheks. IMHO talvel ilma eelsoojenduseta autole küll 10w60 õli ei valaks, v.a juhul kui 5w40'ga õlirõhk jääl sõites liiga madalaks on kukkunud.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Mootori õli
PostitusPostitatud: Reede, 14 Juun 2019 07:54:01 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0000
Postitusi: 1308
Asukoht: Võrumaa
t6nis1234 kirjutas:
Pumba tootlikkus ning reduktsiooniklapi avanemise rõhk on tehasest põhjusega sellisena välja tulnud. Kui rõhk kõrgem, siis klapp laseb lihtslt õli kõrvalt läbi, et rõhk liiga kõrgeks ei läheks. IMHO talvel ilma eelsoojenduseta autole küll 10w60 õli ei valaks, v.a juhul kui 5w40'ga õlirõhk jääl sõites liiga madalaks on kukkunud.

Absoluutselt päri.

Kusagil teemas on ju põhjalikult seletatud,miks on halb 12 mm pump. Teatud juhtudel on seda vaja.
Tänava pillil soovitaks 10 mm pumpa ja (korralikku)5w-50 õli. 5w40 võib vedelaks jääda,kui saale lõtk on 0,05 mm ja tuleb kolks sisse.

_________________
XT 4WD Turbo Pilt Legacy outback MY98 | Legacy GT Spec B Aerosport


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 108 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
phpbb.ee
AutoFutur