Palju läheks umbkaudselt maksma turbotamine?
Palju läheks umbkaudselt maksma turbotamine?
Oleks huvi teada palju läheks umbkaudselt maksma 96a Impreza 2.0 85kw turbotamine, sooviks esialgu ainult juppide hinda teada (Ilma igasuguste firmade töötasude ja asjadeta).
Foorumist vaatasin et turbo enda saaks umbes 150€, aga kõik ülejäänu?
NB, plaanis osta enamus kasutatuna, v.a need mida tõesti kas ei tasu või ei leia osta kasutatuna seega sooviks umbkaudset hinda.
Foorumist vaatasin et turbo enda saaks umbes 150€, aga kõik ülejäänu?
NB, plaanis osta enamus kasutatuna, v.a need mida tõesti kas ei tasu või ei leia osta kasutatuna seega sooviks umbkaudset hinda.
raig0 kirjutas:Eriti mõnus on, kui keegi sinu eest kummi ära vahetab
Re: Palju läheks umbkaudselt maksma turbotamine?
megasquirt aju 800 koos paigaldusega juba , sumps otsast lõpuni uue downpipega umbes 300.- pihustid mingi 250.- jneSasquatch kirjutas:Oleks huvi teada palju läheks umbkaudselt maksma 96a Impreza 2.0 85kw turbotamine, sooviks esialgu ainult juppide hinda teada (Ilma igasuguste firmade töötasude ja asjadeta).
Foorumist vaatasin et turbo enda saaks umbes 150€, aga kõik ülejäänu?
NB, plaanis osta enamus kasutatuna, v.a need mida tõesti kas ei tasu või ei leia osta kasutatuna seega sooviks umbkaudset hinda.
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 154
- Liitunud: E, 25 Aug 2014 11:00:38 +0300
- Asukoht: Tallinn / Kehra
Re: Palju läheks umbkaudselt maksma turbotamine?
See turbotamine on päris suur ettevõtmine. Kunagi korra mõtlesin sellele, aga siis ostsin uue mootori.
Ma pakun, et kindlasti üle 2k€ läheb maksma(sõltub sellest kust ja mida sa hankida suudad).
Kõige lihtsam oleks hankida turboga EJ20 dohc mootor koos juhtmestiku, aju, sisse- ja väljalaskega. Lisaks tolle juurde kuuluv käigukast, differ, poolteljed, esisilla tala ja kapott. (kui trossiga sidur on, siis pedaalid ja õlisiduri mehhanism ka) Kindlasti on veel mingeid pisiasju muuta/ümber ehitada vaja. Lisaks kogu elektriosa kokku sobitamine.
See 85kW mootor ja käigukast lähevad arvatavasti suht kiirelt katki, kui see asi peaks korralikult tööle hakkama, aga 0.5 BAR wastegate rõhuga võid proovida
Lisaks turbole on vaja uut aju koos juhtmestikuga, MAP, MAF andureid, vahejahutit, sisselaske komponentide vahelisi ühendustorusid, uut õhufiltri pealmist osa(mille küljes on MAF), sõltuvalt vahejahuti asukohast võib-olla ka uut kapotti, custom uppipe ja downpipe, mis sobivad praeguse sillatalaga.
Vist roolivõimendi õlipaak või kogu võimendi tuleb ka välja vahetada, et sisselaske õhutoru mööda mahuks.
Mootori külge on vaja turbo õlitorustik ehitada, samuti ka jahutusvedeliku torustik. Võimsam kütusepump vaja paigaldada ja suuremad pihustid.
Kindlasti on veel midagi vaja.
Õlipump oleks soovitav ka parema vastu välja vahetada.
Ma pakun, et kindlasti üle 2k€ läheb maksma(sõltub sellest kust ja mida sa hankida suudad).
Kõige lihtsam oleks hankida turboga EJ20 dohc mootor koos juhtmestiku, aju, sisse- ja väljalaskega. Lisaks tolle juurde kuuluv käigukast, differ, poolteljed, esisilla tala ja kapott. (kui trossiga sidur on, siis pedaalid ja õlisiduri mehhanism ka) Kindlasti on veel mingeid pisiasju muuta/ümber ehitada vaja. Lisaks kogu elektriosa kokku sobitamine.
See 85kW mootor ja käigukast lähevad arvatavasti suht kiirelt katki, kui see asi peaks korralikult tööle hakkama, aga 0.5 BAR wastegate rõhuga võid proovida
Lisaks turbole on vaja uut aju koos juhtmestikuga, MAP, MAF andureid, vahejahutit, sisselaske komponentide vahelisi ühendustorusid, uut õhufiltri pealmist osa(mille küljes on MAF), sõltuvalt vahejahuti asukohast võib-olla ka uut kapotti, custom uppipe ja downpipe, mis sobivad praeguse sillatalaga.
Vist roolivõimendi õlipaak või kogu võimendi tuleb ka välja vahetada, et sisselaske õhutoru mööda mahuks.
Mootori külge on vaja turbo õlitorustik ehitada, samuti ka jahutusvedeliku torustik. Võimsam kütusepump vaja paigaldada ja suuremad pihustid.
Kindlasti on veel midagi vaja.
Õlipump oleks soovitav ka parema vastu välja vahetada.
Impreza spec B
Re: Palju läheks umbkaudselt maksma turbotamine?
Jäta praegune masin dailydriveriks ja osta korralik toorik kõrvale.
Kui selliseid ümaraid küsimusi küsid ja käest kruvikeeraja kukub siis see ehitamine odav ei tule.
Pealegi kaob peale esimest pettumust igasugune lust ära kui garaažitäis romu istub ja sellega midagi teha ei oska.
1) Õpi vabalthingavaga sõitma
2) Jäta see A autoks
3) Kogu raha B auto tooriku ostmiseks
4) Osta korralik toorik ja ürita võimaluse korral mõni asjast teadev isik eksperdiks võtta
5) Ehita tasa ja targu, vahepeal on ju vabalthingav olemas sõitmiseks
6) Pidurite ja sildade pealt kokku hoida ei tasu, õli võiks ka asjalik olla
Kui selliseid ümaraid küsimusi küsid ja käest kruvikeeraja kukub siis see ehitamine odav ei tule.
Pealegi kaob peale esimest pettumust igasugune lust ära kui garaažitäis romu istub ja sellega midagi teha ei oska.
1) Õpi vabalthingavaga sõitma
2) Jäta see A autoks
3) Kogu raha B auto tooriku ostmiseks
4) Osta korralik toorik ja ürita võimaluse korral mõni asjast teadev isik eksperdiks võtta
5) Ehita tasa ja targu, vahepeal on ju vabalthingav olemas sõitmiseks
6) Pidurite ja sildade pealt kokku hoida ei tasu, õli võiks ka asjalik olla
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Palju läheks umbkaudselt maksma turbotamine?
Mis jäeti mainimata on see, et lihtsam on kohe turboga auto osta.
Re: Palju läheks umbkaudselt maksma turbotamine?
Antud olukorras oleks ilmselgelt kõige mõistlikum ja odavam variant vana auto maha müüa ja mõni odavam GT ligi võtta.
Re: Palju läheks umbkaudselt maksma turbotamine?
+1Type RA kirjutas:Antud olukorras oleks ilmselgelt kõige mõistlikum ja odavam variant vana auto maha müüa ja mõni odavam GT ligi võtta.
Tervitades Jürgen
Re: Palju läheks umbkaudselt maksma turbotamine?
Tõsi . See ettevõtmine läheb liiga kulukaks ja lihtsam mõni GT osta ja sellega edasi putitama hakata .
Re: Palju läheks umbkaudselt maksma turbotamine?
Kui on raha ja huvi hakkamist, on kõik võimalik.Klient on kunn ja lollusi on ennegi nähtud.
Re: Palju läheks umbkaudselt maksma turbotamine?
Ostad turboka kollektorid ja turbo, paned sisselaske kollektorisse mõned külmkäivitus pihustid, ning neid juhtima õlirõhu anduri mis sisselaske kollesse keerad.Sasquatch kirjutas:Oleks huvi teada palju läheks umbkaudselt maksma 96a Impreza 2.0 85kw turbotamine, sooviks esialgu ainult juppide hinda teada (Ilma igasuguste firmade töötasude ja asjadeta).
Foorumist vaatasin et turbo enda saaks umbes 150€, aga kõik ülejäänu?
NB, plaanis osta enamus kasutatuna, v.a need mida tõesti kas ei tasu või ei leia osta kasutatuna seega sooviks umbkaudset hinda.
300€ peaks hakkama saama kui kõik ise teed.
Siis sõidad 0,5bar rõhuga ja hakkad juurde keerama kuni see kupatus suure pauguga laiali lendab
Re: Palju läheks umbkaudselt maksma turbotamine?
Kunagi krooni ajal tegin ühe vana 2.0legacy turbokaks. Ostsin leone-sain turbo ja flantsid, ülejäänud läks pressi alla(ei anna seda vist kunagi andeks endale). Õlirõhu andurile kolmik vahele, sealt turbole õli peale hydroscandis tehtud vooliku abil. 8tundi keevitamist ja mässamist ning oligi turbo vahel. Kokku 417eek ja 2,5 120kw galant jäi selja taha. Rõhku puhus 0.5 ringis.
Re: Palju läheks umbkaudselt maksma turbotamine?
Kaua kestis? detonatsioon on kiire tulema niiviisiAndres86 kirjutas:Kunagi krooni ajal tegin ühe vana 2.0legacy turbokaks. Ostsin leone-sain turbo ja flantsid, ülejäänud läks pressi alla(ei anna seda vist kunagi andeks endale). Õlirõhu andurile kolmik vahele, sealt turbole õli peale hydroscandis tehtud vooliku abil. 8tundi keevitamist ja mässamist ning oligi turbo vahel. Kokku 417eek ja 2,5 120kw galant jäi selja taha. Rõhku puhus 0.5 ringis.
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: Palju läheks umbkaudselt maksma turbotamine?
Müüsin maha. Ei teagi, kui kaua kestis. Blowoffi tegin talle mingist supra bypass klapist. See aitas segu rikkana hoida.
Re: Palju läheks umbkaudselt maksma turbotamine?
Blow offiga seadistasid segu? Sellest küll tolku ei ole, murdosa sekundiks käiguvahetustel ainult, selle ajaga ei saada veel boostigi üles, kui see teoreetiline rikastamine veel toimib.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Palju läheks umbkaudselt maksma turbotamine?
Too lasi seal igal ajal mingil määral ülerõhku läbi. Samas ei usu, et ka ilma selleta ta vastu poleks pidanud. Sellise rõhu juures peaks ecu suutma segu veel suhtkoht ok hoida. Igaksjuhuks detonatsiooni kartes 98-t kasutada. Veidi ikka abi on. Mul praegu turbolegacy, mis käib originaal ecuga 1,1 bar peal ja seda juba mitmendat aastat.