Tere,
Mure järgmine: mälus on parempoolse õhupumba klapi viga (ilma andurita klapp), autol sai mõlemad klapid maha võetud, kõik korras- liiguvad ilusti ja seest puhtad. Kui vead ära kustutad saab mingi 2-3 nädalat sõita ja viga tuleb tagasi.
Küsimus kellegi on sellist probleemi olnud ? Kuidas ta saab aru, et viga on paremas klapis kui sellel andurit ei ole ?
Ei tahaks niisama seda klappi vahetada ja äkki on kellegil kasutatud klappi müüa, uus maksab juba palju
Juba ette tänades !!
Legacy 2006 a. 2.0 ben. 121 kw. mootorituli põleb.
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: P, 04 Okt 2015 18:12:17 +0300
Re: Legacy 2006 a. 2.0 ben. 121 kw. mootorituli põleb.
Selling viga on vist enamusi kimbutanud ja minu üks tuttav isegi loobus autost, kuna ei viitsinud probleemiga tegeleda.
Hea lihtne lahendud on panna pimedad ette ja kogu õhupumba süsteem välja progeda. Kindlasti saavad hakkama vkm-i mehed, kuid arvatavasti ka kõik teised softiga tegelejad.
Hea lihtne lahendud on panna pimedad ette ja kogu õhupumba süsteem välja progeda. Kindlasti saavad hakkama vkm-i mehed, kuid arvatavasti ka kõik teised softiga tegelejad.
Re: Legacy 2006 a. 2.0 ben. 121 kw. mootorituli põleb.
Minu andmetel saab neid välja progeda ainult turbomootoriga isenditel, eestis siiani kellegil vabalthingava võimekust pole olnud.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: P, 04 Okt 2015 18:12:17 +0300
Re: Legacy 2006 a. 2.0 ben. 121 kw. mootorituli põleb.
Väga võimalik, pole väga uurinud vabalthingavate hingeelu. Turbokal igatahes peale seda operatsiooni 1 mure vähem.