impreza GT 2.0 155 Kw käivitus
impreza GT 2.0 155 Kw käivitus
Probleem seisneb selles et käivtus väga vaevaline autol. Kui käima ära läheb siis töötab ilusti. Külmalt korra käima panna ja välja suretada siis uuesti käima pannes läheb poolest pöördest. kui ka nii et pool tundi seisnud mootor mis muidu täiesti soe ja käivitada siis ikkagi vajab pikemat ketramist, 3-5 sekundit tavaliselt vahepeal harva rohkem. mis võib probleemiks olla? kütusepump? hetkel peaks all olema dw200 pump. auto ostetud nädal tagasi.
Re: impreza GT 2.0 155 Kw käivitus
pump on korras, probleeme oli ka vana pumbaga. temp sensor? kas siis peaks olema ainult nii et külmalt ei käivitu aga soojalt käivitub? kuna nii umbes 30 minutiga tekivad probleemid juba kui seisab ja selle ajaga ei lange motoori temp nii alla ju? pihustid on kontrollitud boshi pihusti stendis ning olid korras, tehti ultraheli puhastus
Re: impreza GT 2.0 155 Kw käivitus
Siis võib olla kütusesüsteemi tagasivooluklapp, mis rõhku ei pea?
Mõõdik külge, see võiks tõde paljastada.
Mõõdik külge, see võiks tõde paljastada.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: impreza GT 2.0 155 Kw käivitus
kui kaua kütuse rõhu regulaator rõhku peaks hoidma seal? lõpmatult või normaalne kui mingi aja jooksul rõhk kaob?
Re: impreza GT 2.0 155 Kw käivitus
oli täna 1 firmas üle vaatamisel, proovisid nii et panid tagasivoolu täiesti pimedaks ning siis ka tekkis probleem et käivitus pikalt, samas kui korduvalt süüdet anda nii et pump rõhu üles võtab siis käivtub koheselt. kas võib ka regulaator lekkida tagasi kütusepumba suunas?
Re: impreza GT 2.0 155 Kw käivitus
Originaalis hoidis minu auto süsteemi rõhuall päris mitu tundi, hea oli jälgida, sest manomeeter oli koguaeg kapotiall, igatahes suutis mootor täiesti maha jahtuda, ennem kui rõhk 0 peale jõudis. Kütuse ära vajumist ma ise eriti ei usuks, isegi kui filtrit vahetad ja on võimas pump, lööb 1x ette ja käivitub juba mõne sekundiga...
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 154
- Liitunud: E, 25 Aug 2014 11:00:38 +0300
- Asukoht: Tallinn / Kehra
Re: impreza GT 2.0 155 Kw käivitus
Kütusepumba sees olev klapp on mingit sodi täis ja lekkib vms.
Impreza spec B
Re: impreza GT 2.0 155 Kw käivitus
seal nad hakkasid kahtlustama et kuskil mingi voolik mõrane või midagi et voolab kogu süsteem kuivaks niiet võtab aega kuni taaskord täidab ja rõhu üles saab. eks vaatan millalgi võtan siis istme üles ja vaatan mis seisukorras pump ja seal voolikud on. kardan talve pärast et kuna palju lühikesi sõite siis aku võib tühjaks saada pikkade ketramistega
Re: impreza GT 2.0 155 Kw käivitus
Pane peale filtrit kolmikuga manomeeter vahele ja asi kindel, kahtlustamine on ajaraiskamine. Kui sa mitu korda süüte ennem käivitust sisse keerad, siis läheb kohe? Kui ma enda masinal küttepumba kaitsme välja võtan, siis jääkrõhust läheb mürtsti käima ja töötab kuni 30 sek ilma igasuguse pumpamiseta...Igatahes käivituvad nad täiesti mõtetu kütuserõhuga ka täiesti adekvaatselt ning tööle jääb kuni rõhk vajub alla 1 bari, see leke peaks olema ikka eriti massiivne, et sellist muret tekitada.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: impreza GT 2.0 155 Kw käivitus
okey tundub et pean vist kuskilt mujalt probleemi otsima, proovisin just, andisn süüdet 5 korda, kuulsin kuidas pump töötab, lõpuks oli ka kuulda kuidas hakkab tagasi paaki jõudma et rõhk peaks üleval siis oelma vist? igatahes ka siis vajas ketramist. mida veel vaadata või peab leppima sellega et raske käivitus on ?
Re: impreza GT 2.0 155 Kw käivitus
Pumba undamist peaks ju kuulda olema. Ehk: paned süüte sisse, ootad kuni bzzzzzt tagant ära teeb, veel mõni sekund ja siis annad starterit. Kui sellepeale on pump jõudnud vurtsu üles laduda siis on kõik ju hästi. Kui mitte, tuleb mehaanikute jutule minna - mis me siin ikka foorumieksperte mängime.Martenp kirjutas:okey tundub et pean vist kuskilt mujalt probleemi otsima, proovisin just, andisn süüdet 5 korda, kuulsin kuidas pump töötab, lõpuks oli ka kuulda kuidas hakkab tagasi paaki jõudma et rõhk peaks üleval siis oelma vist? igatahes ka siis vajas ketramist. mida veel vaadata või peab leppima sellega et raske käivitus on ?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: impreza GT 2.0 155 Kw käivitus
Kui paagist juba tagasi solksub, siis on kindlasti rõhk üleval. Tõmba manual ja kontrolli temperatuuri andur üle, kui ta tempi valesti näeb, siis teeb igatsugu anomaalitsemisi ja võib mõjutada käivitust igal ajahetkel. Kui käma läheb, käib nagu antsu viiul?
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.