Turbo wastgate actuatori vahetus kangema vastu.
Postitatud: K, 22 Mär 2017 20:55:24 +0300
Kas keegi on vahetanud subaru standard wastegate actuatori kangema vastu?
WRX-i turbol on avanemisrõhk 0,5 bari minu andmetel.
Et saavutada 0,8 baru rõhku sisselasekesse, siis on seal düüs ees ja elektriline klapp, mis ipulssidega asja reguleerib.
Kui paigaldada süsteemi mehhaaniline või elektriline boost kontroller, siis spoolup paraneb tunduvalt, kuna muidu hakatakse 0,5 bari juures vaikselt klappi juba avama.
Häda on selles, et ka selline süsteemi puhul löövad töötakti impulsid klappi kergelt lahti iga kord. Kui panna tugevama vedruga wastegate klapp, siis peaks soolup veelgi parenema. Nii on olnud teiste autodega.
Mul endal oleks plaan paigaldada 1,2 bari klapp ja düüs minema visata. Kuna turbol on ka backpressure, siis peaks hoitav rõhk teoreetiliselt jääma 1 bari kanti.
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... r&_sacat=0
Rohkem lugemist: http://www.cobbtuning.com/support/how-s ... rks-v1-09/
WRX-i turbol on avanemisrõhk 0,5 bari minu andmetel.
Et saavutada 0,8 baru rõhku sisselasekesse, siis on seal düüs ees ja elektriline klapp, mis ipulssidega asja reguleerib.
Kui paigaldada süsteemi mehhaaniline või elektriline boost kontroller, siis spoolup paraneb tunduvalt, kuna muidu hakatakse 0,5 bari juures vaikselt klappi juba avama.
Häda on selles, et ka selline süsteemi puhul löövad töötakti impulsid klappi kergelt lahti iga kord. Kui panna tugevama vedruga wastegate klapp, siis peaks soolup veelgi parenema. Nii on olnud teiste autodega.
Mul endal oleks plaan paigaldada 1,2 bari klapp ja düüs minema visata. Kuna turbol on ka backpressure, siis peaks hoitav rõhk teoreetiliselt jääma 1 bari kanti.
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... r&_sacat=0
Rohkem lugemist: http://www.cobbtuning.com/support/how-s ... rks-v1-09/