Impreza 2.0 85kw (Classic) käigukast kahtlane.
Impreza 2.0 85kw (Classic) käigukast kahtlane.
Ei oska täpselt öelda mis käigukast (5'ne manuaal) on kuna pole uurinud kuid tegu 1996a 2.0 N/A 85kw AWD Imprezaga.
Mureks siis see et käigukast väga imelik, esimene käik läheb üsna sitasti sisse (Tuleb proovida mitu korda vahepeal ja suht kõvasti jõudu vaja rakendada), teised käigud veidike paremad kuid siiski sketchyd.
Jubedalt vaba on ka see käigukang, neutraalis on loks paremale-vasakule väga suur ja väga kerge, nagu lihtsalt kepsu keeraks väntvõlli peal ühelt poolt teisele.
Milles võib kala olla? Kui palju maksaks uus käigukast umbkaudselt (võimalusel ka kuskohast ja mis hinnaga) ning kas on targem parandada või uus käigukast osta juba?
Oleks tore kui saaks abi võimalikult kiiresti, ei oska ise midagi arvata kuna pole käigukastidega varem tegelenud.
Mureks siis see et käigukast väga imelik, esimene käik läheb üsna sitasti sisse (Tuleb proovida mitu korda vahepeal ja suht kõvasti jõudu vaja rakendada), teised käigud veidike paremad kuid siiski sketchyd.
Jubedalt vaba on ka see käigukang, neutraalis on loks paremale-vasakule väga suur ja väga kerge, nagu lihtsalt kepsu keeraks väntvõlli peal ühelt poolt teisele.
Milles võib kala olla? Kui palju maksaks uus käigukast umbkaudselt (võimalusel ka kuskohast ja mis hinnaga) ning kas on targem parandada või uus käigukast osta juba?
Oleks tore kui saaks abi võimalikult kiiresti, ei oska ise midagi arvata kuna pole käigukastidega varem tegelenud.
raig0 kirjutas:Eriti mõnus on, kui keegi sinu eest kummi ära vahetab
Re: Impreza 2.0 85kw (Classic) käigukast kahtlane.
Pakun, et pigem on viga kangi hoovastikus, kui kastis endas. Puksid kulunud ja kang ebatäpne - ei lülita korralikult sisse.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Impreza 2.0 85kw (Classic) käigukast kahtlane.
Kas neid annab vahetada ilma kasti maha võtmata? Kust saaks uued puksid osta, JapanPartsist saab või peab eraldi tellima kuskilt?Tubaru kirjutas:Pakun, et pigem on viga kangi hoovastikus, kui kastis endas. Puksid kulunud ja kang ebatäpne - ei lülita korralikult sisse.
raig0 kirjutas:Eriti mõnus on, kui keegi sinu eest kummi ära vahetab
Re: Impreza 2.0 85kw (Classic) käigukast kahtlane.
Telli sealt kus hea tundub. A osad on mõistlikud nendele, kes ei tea, mis võiks parem olla. Polüretaanist vms materjalist puksid on jällegi ägedamad, kes on käeall tundnud, see vast eelistab neid.Sasquatch kirjutas:Kas neid annab vahetada ilma kasti maha võtmata? Kust saaks uued puksid osta, JapanPartsist saab või peab eraldi tellima kuskilt?Tubaru kirjutas:Pakun, et pigem on viga kangi hoovastikus, kui kastis endas. Puksid kulunud ja kang ebatäpne - ei lülita korralikult sisse.
Vahetamiseks kasti küll maha võtma ei pea. Auto all natuke nugistamist.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Impreza 2.0 85kw (Classic) käigukast kahtlane.
Originaal rist täies tükis on ca 50raha koos tiftiga esindusest, originaalis on ka olulised puksid polüuretaanid, kui see vabalthingaval nii pole, siis võid ju turboka järgi võtta, minu andmetel seal vahet ei ole. Ma ei usu, et b-kat puksid vabalthingavale imprezale eestis riiulikaup on. Kui kõik käigud lülituvad sitasti, võib asi ka siduris olla.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Impreza 2.0 85kw (Classic) käigukast kahtlane.
Kasti ei pea maha võtma nende pukside vahtuseks.Sasquatch kirjutas:Kas neid annab vahetada ilma kasti maha võtmata? Kust saaks uued puksid osta, JapanPartsist saab või peab eraldi tellima kuskilt?Tubaru kirjutas:Pakun, et pigem on viga kangi hoovastikus, kui kastis endas. Puksid kulunud ja kang ebatäpne - ei lülita korralikult sisse.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Impreza 2.0 85kw (Classic) käigukast kahtlane.
Tänud kõigile abistajatele, sain palju targemaks aitäh!
raig0 kirjutas:Eriti mõnus on, kui keegi sinu eest kummi ära vahetab
Re: Impreza 2.0 85kw (Classic) käigukast kahtlane.
Tundub et sidur ei lahuta korralikult,esimene ja tagumine käik on ilma sünkita ja lähevadki veits teistmoodi.Aru saab sellest et kas sidur hakkab kohe alt võtma,kui jah siis tuleks( oli vist sellel tross)peale keerata.
Re: Impreza 2.0 85kw (Classic) käigukast kahtlane.
Õhtuta/vaheheta siduriõli ära. Tavaliselt seda mitte keegi ei tee ja see koogelmoogel seal on veega pooleks.tiriliri kirjutas:aga kui ei ole trossiga ja võtab alt?
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Impreza 2.0 85kw (Classic) käigukast kahtlane.
Sidur peaks olema õliga jah, kui mootor ei tööta siis siduripedaal kahtlaselt raskem, töötava mootoriga normaalne.raig0 kirjutas:Õhtuta/vaheheta siduriõli ära. Tavaliselt seda mitte keegi ei tee ja see koogelmoogel seal on veega pooleks.tiriliri kirjutas:aga kui ei ole trossiga ja võtab alt?
Kas keegi teab kes selle õhutuse ja õlivahetuse ära teeks Pärnu kandis? Ja mis umbkaudne hind oleks?
raig0 kirjutas:Eriti mõnus on, kui keegi sinu eest kummi ära vahetab