Õlipump ja saaled
Õlipump ja saaled
Nagu ma Interneti avarustest targemaks olen saanud, siis üldiselt on 2,0 turbomootorite üheks peamiseks elu lõpetajaks õlipump, mis lakkab töötamast mingiaeg. Ilmselt oleks targem kusagil 200 ja 300 tuhande vahel see uuega igaksjuhuks asendada? Samuti oleks ilmselt tark saaled ära vahetada samal ajal? Nüüd aga ongi küsimus - kui mootor on originaal, siis millist õlipumpa valida? 10mm, 11mm, 12mm? Välismaistes foorumitest leiab igasuguseid vastuseid, aga mida kohalik kogemus ütleb?
Muidugi kui targemad teavad, siis mis OEM õlipumbad maksavad? Millise tootja saalesid eelistada?
Hetkel käib jutt konkreetselt 155kw GT mootorist.
Muidugi kui targemad teavad, siis mis OEM õlipumbad maksavad? Millise tootja saalesid eelistada?
Hetkel käib jutt konkreetselt 155kw GT mootorist.
http://www.rallipood.ee
https://www.inspiro.ee - Kodulehed ja veebipoed
https://www.lisatuled.ee - Lai valik lisatulesid
https://www.inspiro.ee - Kodulehed ja veebipoed
https://www.lisatuled.ee - Lai valik lisatulesid
Re: Õlipump ja saaled
Nipponis pannakse enamasti 12mm pumpasid, endal on ka 12mm, õlirõhk on meeldivalt kõrge (2000rpm+on 4,5-5 bar vahel, sooja mootoriga hoidis 2,2-2,4 tühikäigul) mingeid muresid pole olnud mitu aastat. Saaledega ilmselt originaalseades masinal eriti vahet pole, kas originaalid või miski popim, levinuimad on vast originaalid ja acl.
P.S kui sa nagunii mootori juppideks kisud, siis leia sti versiooni alumiiniumist kojapoolne kaas, originaal plastik on paha ja pane kruvid keermeliimiga, palju on masinaid, milledel on seal kruvide lahtikruttimist ja lekkimist esinenud. Lisaks lase üle käia kaaned, seda eelkõige klapisääre simmerite ja klapi juhtpukside vahetuse näol. See on minu hinnangul suurim õlisöömis põhjus2l mootoritel (neil ei jää just tihti õlirõngad kinni nagu 2,5 konedel). Kõik pead, mida katsuda on õnnestunud, on kõvastunud klapisääre simmeritega olnud!
P.S kui sa nagunii mootori juppideks kisud, siis leia sti versiooni alumiiniumist kojapoolne kaas, originaal plastik on paha ja pane kruvid keermeliimiga, palju on masinaid, milledel on seal kruvide lahtikruttimist ja lekkimist esinenud. Lisaks lase üle käia kaaned, seda eelkõige klapisääre simmerite ja klapi juhtpukside vahetuse näol. See on minu hinnangul suurim õlisöömis põhjus2l mootoritel (neil ei jää just tihti õlirõngad kinni nagu 2,5 konedel). Kõik pead, mida katsuda on õnnestunud, on kõvastunud klapisääre simmeritega olnud!
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Õlipump ja saaled
Mina sain 12mm õlipumba usa-st tellides, maksis 150euri. Sõber oli sama aeg usa-s ja haaras Eesti tulles pumba kaasa, muidu poleks nii odavalt saanud.
Nipponist saab 12mm-se, kui õieti mäletan 280eur-iga.
Nipponist saab 12mm-se, kui õieti mäletan 280eur-iga.
Subaru Impreza WRX '04
Subaru WRX STI '14
Subaru WRX STI '14
Re: Õlipump ja saaled
kui sul tänavasõidu auto ja ei kasuta rajal, või isegi kui kasutad vahel, siis piisab originaal pumbast küll või 10mm. sama ka saalede kohta. acl vist levinuim, king racing või originaalid aga ei pea jällegi race variante panema.
Re: Õlipump ja saaled
Kuna racing saale on subarule nii odav, siis ma ei näe küll ühtegi mõistlikku põhjust, miks kasutada midagi muud üldse. Variandid on siis ACL või King racing.
Niipalju kui mina olen lugenud ja aru saanud, siis kui sul pole ei AVCS-i ega õlijahutusradikat, siis piisab ka 10-11 mm pumbast küll.
Lihtsalt pole mõtet mingi addinoli 5w-30-ga sõita kui tahad natukenegi vahepeal vajutada.
Niipalju kui mina olen lugenud ja aru saanud, siis kui sul pole ei AVCS-i ega õlijahutusradikat, siis piisab ka 10-11 mm pumbast küll.
Lihtsalt pole mõtet mingi addinoli 5w-30-ga sõita kui tahad natukenegi vahepeal vajutada.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Õlipump ja saaled
minu arust on tal see 5-w30 või eksin
düsgraafia käes vaevlev !
Volvo s80 2.5 tdi
Subaru outback 2.5
Mitsubishi pajero 2.8
Volvo s80 2.5 tdi
Subaru outback 2.5
Mitsubishi pajero 2.8