Jõu kadu ülekandes
Re: Jõu kadu ülekandes
Veovõllid?
Siduri majandus?
E:
Rehvid: 25naela = 11,34kg
Vaata veel mõned teisendused üle, vist pole päris täpselt saanud
Siduri majandus?
E:
Rehvid: 25naela = 11,34kg
Vaata veel mõned teisendused üle, vist pole päris täpselt saanud
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Jõu kadu ülekandes
Oeh, ikka te ei saa aru, ma arvutasin välja osade INERTSMASSI.Tubaru kirjutas:Veovõllid?
Siduri majandus?
E:
Rehvid: 25naela = 11,34kg
Vaata veel mõned teisendused üle, vist pole päris täpselt saanud
Mida suurema diameetriga asi seda suurem inertsmass. Olete kuulnud väljendit, et 1Kg rattamassi võrdub 2Kg keremassi?
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Jõu kadu ülekandes
Vabanda, öised töötunnid tegid tähelepanuvõimele 1:0
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Jõu kadu ülekandes
Kui millalgi rohkem aega tekib, siis panen pikemalt kirja ja vaatan ka su arvutusi.
Seniks aga leidsin ühe hea lihtsa artikli aga peab need ametlikud dokumendid ka läbi lugema.
http://www.superstreetonline.com/how-to ... ower-loss/
Edit: tundub et mehed pole vahepeal maganud ja artikkel juba varem lingitud.
Edit2: dyno rullidel kiirenduse vaatamine ei anna mingit asjalikku vastust, kuna sa ei tea millist vastukoormust konkreetses dynos konkreetse tõmbe korral kasutati, seega selle põhjal millegi järeldamine ei näita midagi.
Lugedes seda lingitud artiklit on selge, et ülekandekaod ei ole konstantsed ja temperatuurist, nurkkiirendusest ja tõukejõudu puudutavatest näitajatest põhjustatud kaod on suuremad kui alguses eeldasin, kuid ma endiselt ei usu, et need nüüd päris proportsionaalsed on võimsuse tõusuga (mis sisuliselt ju tähendaks, et ülekandekadude protsent jääks samaks). Aga võibollama eksin.
Seniks aga leidsin ühe hea lihtsa artikli aga peab need ametlikud dokumendid ka läbi lugema.
http://www.superstreetonline.com/how-to ... ower-loss/
Edit: tundub et mehed pole vahepeal maganud ja artikkel juba varem lingitud.
Edit2: dyno rullidel kiirenduse vaatamine ei anna mingit asjalikku vastust, kuna sa ei tea millist vastukoormust konkreetses dynos konkreetse tõmbe korral kasutati, seega selle põhjal millegi järeldamine ei näita midagi.
Lugedes seda lingitud artiklit on selge, et ülekandekaod ei ole konstantsed ja temperatuurist, nurkkiirendusest ja tõukejõudu puudutavatest näitajatest põhjustatud kaod on suuremad kui alguses eeldasin, kuid ma endiselt ei usu, et need nüüd päris proportsionaalsed on võimsuse tõusuga (mis sisuliselt ju tähendaks, et ülekandekadude protsent jääks samaks). Aga võibollama eksin.
Re: Jõu kadu ülekandes
Dyno rullid ei anna tõesti täpset pilti, eeldasin, et 400hp auto puhul kasutatakse sarnaseid koormuseid. Kui konkreetset vastupanu numbrit teada, siis saaks üsna täpselt välja arvutada.K24 kirjutas: Edit2: dyno rullidel kiirenduse vaatamine ei anna mingit asjalikku vastust, kuna sa ei tea millist vastukoormust konkreetses dynos konkreetse tõmbe korral kasutati, seega selle põhjal millegi järeldamine ei näita midagi.
Lugedes seda lingitud artiklit on selge, et ülekandekaod ei ole konstantsed ja temperatuurist, nurkkiirendusest ja tõukejõudu puudutavatest näitajatest põhjustatud kaod on suuremad kui alguses eeldasin, kuid ma endiselt ei usu, et need nüüd päris proportsionaalsed on võimsuse tõusuga (mis sisuliselt ju tähendaks, et ülekandekadude protsent jääks samaks). Aga võibollama eksin.
Newton's second law states that the angular acceleration is proportional to the net torque and inversely proportional to the moment of inertia.
Ehk härra Newton jääb sust erinevale arvamusele, aga võimalik, et ta eksib
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition