Eesti Subaru Foorum :: subaruclub.NET

Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
Tänane kuupäev Reede, 17 Aug 2018 18:52:48 +0000

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Õline tosool TEEMA LUKKU
PostitusPostitatud: Neljapäev, 28 Juul 2016 14:59:10 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Laupäev, 30 Jaan 2016 13:50:08 +0000
Postitusi: 122
Asukoht: Tallinn
Ahoi subarulased

Kirjutan nimelt sõbra palvel, sest ta ise pole siin kasutaja ja arvab, et läbi minu kontakteerudes saab rohkem tarkust ja abi.

Nimelt tal kahe ja poole liitrine arbuus ning avastas päevad tagasi, et tosool on õline.
Arutasime koos, et plokikaane tihend või kaas ise kutu.
Mis variandid veel võiks olla, et mis viga või mis seda põhjustab?
Ja mida tuleks edasi teha ja kuidas jaole saada ja kui kalliks remont võib minna?

Aidake palun, teie kui õlisemate näppudega mehed.

Jääme abile lootma

_________________
seljakott08WRX


Viimati muutis kris123, Teisipäev, 30 Aug 2016 19:42:17 +0000, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Õline tosool
PostitusPostitatud: Neljapäev, 28 Juul 2016 17:07:11 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Teisipäev, 15 Okt 2013 16:44:17 +0000
Postitusi: 119
Asukoht: Tartu
Ju kaanetihend seal ära on .. Tuleb maha võtta ja siis selgub täpsemalt. Eeldan et remont minimaalselt 800-1k eur, kui tekib üllatusi, siis siit saab ainult edasi minna.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Õline tosool
PostitusPostitatud: Neljapäev, 28 Juul 2016 17:11:26 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Laupäev, 30 Jaan 2016 13:50:08 +0000
Postitusi: 122
Asukoht: Tallinn
renxwr kirjutas:
Ju kaanetihend seal ära on .. Tuleb maha võtta ja siis selgub täpsemalt. Eeldan et remont minimaalselt 800-1k eur, kui tekib üllatusi, siis siit saab ainult edasi minna.


Arvad, et ikka tihendis asi. Aga eks selgub jah kui maha võtta, enne ei tea, võib ainult oletada.
Kui suur on tõenäosus, et kui ära pesta nii mootor ja radikas ja panna uus tosool ja uus õli ja filter, et sama jama tagasi ei tule?
Ning sõitma peab kindlasti minimaalselt ja vaikselt, mitte paarutama.

_________________
seljakott08WRX


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Õline tosool
PostitusPostitatud: Neljapäev, 28 Juul 2016 17:47:47 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 06 Juun 2011 17:18:43 +0000
Postitusi: 3336
Asukoht: Pärnu
Kui mahlad segamini on, siis ärgu rohkem küll sõitku, see kindlustaks ainult kallimat remonti.
Mootor maha,
Saalte/kolvirõngaste/kolbide/silindrite/peade kontroll
Vajalikud asjad ära vahetada/korda teha (ise soovitaks juba võimaluse korral ka sepiskolvid panna), uus rihma- ja tihendite komplekt, kokku laduda ja voila! (Ongi arve juba 2+k :mrgreen: )

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines." —Enzo Ferrari
2007/XT->2008/2.0D->2007/XT->2005/H6 mt->2006/OBK 2.5at+04FSTI


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Õline tosool
PostitusPostitatud: Neljapäev, 28 Juul 2016 17:52:25 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Laupäev, 30 Jaan 2016 13:50:08 +0000
Postitusi: 122
Asukoht: Tallinn
Tubaru kirjutas:
Kui mahlad segamini on, siis ärgu rohkem küll sõitku, see kindlustaks ainult kallimat remonti.
Mootor maha,
Saalte/kolvirõngaste/kolbide/silindrite/peade kontroll
Vajalikud asjad ära vahetada/korda teha (ise soovitaks juba võimaluse korral ka sepiskolvid panna), uus rihma- ja tihendite komplekt, kokku laduda ja voila! (Ongi arve juba 2+k :mrgreen: )


Selge, nüüd sotid selged.
Ütlen sõbrale edasi, kindlasti rõõmus ta selle uudise üle pole, aga õnneks tal veel üks saksa diisel millega saab liikuda.
Nüüd peab sõber hakkama remondi pleissi otsima.
Aga tänud abi eest, kui midagi kellelgi veel pähe torkab, siis võite märku anda.

_________________
seljakott08WRX


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Õline tosool
PostitusPostitatud: Neljapäev, 28 Juul 2016 17:57:14 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 14 Juun 2010 19:21:01 +0000
Postitusi: 1238
Tubaru kirjutas:
Kui mahlad segamini on, siis ärgu rohkem küll sõitku, see kindlustaks ainult kallimat remonti.
Mootor maha,
Saalte/kolvirõngaste/kolbide/silindrite/peade kontroll
Vajalikud asjad ära vahetada/korda teha (ise soovitaks juba võimaluse korral ka sepiskolvid panna), uus rihma- ja tihendite komplekt, kokku laduda ja voila! (Ongi arve juba 2+k :mrgreen: )


Võin seda oma sõbra näitel kinnitada. Igasugune edasisõitmine selliste ohumärkidega viib vaid suuremate remondiarveteni.
Muuseas tema mootori remondi organiseeris Mariine ja seda vägagi mõistlike hindadega (võrdlesime erinevaid pakkujaid)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Õline tosool
PostitusPostitatud: Neljapäev, 28 Juul 2016 19:40:23 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Laupäev, 30 Jaan 2016 13:50:08 +0000
Postitusi: 122
Asukoht: Tallinn
BlackRabbit kirjutas:
Tubaru kirjutas:
Kui mahlad segamini on, siis ärgu rohkem küll sõitku, see kindlustaks ainult kallimat remonti.
Mootor maha,
Saalte/kolvirõngaste/kolbide/silindrite/peade kontroll
Vajalikud asjad ära vahetada/korda teha (ise soovitaks juba võimaluse korral ka sepiskolvid panna), uus rihma- ja tihendite komplekt, kokku laduda ja voila! (Ongi arve juba 2+k :mrgreen: )


Võin seda oma sõbra näitel kinnitada. Igasugune edasisõitmine selliste ohumärkidega viib vaid suuremate remondiarveteni.
Muuseas tema mootori remondi organiseeris Mariine ja seda vägagi mõistlike hindadega (võrdlesime erinevaid pakkujaid)


Üllatav, et Mariine mõistlikku hinda pakkus.
Eks peab temagi nüüd hakkama pakkumisi võtma.

_________________
seljakott08WRX


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Õline tosool
PostitusPostitatud: Neljapäev, 28 Juul 2016 23:17:52 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Laupäev, 11 Sept 2004 06:18:47 +0000
Postitusi: 242
Asukoht: Tallinn
Õlijahuti võib ka lekkida.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Õline tosool
PostitusPostitatud: Neljapäev, 28 Juul 2016 23:38:36 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Laupäev, 30 Jaan 2016 13:50:08 +0000
Postitusi: 122
Asukoht: Tallinn
nelivedu kirjutas:
Õlijahuti võib ka lekkida.


Kusjuures hea tähelepanek, just lugesin vahejahutuse kohta ka teisest foorumist.
Ütleme nüüd ausalt, et kui on asi vahejahutuses, siis oleks sõbral asi lihtsam.
Kuid no paha ei teeks klapikaane tihendi kontroll ja sealt edasi silindrid ja pead.
Aga oletame, et asi on vahejahutuses, kas siis võib sõita maks 100 km, et auto remonti saada?
Ja kas asi võib ka olla turbo võllitihendis?

_________________
seljakott08WRX


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Õline tosool
PostitusPostitatud: Laupäev, 30 Juul 2016 21:46:50 +0000 
Eemal
Guru

Liitunud: Reede, 02 Dets 2011 23:44:13 +0000
Postitusi: 1834
Asukoht: kehra
Kui õli on tosoolis, aga vastupidi ei ole, siis 100km viisakust kannataks vast ära, kuid risk on siiski. Kuna õlirõhk on kõrgem kui tosoolisurve, siis purunenud õlijahuti (ära ütle vahejahuti, viimane on intecooler ning ei suuda kuidagi mahlasid segi ajada) võib seda tekitada, kunagi keegi käis kivis ja oli mõra sees, siis tal oli sama teema. Turbot väga ei usuks, enamasti nad lekivad siiski õli ainult ning õlikulu muutub suht metsikuks, tosoolini enamasti selle murega ei jõuta ja lastakse pigem saaled kotti õlipuudujäägiga. Kõige tõenäolisem on siiski kaanetihendid, kui tosooliahelas ajab mulli ka, siis on suht kindlalt kaaned.

_________________
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Õline tosool
PostitusPostitatud: Laupäev, 30 Juul 2016 22:56:12 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Laupäev, 30 Jaan 2016 13:50:08 +0000
Postitusi: 122
Asukoht: Tallinn
Duster kirjutas:
Kui õli on tosoolis, aga vastupidi ei ole, siis 100km viisakust kannataks vast ära, kuid risk on siiski. Kuna õlirõhk on kõrgem kui tosoolisurve, siis purunenud õlijahuti (ära ütle vahejahuti, viimane on intecooler ning ei suuda kuidagi mahlasid segi ajada) võib seda tekitada, kunagi keegi käis kivis ja oli mõra sees, siis tal oli sama teema. Turbot väga ei usuks, enamasti nad lekivad siiski õli ainult ning õlikulu muutub suht metsikuks, tosoolini enamasti selle murega ei jõuta ja lastakse pigem saaled kotti õlipuudujäägiga. Kõige tõenäolisem on siiski kaanetihendid, kui tosooliahelas ajab mulli ka, siis on suht kindlalt kaaned.


Srri et sassi ajasin vahejahuti ja õlijahuti.
Tosooli ei kao, õli ka ei kao ning jahutusradikas asi muat mitte selline valkjas.
Ehk siis kas võib arvata, et probleem on minimaalne?
Sõber juba midagi uuris ja saab järk nädal pilli anda üle ning hakatakse uurima.
Aga tänud abi eest.
Vaatan, et siin foorumis on targad mehed koos ning jagavad biiti.

_________________
seljakott08WRX


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Õline tosool
PostitusPostitatud: Neljapäev, 18 Aug 2016 15:21:18 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 17 Mai 2006 16:08:48 +0000
Postitusi: 1062
Asukoht: Tartu
Ma pakun sellise variandi ka välja nagu mul juhtus. Esindus otsustas üks hetk kogu aeg kasutusel olnud rohelise "tavalise" jahutusvedeliku hoolduse käigus vahetada mingi sinaka Subaru Longlife Coolant vedeliku vastu. Paarituhande kilomeetri pärast nägi see täpselt selline välja, nagu oleks õli sisse pääsenud. Uuriti ja puuriti ja lõpuks pesti süsteem läbi ja pandi roheline vedelik tagasi ning roheliseks ta jäigi.

Ehk siis äkki sõber käis hoolduses mingi aeg tagasi ja seal valati mingit manti juurde, mis eelmisega reageeris?

_________________
MY09 STi


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Õline tosool
PostitusPostitatud: Neljapäev, 18 Aug 2016 15:58:17 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Laupäev, 30 Jaan 2016 13:50:08 +0000
Postitusi: 122
Asukoht: Tallinn
sulapekk kirjutas:
Ma pakun sellise variandi ka välja nagu mul juhtus. Esindus otsustas üks hetk kogu aeg kasutusel olnud rohelise "tavalise" jahutusvedeliku hoolduse käigus vahetada mingi sinaka Subaru Longlife Coolant vedeliku vastu. Paarituhande kilomeetri pärast nägi see täpselt selline välja, nagu oleks õli sisse pääsenud. Uuriti ja puuriti ja lõpuks pesti süsteem läbi ja pandi roheline vedelik tagasi ning roheliseks ta jäigi.

Ehk siis äkki sõber käis hoolduses mingi aeg tagasi ja seal valati mingit manti juurde, mis eelmisega reageeris?


Okei.
Tänud abi eest.
Sõbral sai asi lahendatud.
Lõpuks tuli välja, et ei olnudki õli jahutusvedeliku sees.
Lihtsalt mingi asi reageeris tosooliga ja asi läks nii paisupaagis kui ka jahutusradikas väga sogaseks ja mustaks.
Lasi välja kõik jahutusvedeliku pea 8 liitrit ja uus roheline sisse ja õlist polnud muide seal haisuga ega täppigi.
Niiet, selle sai nagu kõik ja hetkeks case closed.

_________________
seljakott08WRX


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Pühapäev, 18 Mär 2018 14:08:47 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Laupäev, 30 Jaan 2016 13:50:08 +0000
Postitusi: 122
Asukoht: Tallinn
lukku

_________________
seljakott08WRX


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
phpbb.ee
AutoFutur