1. leht 1-st

impreza GT 2.0 155 Kw käivitus

Postitatud: E, 09 Nov 2015 16:45:12 +0300
Postitas Martenp
Probleem seisneb selles et käivtus väga vaevaline autol. Kui käima ära läheb siis töötab ilusti. Külmalt korra käima panna ja välja suretada siis uuesti käima pannes läheb poolest pöördest. kui ka nii et pool tundi seisnud mootor mis muidu täiesti soe ja käivitada siis ikkagi vajab pikemat ketramist, 3-5 sekundit tavaliselt vahepeal harva rohkem. mis võib probleemiks olla? kütusepump? hetkel peaks all olema dw200 pump. auto ostetud nädal tagasi.

Re: impreza GT 2.0 155 Kw käivitus

Postitatud: T, 10 Nov 2015 01:00:16 +0300
Postitas vaska
Pump või temp sensor.

Re: impreza GT 2.0 155 Kw käivitus

Postitatud: T, 10 Nov 2015 15:22:53 +0300
Postitas Martenp
pump on korras, probleeme oli ka vana pumbaga. temp sensor? kas siis peaks olema ainult nii et külmalt ei käivitu aga soojalt käivitub? kuna nii umbes 30 minutiga tekivad probleemid juba kui seisab ja selle ajaga ei lange motoori temp nii alla ju? pihustid on kontrollitud boshi pihusti stendis ning olid korras, tehti ultraheli puhastus

Re: impreza GT 2.0 155 Kw käivitus

Postitatud: T, 10 Nov 2015 15:34:21 +0300
Postitas vaska
Siis võib olla kütusesüsteemi tagasivooluklapp, mis rõhku ei pea?
Mõõdik külge, see võiks tõde paljastada.

Re: impreza GT 2.0 155 Kw käivitus

Postitatud: T, 10 Nov 2015 16:50:55 +0300
Postitas Martenp
kui kaua kütuse rõhu regulaator rõhku peaks hoidma seal? lõpmatult või normaalne kui mingi aja jooksul rõhk kaob?

Re: impreza GT 2.0 155 Kw käivitus

Postitatud: T, 10 Nov 2015 17:02:57 +0300
Postitas Martenp
oli täna 1 firmas üle vaatamisel, proovisid nii et panid tagasivoolu täiesti pimedaks ning siis ka tekkis probleem et käivitus pikalt, samas kui korduvalt süüdet anda nii et pump rõhu üles võtab siis käivtub koheselt. kas võib ka regulaator lekkida tagasi kütusepumba suunas?

Re: impreza GT 2.0 155 Kw käivitus

Postitatud: T, 10 Nov 2015 17:39:14 +0300
Postitas Duster
Originaalis hoidis minu auto süsteemi rõhuall päris mitu tundi, hea oli jälgida, sest manomeeter oli koguaeg kapotiall, igatahes suutis mootor täiesti maha jahtuda, ennem kui rõhk 0 peale jõudis. Kütuse ära vajumist ma ise eriti ei usuks, isegi kui filtrit vahetad ja on võimas pump, lööb 1x ette ja käivitub juba mõne sekundiga...

Re: impreza GT 2.0 155 Kw käivitus

Postitatud: T, 10 Nov 2015 17:47:36 +0300
Postitas imprezaH6
Kütusepumba sees olev klapp on mingit sodi täis ja lekkib vms.

Re: impreza GT 2.0 155 Kw käivitus

Postitatud: T, 10 Nov 2015 17:53:06 +0300
Postitas Martenp
seal nad hakkasid kahtlustama et kuskil mingi voolik mõrane või midagi et voolab kogu süsteem kuivaks niiet võtab aega kuni taaskord täidab ja rõhu üles saab. eks vaatan millalgi võtan siis istme üles ja vaatan mis seisukorras pump ja seal voolikud on. kardan talve pärast et kuna palju lühikesi sõite siis aku võib tühjaks saada pikkade ketramistega

Re: impreza GT 2.0 155 Kw käivitus

Postitatud: T, 10 Nov 2015 18:22:36 +0300
Postitas Duster
Pane peale filtrit kolmikuga manomeeter vahele ja asi kindel, kahtlustamine on ajaraiskamine. Kui sa mitu korda süüte ennem käivitust sisse keerad, siis läheb kohe? Kui ma enda masinal küttepumba kaitsme välja võtan, siis jääkrõhust läheb mürtsti käima ja töötab kuni 30 sek ilma igasuguse pumpamiseta...Igatahes käivituvad nad täiesti mõtetu kütuserõhuga ka täiesti adekvaatselt ning tööle jääb kuni rõhk vajub alla 1 bari, see leke peaks olema ikka eriti massiivne, et sellist muret tekitada.

Re: impreza GT 2.0 155 Kw käivitus

Postitatud: T, 10 Nov 2015 20:55:13 +0300
Postitas Martenp
okey tundub et pean vist kuskilt mujalt probleemi otsima, proovisin just, andisn süüdet 5 korda, kuulsin kuidas pump töötab, lõpuks oli ka kuulda kuidas hakkab tagasi paaki jõudma et rõhk peaks üleval siis oelma vist? igatahes ka siis vajas ketramist. mida veel vaadata või peab leppima sellega et raske käivitus on ?

Re: impreza GT 2.0 155 Kw käivitus

Postitatud: T, 10 Nov 2015 23:51:45 +0300
Postitas vaska
Martenp kirjutas:okey tundub et pean vist kuskilt mujalt probleemi otsima, proovisin just, andisn süüdet 5 korda, kuulsin kuidas pump töötab, lõpuks oli ka kuulda kuidas hakkab tagasi paaki jõudma et rõhk peaks üleval siis oelma vist? igatahes ka siis vajas ketramist. mida veel vaadata või peab leppima sellega et raske käivitus on ?
Pumba undamist peaks ju kuulda olema. Ehk: paned süüte sisse, ootad kuni bzzzzzt tagant ära teeb, veel mõni sekund ja siis annad starterit. Kui sellepeale on pump jõudnud vurtsu üles laduda siis on kõik ju hästi. Kui mitte, tuleb mehaanikute jutule minna - mis me siin ikka foorumieksperte mängime.

Re: impreza GT 2.0 155 Kw käivitus

Postitatud: K, 11 Nov 2015 18:19:51 +0300
Postitas Duster
Kui paagist juba tagasi solksub, siis on kindlasti rõhk üleval. Tõmba manual ja kontrolli temperatuuri andur üle, kui ta tempi valesti näeb, siis teeb igatsugu anomaalitsemisi ja võib mõjutada käivitust igal ajahetkel. Kui käma läheb, käib nagu antsu viiul?