foresteriga mure
foresteriga mure
autoks siis 2001a forester 125kw
küünlad on uued, süütepoolid kontrollitud ja töötavad aga jonksutab nagu siliner oleks tagant ära, vahepeal käib ilusti vahepeal käib nii et kere väriseb.
Oskab keegi midagi soovitada. Aitäh
küünlad on uued, süütepoolid kontrollitud ja töötavad aga jonksutab nagu siliner oleks tagant ära, vahepeal käib ilusti vahepeal käib nii et kere väriseb.
Oskab keegi midagi soovitada. Aitäh
- t6nis1234
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 371
- Liitunud: T, 07 Sept 2010 15:07:50 +0300
- Asukoht: Harjumaa
Re: foresteriga mure
Mul oli sama geiss, kui süütepooli pistik korralikult ühendust ei andnud. Vahest töötas,vahest mitte. Kas sul kõik pistikud terved? Kui üks pütt tagant ära,siis liiguta ükshaaval ja vaata,kas hakkab tööle.
Re: foresteriga mure
pistikud tunduvad terved olema, ega ei või see detonatsiooni andurist olla
Re: foresteriga mure
Vaevalt, mul oli sama mootoriga Legacy ja deto andur andis saba (OBD2 kood). Peale CEL tulukes mud erinevust ei tundnd. Pulli pärast sõtsin vahepeal ilma deto andurita.
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
Re: foresteriga mure
probleem oli kolmanda silindri pihustiga.
teema lukku.
teema lukku.
Re: foresteriga mure
ei saa teemat ikka lukku panna, pihustid olid korras, on mõnel veel ideid
Re: foresteriga mure
Sellel on vist süütepool 1tk nelja silindri peale?
Küünlad ja küünlajuhtmed korras?
Küünlad ja küünlajuhtmed korras?
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: foresteriga mure
tal on igal silindril eraldi
Re: foresteriga mure
muide mootorituli põleb ja vahel vilgub
Re: foresteriga mure
Veakoodi ei saa lugeda? Sealt saaks juba vast ka väärt infot.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: foresteriga mure
mariine ütleb et kolmanda silindriga midagi
Re: foresteriga mure
ega mulle ei öeldud mis veakood on
Re: foresteriga mure
Saab ise ka koode lugeda, roolisamba juures on kaks lahti ühendatud pistikut... googelda, kuidas nendega see täpsemalt käis, mul mälu veab alt.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: foresteriga mure
nu üks vanakooli võte on plädisemise ajal võtta küünlajuhtmeid ükshaaval küljest. Kui mõne juhtme korrral midagi ei muutu, siis seal silindris on kala. Ükskõik kas sädeme, pritse või veel millegi muu tõttu. Kui iga juhtme ükshaaval eemaldamine teeb olukorda veel halvemaks, siis vähemalt süüte osa võib välistada.
Tavalisel 92kw mootoril pani ka tühikäiguklapi viga mootori nõndamoodi plädisema, nagu poleks vähemalt kahte silindrit taga.
Kas 2001a pole juba OBD2 pistik küljes, et koodi lugeda? Kui nii, siis sinna hakkab kõige kenamini külge OBD>USB juhe(sees tõenäoliselt mõni ELM327 tüüpi jupstükk) + arvutis FreeSSM. Kõik muu on ajaraiskamine.
Nende roolisamba aluste musta ja rohelise pistikuga pole veel õnnestunud mootoritule vilkumise kaudu miskit koodi välja lugeda. Ühenda ja mässa selle süüte keeramisega kuidas tahad.
Uuemate bluetooth OBD lugeritega võib vana Subaru juures samuti lutsu visata.
Tavalisel 92kw mootoril pani ka tühikäiguklapi viga mootori nõndamoodi plädisema, nagu poleks vähemalt kahte silindrit taga.
Kas 2001a pole juba OBD2 pistik küljes, et koodi lugeda? Kui nii, siis sinna hakkab kõige kenamini külge OBD>USB juhe(sees tõenäoliselt mõni ELM327 tüüpi jupstükk) + arvutis FreeSSM. Kõik muu on ajaraiskamine.
Nende roolisamba aluste musta ja rohelise pistikuga pole veel õnnestunud mootoritule vilkumise kaudu miskit koodi välja lugeda. Ühenda ja mässa selle süüte keeramisega kuidas tahad.
Uuemate bluetooth OBD lugeritega võib vana Subaru juures samuti lutsu visata.
Re: foresteriga mure
aitäh kõigile, kütusepumba viga oli.