Küsimus forester 2.0d 108kw mootori kohta.

Mootorid, hoorattad, sidurid, käigukastid, diferentsiaalid, dif.lukud ja palju muud huvitavat.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
ivar1270
Postitusi: 8
Liitunud: R, 22 Mai 2015 19:10:39 +0300

Küsimus forester 2.0d 108kw mootori kohta.

#1 Postitus Postitas ivar1270 » R, 22 Mai 2015 19:47:22 +0300

Tere.Autoks siis forester 2.0 diisel 108 kw 2011a ja läbisõittu 230t.Mootorist on soojast peast kosta sellist viginat ,nagu keti tald vmt(vasakult poolt).
Kui vastupidavad need mootorid üle üldse on sellise läbisõidu juures? Kas peaks mõtlema keti vahetuse peale ?
Ehk on kellegil mingi kogemus,ise väga roheline subaru asjus.

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Küsimus forester 2.0d 108kw mootori kohta.

#2 Postitus Postitas Tubaru » R, 22 Mai 2015 21:44:51 +0300

Teades nende väntvõlli probleeme (kipuvad pooleks minema) siis soovitaks sul kiiremas korras viia spetsialisti juurde. Kui juhtub olema "mineku äärel" väntvõll, siis pääsed ehk odavamalt veel, kui terve mootori vahetus.
Soovitada võin Tallinnas NipponAuto töökoda.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

ivar1270
Postitusi: 8
Liitunud: R, 22 Mai 2015 19:10:39 +0300

Re: Küsimus forester 2.0d 108kw mootori kohta.

#3 Postitus Postitas ivar1270 » R, 22 Mai 2015 22:16:59 +0300

Mis põhjusel see väntvõll peaks enne purunemist häält tegema.Häält teeb pigem kettajam ja vasakul asetseb tal ka lühem keti taldmik.Kas keegi oskab öelda ,kas tal on ka tehase poolt antud ketivahetus välp.tänud vastamast !

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Küsimus forester 2.0d 108kw mootori kohta.

#4 Postitus Postitas Tubaru » R, 22 Mai 2015 22:32:28 +0300

Ketivahetus oli vist 400t km pealt, vahepeal (kahjuks peast ei meenu mis läbisõidul) on ette nähtud kontroll ja vajadusel reguleerimine.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

ruut
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 169
Liitunud: E, 28 Nov 2005 01:45:53 +0300

Re: Küsimus forester 2.0d 108kw mootori kohta.

#5 Postitus Postitas ruut » T, 15 Sept 2015 15:15:37 +0300

Tubaru kirjutas:Teades nende väntvõlli probleeme (kipuvad pooleks minema)
Kui tõsine reaalselt see väntvõlli probleem on? Siit foorumist on silma jäänud üks impreza, millel mootor vahetusse läks. Pole muidugi kõiki teemasid viitsinud lugeda ka. Kusagil ingliskeelses foorumis pakuti keskmiseks elueaks 130tuh km diisli väntvõllidele.
Omal on hetkel kaalumisel 2010 a diisel legacy ost, millel ca 100 tuh kellal. On asjal pointi või mitte? Kui aasta pärast peab mootorit vahetama, siis vist mitte.

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Küsimus forester 2.0d 108kw mootori kohta.

#6 Postitus Postitas Tubaru » T, 15 Sept 2015 15:35:03 +0300

Joppamise asi na arvan, osad lasevad 300t+ km ka...
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

ruut
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 169
Liitunud: E, 28 Nov 2005 01:45:53 +0300

Re: Küsimus forester 2.0d 108kw mootori kohta.

#7 Postitus Postitas ruut » T, 15 Sept 2015 16:37:03 +0300

Kas on aastakäiguti erinev see vända probleem või mitte? Millal need diisel boxerid tulid 2008?

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Küsimus forester 2.0d 108kw mootori kohta.

#8 Postitus Postitas Tubaru » T, 15 Sept 2015 16:42:45 +0300

Asi pole vända tugevuses, vaid miski õlikanal pidavat ummistuma ja siis pahandusi tekitama. Mingi jutu järgi 2011+ aasta pillid ei pidavat enam vaevlema selle mure kallal. (Pead ei anna, pigem "naised saunas" jutt)
08 tuli subaru diisliga turule jah.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Tiit
Guru
Postitusi: 1222
Liitunud: T, 25 Mär 2008 22:28:59 +0300
Asukoht: lõunaosariigid

Re: Küsimus forester 2.0d 108kw mootori kohta.

#9 Postitus Postitas Tiit » T, 15 Sept 2015 18:06:26 +0300

Alati ei pruugi ka vänt puruneda. Võib ainult raamsaale ringi tõmmata ja sellega mõlemad plokipooled ära rikkuda.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Küsimus forester 2.0d 108kw mootori kohta.

#10 Postitus Postitas vaska » K, 16 Sept 2015 10:37:13 +0300

Tubaru kirjutas:Asi pole vända tugevuses, vaid miski õlikanal pidavat ummistuma ja siis pahandusi tekitama. Mingi jutu järgi 2011+ aasta pillid ei pidavat enam vaevlema selle mure kallal. (Pead ei anna, pigem "naised saunas" jutt)
08 tuli subaru diisliga turule jah.
(Mitte)ametlik info väitis, et kasutati tihendusematerjalina mingit silikooni ja seda topiti liiga palju vahele - pisikesed tükid ummistasid õlikanalid ja siis juhtus pahandus.
-----
It relates to the Legacy and Outback models from the construction period autumn 2007 to February 2009.

Subaru engine: The diesel boxer may fail prematurely. It relates to the Legacy and Outback models.
Two causes were identified: silicone drop, which came during the assembly process into the crankcase, may adversely affect engine lubrication. In addition, crankshaft bearings have been installed with too little game. Even in Germany, there was, according to Subaru isolated cases, exact numbers are not known. If an engine failure perform, will "each case individually, taking into account the proven maintenance and vehicle history" assessed for fairness, according to a spokesman at the AUTO BILD request.
-----
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Vasta