STI mootori märgistus ja kolbide sobimine
STI mootori märgistus ja kolbide sobimine
Tervist, selline mure, et mootorile uusi kolbe otsides leidsin, et GC8 kerele pakub kahte erinevat versiooni -97 ja 98 üles. Kuna mul on mootor teiselt autolt, siis mille järgi saab kindlaks teha, kumb versioon sobiks?
22611 AE360 on aju kood ja väidetavalt on kogu tehnika ühelt masinalt, ehk siis peaks olema v4, mis on 97 aasta.
22611 AE360 on aju kood ja väidetavalt on kogu tehnika ühelt masinalt, ehk siis peaks olema v4, mis on 97 aasta.
Re: STI mootori märgistus ja kolbide sobimine
Kas sul asub süütepool keskel või natuke paremal?Öökull kirjutas:Tervist, selline mure, et mootorile uusi kolbe otsides leidsin, et GC8 kerele pakub kahte erinevat versiooni -97 ja 98 üles. Kuna mul on mootor teiselt autolt, siis mille järgi saab kindlaks teha, kumb versioon sobiks?
22611 AE360 on aju kood ja väidetavalt on kogu tehnika ühelt masinalt, ehk siis peaks olema v4, mis on 97 aasta.
vanematel oli keskel.
See on ainult vihje, vastutust ei võta
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: STI mootori märgistus ja kolbide sobimine
http://pacificcoastjdm.com/review/subar ... agc8/stats
Vahet muud väga olulist pole kolbide puhul, kui surveaste.
Pead lahti võtma, siis on näha millise disainiga kolvid sees on.
Oluline on ka kaanetihendi paksus ära mõõta.
Vanemad STI mootorid on üldse otsepoolidega.Nagu näiteks EJ20G ja EJ20K
Tee pilti oma mootorist, siis on asi vähe lihtsam. Tähtis on siinkohal ka klapikambri kaante disain.
Vahet muud väga olulist pole kolbide puhul, kui surveaste.
Pead lahti võtma, siis on näha millise disainiga kolvid sees on.
Oluline on ka kaanetihendi paksus ära mõõta.
Vanemad STI mootorid on üldse otsepoolidega.Nagu näiteks EJ20G ja EJ20K
Tee pilti oma mootorist, siis on asi vähe lihtsam. Tähtis on siinkohal ka klapikambri kaante disain.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: STI mootori märgistus ja kolbide sobimine
sul see punane 600MTA auto. sellel peaks olema süütepool keskel . st kaantel pritse kinnituspoldid peavad olema ühes reas.
Impreza wrx Sti type-ra Limited 555 & Impreza GT
Re: STI mootori märgistus ja kolbide sobimine
http://nagi.ee/photos/hannesots/24405951/in-set/399387/ Nüüd peaks nägema siit alt
Süütepool on keskel. Plokilt endalt muud kirja ei leidnud, kui EJ20
Süütepool on keskel. Plokilt endalt muud kirja ei leidnud, kui EJ20
Viimati muutis Öökull, T, 24 Nov 2015 20:41:05 +0300, muudetud 1 kord kokku.
Re: STI mootori märgistus ja kolbide sobimine
Suuremalt ei näe: Sellist fotot ei ole või on see muudetud privaatseks.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: STI mootori märgistus ja kolbide sobimine
No pildi järgi ütleks, et tegu on 97a. või 98a. mootoriga ehk siis V3 või V4, mis kasutavad ühte tehnikat. Kui sa tellid EJ20K-le, siis peaks igaljuhul õiged tükid saama. Edasi, alates versioonidest 5 ja 6 oli WRX EJ205 ja STI EJ207
Re: STI mootori märgistus ja kolbide sobimine
Täpselt nii, V3 ja V4, 206 kw Mootori kood siis impreza puhul EJ20K ja Legacy twinturbol EJ20R (nagu minu autolgi peal on)
Surveaste 8:1
Seda juba tead, mis põhjustas selle detonatsiooni?
Surveaste 8:1
Seda juba tead, mis põhjustas selle detonatsiooni?
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: STI mootori märgistus ja kolbide sobimine
Ei tea, kuid kahtlustan, et kunagi on keegi liiga karmi seadet kasutatud, sest ostes oli peal originaal aju ilma chipi või boostcontrollerita, või on mingeid ideid pakkuda?
Re: STI mootori märgistus ja kolbide sobimine
Kokkupannes selle nüüd välistame, sest uus pump on olemas.
Re: STI mootori märgistus ja kolbide sobimine
Soovitaks väga soojalt lairiba lambdaga segu ka üle kontrollida, kui uus mootor peale saab.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: STI mootori märgistus ja kolbide sobimine
Ka see on muretsetud
See oli üks esimesi asju, mille ma soetasin, ainult et külge ei jõudnud keerata.
See oli üks esimesi asju, mille ma soetasin, ainult et külge ei jõudnud keerata.
Re: STI mootori märgistus ja kolbide sobimine
Vaata kindlalt üle ka vaakumlekked ning inlet pipe mõrade suhtes, kui võtab lisaõhku, siis võib ka detoda. Lisaks oleks soovituslik pesta läbi vahejahuti.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: STI mootori märgistus ja kolbide sobimine
Vaakumvoolikud on kõik vahetatud silikoonist omade vastu, inlet pipe on aga puutumata, seda veel kontrollin.