Subaru 2.0 diisel

Mootorid, hoorattad, sidurid, käigukastid, diferentsiaalid, dif.lukud ja palju muud huvitavat.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
CutzR
Postitusi: 4
Liitunud: P, 24 Apr 2016 20:30:40 +0300

Subaru 2.0 diisel

#1 Postitus Postitas CutzR » T, 03 Okt 2017 22:52:23 +0300

Tere!

Mõte osta diisel Impreza, aga googliga sirvides hakkab mõte ära kaduma. Nagu ma õigesti aru sain, siis varasematel mudelitel on äärmiselt suur tõenäosus vänt ja plokk puruks saada, aga kas keegi oskab öelda, mis aastast/kuust ehitust muudeti ja enam-vähem vastu pidama hakkas. Veel sooviks teada, kuidas kiiresti ja lihtsalt ära näha mootori ploki number ja mis numbritega vastupidavamad on? Ise leidsin, et B073 ja B075 on soovitatud.

Suured tänud ette!

MargusR
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 201
Liitunud: L, 03 Juun 2017 22:22:52 +0300
Asukoht: Rakvere

Re: Subaru 2.0 diisel

#2 Postitus Postitas MargusR » K, 04 Okt 2017 18:26:50 +0300

Mootori kood on tavaliselt ploki peal kui kapoti alt vaadata.Rihma-või ketikojast nati edasi keset plokki.Vähemalt ennem oli nii.Aga Impreza ja DIISEL?Ei käi minuarust ühegi Subaruga kokku.
Forester 2,0 110Kw SH
Manuaalkast
Bensiin
Värvus:Must
2009

Skewp
Subaruaff
Postitusi: 58
Liitunud: R, 21 Nov 2014 21:02:07 +0300

Re: Subaru 2.0 diisel

#3 Postitus Postitas Skewp » L, 07 Okt 2017 14:27:12 +0300

11010AB073 peaks olema viimane (ja parim) Euro4 diisli plokk. Viimane vänt peaks olema 12200AA480. EURO 5 puhul siis 11010AB075 plokk ja vänt vist 12200AA381. Ma enda Euro4 Legacyga üle 50 000km atm sõitnud, aga ilmselt otseselt ei soovitaks kellelegi, pead "hirmus elama" . Öko on küll, TLN-TRT paak täis meetodil mingi 5,3l/100km. 50k veel kestab, siis vb küti pealt niipalju kokku hoidnud võrreldes bensiiniga, et saabki kokkuhoitud rahaga uue mootori vahele panna :lol:

Vasta