Turbo wastgate actuatori vahetus kangema vastu.

Mootorid, hoorattad, sidurid, käigukastid, diferentsiaalid, dif.lukud ja palju muud huvitavat.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Turbo wastgate actuatori vahetus kangema vastu.

#1 Postitus Postitas raig0 » K, 22 Mär 2017 20:55:24 +0300

Kas keegi on vahetanud subaru standard wastegate actuatori kangema vastu?
WRX-i turbol on avanemisrõhk 0,5 bari minu andmetel.
Et saavutada 0,8 baru rõhku sisselasekesse, siis on seal düüs ees ja elektriline klapp, mis ipulssidega asja reguleerib.
Kui paigaldada süsteemi mehhaaniline või elektriline boost kontroller, siis spoolup paraneb tunduvalt, kuna muidu hakatakse 0,5 bari juures vaikselt klappi juba avama.
Häda on selles, et ka selline süsteemi puhul löövad töötakti impulsid klappi kergelt lahti iga kord. Kui panna tugevama vedruga wastegate klapp, siis peaks soolup veelgi parenema. Nii on olnud teiste autodega.
Mul endal oleks plaan paigaldada 1,2 bari klapp ja düüs minema visata. Kuna turbol on ka backpressure, siis peaks hoitav rõhk teoreetiliselt jääma 1 bari kanti.
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... r&_sacat=0

Pilt
Rohkem lugemist: http://www.cobbtuning.com/support/how-s ... rks-v1-09/
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Turbo wastgate actuatori vahetus kangema vastu.

#2 Postitus Postitas Duster » R, 24 Mär 2017 00:20:52 +0300

Sa oled oma mõtetega väga õigel teel, lisaks käib manual boost controlleriga kaasas see, et kui oled originaal fuelcutile väga ligidal, siis pead suurte temperatuurimuutuste korral aina timmimas käima, kui endal oleks veel sama jama, et rõhku vaja tõsta mujalt kui ajust, siis kasutaksin kindlasti kangemat wastegate vedrut, mitte mingit muud variant. P.S väline wastegate on oluliselt täpsem ja parema spooliga, sul näpud otsas :D Teine variant on see, et võta billet versioon ning mitmed vedrud, siis saad asja väga hästi paika, see mis rõhu sa saad 12b vedruga, on suht katseeksitusmeetod. Lisaks võib sind jääda kummitama põhjus, miks üldse elektriliselt boosti juhitakse- erinevatel pööretel ja rõhkudel on ka vasturõhk erinev ning enamasti ainult wastegatet kasutades kipub boost kõrgematel pööretel liialt ära kukkuma, toon näite enda masina pealt- wastegate 8psi annab kuni ca 4500 rpm 0,5 bari, 7000rpm kukub 0,3.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Turbo wastgate actuatori vahetus kangema vastu.

#3 Postitus Postitas raig0 » R, 24 Mär 2017 23:37:20 +0300

Suurtel pööretel kukub alla jah, kuna vasturõhk läheb liiga suureks ja kangutab klappi kõvemini lahti.
Stock seades pillid on eriti nutused, düüsiga lööb korra rõhu üles ja siis kukub kiiresti alla ära. Võibolla on see ka sellepärast, et tehasest ei tahetud väga kilowatti saavutada.
Ma oma GT-d üle 6000 väga ei peenesta, TD04 ju peal, aga meh kontrolleriga hoiab valitud rõhku(1 bar) praktiliselt 6000-ni.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Turbo wastgate actuatori vahetus kangema vastu.

#4 Postitus Postitas Duster » T, 28 Mär 2017 00:45:35 +0300

Ma ei suutnud enda gt'l isegi füüsiliselt suletud wg'ga üle 5300rpm'i bari hoida, tõenäolielt süüdi sti nukad ja pead.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Turbo wastgate actuatori vahetus kangema vastu.

#5 Postitus Postitas raig0 » T, 30 Mai 2017 21:05:41 +0300

Täna siis sai külge instaleeritud see 1,2 bar "wastgate actuator".
Ilma düüsita hoidis 0,7 bari.
Keerasin manuaalse rõhuregulaatoriga u 1 bari hoidma.
Viienda käiguga oli 2500 pöörde juures varasema 0,5 bari asemel 0,7 ja 1 bar mingi 2700-2800 pöörde juures.

Turboks on siis heas korras TD04L, stock kollektor 3" downpipe, edasi läheb 2,5" ja lõpus 2002 a STI pütt.
Kaaned ka vähe üle käidud, pidades silmas, et autol oleks madal spool ja seega hästi sõidetav.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

Vasta