Eesti Subaru Foorum :: subaruclub.NET

Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
Tänane kuupäev Laupäev, 07 Dets 2019 22:20:23 +0000

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 35 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Impreza 2.0 anomaalia
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 13 Nov 2019 00:46:36 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Neljapäev, 31 Okt 2013 14:37:59 +0000
Postitusi: 114
Egr klappe pole kontrollinud? Siin ühes teises teemas avastati mingid essu tükid klapi vahelt, masin ka puterdas enne


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Impreza 2.0 anomaalia
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 13 Nov 2019 07:18:37 +0000 
Eemal
Subaruaff

Liitunud: Laupäev, 23 Juun 2018 11:16:45 +0000
Postitusi: 55
Segusiibrti olen ma korduvalt maha kruvind esimene kord oli üsna roojane aga on tal mingi egr veel lisaks kuskil ??


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Impreza 2.0 anomaalia
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 13 Nov 2019 09:47:31 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Teisipäev, 19 Sept 2017 11:28:37 +0000
Postitusi: 143
viewtopic.php?f=49&t=14549

Mu viimane postitus. Tasub vaadata sisselaskes olevate väljalaskegaaside kogust ehk kuidas EGR töötab. Kuna auto sul juba diagnostis käis, siis iga pädevam diagnostik oleks selle läbi hammustanud.

Kütusefiltri poole pealt. Kindlasti tasub üle vaadata. Ei tea kuidas sellel 110kw-sel on, kuid enamasti on filtrid olnud kas paagis pumba juures või siis kapoti all eraldi 2-e toruga anum. Filter tuleks kindlasti sellise läbisõidu juures ära vahetada. Lisaks mõõda veel kindlasti üle kütusesurve mis pihustiteni jõuab. Selleks sobib väga hästi hydroscandis kokku pandud näidik koos kolmiku ja kuuskedega. Või siis lase kuskil seda teha.

EZ30-l peaks jääma sinna 40PSI kanti. Kui kütuseregulaatorilt vaakum ära võtta, siis peaks näit muutuma. Eelnev jutt siis käib minu vanemat tüüpi EJ25 ja EZ30 mootorite kohta. Uuematel võib olla miskit teisiti.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Impreza 2.0 anomaalia
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 13 Nov 2019 20:26:32 +0000 
Eemal
Subaruaff

Liitunud: Laupäev, 23 Juun 2018 11:16:45 +0000
Postitusi: 55
Tänud hea vastuse eest.
Algul alustasin tartu mariinest need pusisid seal 3 või 4 tundi küll vahetati andureid ja testiti igatepidi arvutiga sõites jne aga ei saand jagu lõpuks öeldi et softi viga et tellivad uue aga lõpuks ei saandki seda. Siis öeldi et hakkame otsast vahetama andureid :D
Aju lasin üle joota kindluse mõttes pädeval elektrikul ennem seda sõitsin üle tunni linnas ringi pädev diagnostik oli kõrval ja jälgis näite ning ütles et kütte rõhud asjad paigas aga üks pool käib kuidagi nõrgemalt ( ei tea millest ), peale seda korduvalt küünlaid maha keeratud, poolid vahetatud, esimene lambda vahetatud, pihustid stenditud ja läbi pestud.
Küttepump käis ka eile maas sai puhastatud filter ja uuesti kokku laotud ning ei midagi auto on üldse kuidagi liiga tuim 110kw peaks ikka teravam olema ja kui jebib on eriti uimane kui aga astub siis läheb hästi.



Puusepp kirjutas:
http://www.subaruclub.net/foorum/viewtopic.php?f=49&t=14549

Mu viimane postitus. Tasub vaadata sisselaskes olevate väljalaskegaaside kogust ehk kuidas EGR töötab. Kuna auto sul juba diagnostis käis, siis iga pädevam diagnostik oleks selle läbi hammustanud.

Kütusefiltri poole pealt. Kindlasti tasub üle vaadata. Ei tea kuidas sellel 110kw-sel on, kuid enamasti on filtrid olnud kas paagis pumba juures või siis kapoti all eraldi 2-e toruga anum. Filter tuleks kindlasti sellise läbisõidu juures ära vahetada. Lisaks mõõda veel kindlasti üle kütusesurve mis pihustiteni jõuab. Selleks sobib väga hästi hydroscandis kokku pandud näidik koos kolmiku ja kuuskedega. Või siis lase kuskil seda teha.

EZ30-l peaks jääma sinna 40PSI kanti. Kui kütuseregulaatorilt vaakum ära võtta, siis peaks näit muutuma. Eelnev jutt siis käib minu vanemat tüüpi EJ25 ja EZ30 mootorite kohta. Uuematel võib olla miskit teisiti.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Impreza 2.0 anomaalia
PostitusPostitatud: Neljapäev, 28 Nov 2019 19:44:18 +0000 
Eemal
Subaruaff

Liitunud: Laupäev, 23 Juun 2018 11:16:45 +0000
Postitusi: 55
Häda endiselt kallal ja ei saa jagu.
Vahetasin ära laupäeval pihusti tihendid ( olid üsna läbi ja väsind ) ning auto sõitus kuni tänaseni null probleemita kõik jumala idekas ei teagi nüüd kas külm ilm mõjub hästi või mis tal oli.
Väli temp paneb ka vigast ( valetab end 5 kraadi külmemaks umbes) eile isegi korra näitas õieti ( see algusest peale jamand ).
Nüüd ilmad + kraadidega ja ilmselt sama jama iga päev kui aga külmaga hakkab jälle toimima siis mida veel vaadata või proovida enda loogika järgi kõik üle käidud ja juhe üsna koos.

Andke palun nõu teadjad mehed!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 35 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
phpbb.ee
AutoFutur