4. leht 4-st

Re: cvt käigukast

Postitatud: K, 06 Okt 2021 09:40:29 +0300
Postitas merchant
Paljast õlist on vähe abi, nagunii tuleb põhi alt võtta ja filtrikomplekt ära vahetada. Mõistlik oleks pikemalt tõstukile tilkuma jätta (ööseks), saab rohkem vana õli kätte. Teile variant on minna näiteks Hõbenoolde dünaamilist tegema.

Re: cvt käigukast

Postitatud: K, 06 Okt 2021 12:24:50 +0300
Postitas tumbleweed
Ei ole plaanis nii meeletut raha neile maksta ja lisaks olen näinud kahte kasti mis on peale dünaamilist laiali läinud seega äitah pakkumast, aga ei soovi.
Seda karterit ja filtrit oskan ära vahetada küll aga küsimus mis õli, mis spec?
Paljudel autodel olen vahetanud niimoodi et palju välja tuleb ja uus õli sisse ja võimalusel uu filter ja kui vaja siis karteri pann ja mingi aja pärast õli uuesti. See on väga hästi toiminud ja nii mõnegi kahtlase kasti väga kenasti toimima saanud.
Mul endal probleeme pole ja esindus on 100k juures millalgi kasti vahetanud ja õli on ka vahetatud aga 40 k hakkab täis saama seega sooviks uuesti vahetada.

Re: cvt käigukast

Postitatud: K, 06 Okt 2021 21:28:38 +0300
Postitas eimoR
Kõige kindlam on ikka originaal õli. Ehk mariinest või spiritist.
Hind on kirves.
Castrol ja valvoline ja veel keegi toodavad ka õlisid, mis sobivad Subaru kastidele. Kui nad üldse ei sobiks, vaevalt neid toodetakse siis.
Ma panin "mariine" õli. 2014OBK.
Ja mingit filtrikomplekti pole. On alumine plaatfilter, võtu sõel või kes kuidas kutsub. Päris filter on kasti sees. Seda niisama ei vaheta.