Palju on Foresteri mootoril jõuvaru?

Mootorid, hoorattad, sidurid, käigukastid, diferentsiaalid, dif.lukud ja palju muud huvitavat.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Tohvi
Postitusi: 28
Liitunud: N, 21 Apr 2016 21:54:33 +0300
Asukoht: Pärnu

Palju on Foresteri mootoril jõuvaru?

#1 Postitus Postitas Tohvi » R, 22 Apr 2016 09:29:04 +0300

Võtan juba pikemat aega hoogu vanema Subaru foresteri ostuga. Nimelt pakub huvi just need uuema foresteri 130 kw turbokad mis oma korda ümber tehtud nii 160-170 kw Et kuidas need isendid vastu peavad ja palju sealt nt võimalik veel kw-sid juurde saada kerge vaevaga. Kuna neid liigub müügis ka väga vähe olen end pikalt tagasi hoidnud ostuga aga 100% ostu plaan olemas.

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Palju on Foresteri mootoril jõuvaru?

#2 Postitus Postitas Duster » R, 22 Apr 2016 11:28:11 +0300

130kw foresteril on ej205 mootor, plokk on sama mis wrx. wrxidest keeratakse suht üle ilma turvaliselt välja 350hp, mõned ka kuni 450hp, reaalne taluvuspiir jääb ilmselt 350-400hp vahele, mida ületada ei maksa. 130kw forekal on oluliselt paremad kasti peaülekanded, mis panevad ka kasti veidi paremasse seisu kui wrx'idel see on, samas see vahe ei ole midagi ulmelist ning ennem kui antud mootori jõuvaru lõpeb, lõpeb enamikul hoopis käigukast, mis ei kannata jõhkrat vääned, ega kehva käiguvahetajat, need kellele kast meeldib, ei tee karme starte ning sõidavad originaalilähedase siduriga. Foresteri + wrx'i ees on veel ajastusega nukad (avcs sisselaskes) mis aitab veidi kütusekulus ning ka turbo järgitulemises, tõenäoliselt saab foresterist veidi kergemalt suuremad jõud kätte, kui wrx'ist sama mootori puhul. Ise sõidan samasuguse autoga, panin sinna sutsu suurema turbo (originaal tf035 turbo valulävi on väga väike, see 170kw ongi ilmselt täielik ja riskiga maksimum), turbo on pärit wrx pealt, jõudu on virtual dyno kohaselt rattas 135kw, see peaks mootorist olema umbes 240hp, olen niimoodi aastapäevad sõitnud ja igapäevaks ei näe pointi enam peale keerata, auto on parajalt kiire ja ka veermikule ja mootorile ei ole risk just üleliia suur. Jõudluse kasv oli tegelikult suht suur, samas igapäeva kulu ei muutunud üldse, olen väga rahul ja soovitan teistelegi. Suurema jõu saamiseks oleks tarvis juba suuremaid pihusteid ja wrx turbo on ka juba oma efektiivsuse kohapealt lõpusirgel, seade on tehtud corsa motorsis, ehk oli abi. P.S masin on sõitnud mul 459000km, see peaks kestvuse kohta nii mõndagi ütlema.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Tohvi
Postitusi: 28
Liitunud: N, 21 Apr 2016 21:54:33 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Palju on Foresteri mootoril jõuvaru?

#3 Postitus Postitas Tohvi » R, 22 Apr 2016 14:17:20 +0300

Olen turgu juba väga pikka aega jälginud ja neid liigub siin väga üksikuid isendeid.
Et vanal 125kw baasil masinale on peale pandud uuema 130kw moto + veel sti ja wrx jupid
Et nagu ma Dusteri jutust aru saan kui tahad veel juurde võimsust saada siis ka tuleks käigukast ümber visata
Olen väga hea tuttavast mehaanikuga arutaud et kumba teha kas osta 125kw ja ise teha või osta tehtud masin.
Igal asjal omad plussid miinused aga tehtud masinaga on suur tõõ ära juba tehtud
Põhimõteliselt kui ma sellisa asja ostaks siis võib kõigega rahule jääda võimsus ja vastu pidavus ning on juba suur töö ära tehtud minu mureks jääks ainult sõidu rõõm ja korralik järel hooldus

http://www.auto24.ee/used/2213025 Ei tea kas tohib nii siia panna auto kuulutust. Aga see ainuke masin praegu müügis ja mis huvi pakkub

Kasutaja avatar
raks100
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 247
Liitunud: L, 21 Sept 2013 21:53:05 +0300
Asukoht: Aespa(Kohila vald)

Re: Palju on Foresteri mootoril jõuvaru?

#4 Postitus Postitas raks100 » L, 23 Apr 2016 23:32:50 +0300

See on minu endine Forekas, seal samuti ej205, ise ehitasin selle kompotti. Küll ei läinud see masin minu käest minema porditud kaantega, vaid läksid uuesti tava kaaned ja foreka nukad peale tagasi. Siin foorumis antud masinast ka teema, aga see kahjuks klubi liikmete all. Ise enesest astus väga hästi edasi ning enamus asju sai minu poolt tehtud seal, kuigi aju ja kere on kriitilised kohad ehk aju tahaks raudvaraga tuttavaks saada et rohkem võimu napsata ning kestvust suurendada. Ning kere on tagant poolt otsast pehmo võittu, kuigi mitte midagi hullu ( Muidugi ei tea kuidas nüüdseks ) .
Turbo on ka Punnsilm STI pealt pärit ning sees on billet wheel. Auto oli algelt mul igapäeva sõiduks, aga kuna ma nii ehitama hakkasin siis jäi hobi ja rahvasprindi autoks (Aastakese proovisin), ning maha müüsin justnimelt sellepärast et tuli juba impreza ost peale :lol:
Jõuvaru on seal mootoris ohutu kindlasti kuni 160kw kuna blokk ja pead samad mis wrx ehk wrx-i jõud on täiesti safe, sealt ülesse on juba omal vastutusel kuigi mina ütleks et endiselt teatud maani ohutu :mrgreen:
Subaru Outback H6 3.0 2004a. /Ex
Subaru Forester S Turbo 2000a./Ex
Subaru Impreza GT 1995a. /Praegune

Vasta