Impreza 2.0 85kw väljalase
Impreza 2.0 85kw väljalase
Kuna summuti mitmest kohast lekib siis tuleb üks korralik keevitustöö ette võtta. Oma peas mõtlesin et eemaldan vahelt ka katalüsaatorid ning viimase püti panen vähe edevama. Kas katalüsaatorite eemaldamine muudab mootori käiku kuidagi (kütusekulu, jõudlus jne)
Autoks Subaru Impreza 2.0 85kw
Autoks Subaru Impreza 2.0 85kw
Re: Impreza 2.0 85kw väljalase
Mul sama asi , impreza 2.0 85kw . katt puudub täielikult , hääl on jube mõirgav ja küttekulu ka üsna laes.Panen ka 3.0'' edevama väljalase , kuid see midagi ei muuda. Mul endal metsik küttekulu ja see on lambda andurist , soovitan seda kontrollida.
Re: Impreza 2.0 85kw väljalase
Te tahate olla targemad kui tehase insenerid?
Kui jah, siis head arvutamist teile: http://strikeengine.com/header-manifold-design
https://www.youtube.com/watch?v=c7PfOXP2Vf0
Kui jah, siis head arvutamist teile: http://strikeengine.com/header-manifold-design
https://www.youtube.com/watch?v=c7PfOXP2Vf0
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Impreza 2.0 85kw väljalase
Nimelt katalüsaatorid eemaldaks sellepärast et vabamalt hingaks ja lõpupüti panen uue ja suurema sest vana lekib ja välimus muutub paremaks. Kui eemaldan katalüsaatori siis idee poolest ei tohiks kütusekulu see mõjutada?raig0 kirjutas:Te tahate olla targemad kui tehase insenerid?
Kui jah, siis head arvutamist teile: http://strikeengine.com/header-manifold-design
https://www.youtube.com/watch?v=c7PfOXP2Vf0
Re: Impreza 2.0 85kw väljalase
Kati eemaldamine väga ei mõjuta kütusekulu. Samas on NA subaru oem kollektor selline käkk, et kui ise teha õigete torudega uus torukolle, siis tuleb minekut väga palju juurde.
Vabalthingaval unusta mingi otseläbi pütt kohe ära. Siis vääne kaob täitsa ära.
Vabalthingaval unusta mingi otseläbi pütt kohe ära. Siis vääne kaob täitsa ära.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Impreza 2.0 85kw väljalase
+1 raigo väidetele ja isiklikult sama mootori peal ka läbi proovitud, minek kadus täitsa ära, eriti madal ja keskpöördel, kütusekulu tõusis ka, sest lutt oli põhjas enamuse kiirendustest, kuna powerit lihtsalt polnud.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Impreza 2.0 85kw väljalase
Okei, siis ei hakka katalüsaatoreid vahelt kakkuma. Aga tänavatel näen kuidas paljud on oma summutid ümber modinud nii et hääled eriti vinged. Mida soovitate?
Re: Impreza 2.0 85kw väljalase
Hääl võib ju vinge olla, aga kui auto edasi ei liigu, kas siis on äge?
Lahendus on algusest lõpuni uus väljalase teha.
Lahendus on algusest lõpuni uus väljalase teha.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Impreza 2.0 85kw väljalase
Ka enda isiklikest kogemustest võin öelda, et vabalthingaval mootoril otseläbi toru tuleb minekule ainult kahjuks.
Sai kunagi omatud 1,6 vana Imprezat, millel oli all otseläbi toru. Hääl oli jah äge aga minek täiesti mannetu. Vähemalt niigi nõrgal 1,6 motol tappis otsetoru küll mineku tätsa ära.
Linnas oli imelik sõita, kuna masin tegi peaaegu samasugust häält nagu STI, inimesed keerasid pead, kui gaasi andsid. Minek aga oli selline, et korras mootoriga siks läks ka paremini edasi
Sai kunagi omatud 1,6 vana Imprezat, millel oli all otseläbi toru. Hääl oli jah äge aga minek täiesti mannetu. Vähemalt niigi nõrgal 1,6 motol tappis otsetoru küll mineku tätsa ära.
Linnas oli imelik sõita, kuna masin tegi peaaegu samasugust häält nagu STI, inimesed keerasid pead, kui gaasi andsid. Minek aga oli selline, et korras mootoriga siks läks ka paremini edasi
Re: Impreza 2.0 85kw väljalase
Justjust, nagu eelpool raig0 mainis, et korralikku boxeri häält saada, alustage kollektorist. Minu NA 2.0 tegin originaal flantside külge ise uue kollektori (möödud tulid kusagilt väljamaa foorumist ja põlvesid ja asju sai veel ise lisaks moditud). Kati eemaldasin aga seeest lisasin simonsi miskise sport resonaatori, kõige lõppu läks prodrive summuti pütt (proovisin ka japstyle). Hääl oli selline paras, kuid maanteel pikkadel sõitudel hakkas häirima. Mineku ja kütusekulu osas tuleb see emotsioon alla neelata, kui tead, et sama aja gt liigub oluliselt nobemalt edasi ja kütust võtab isegi, et vähem.
Tervitades Jürgen