1. leht 1-st

Subaru 2.0 diisel

Postitatud: T, 03 Okt 2017 22:52:23 +0300
Postitas CutzR
Tere!

Mõte osta diisel Impreza, aga googliga sirvides hakkab mõte ära kaduma. Nagu ma õigesti aru sain, siis varasematel mudelitel on äärmiselt suur tõenäosus vänt ja plokk puruks saada, aga kas keegi oskab öelda, mis aastast/kuust ehitust muudeti ja enam-vähem vastu pidama hakkas. Veel sooviks teada, kuidas kiiresti ja lihtsalt ära näha mootori ploki number ja mis numbritega vastupidavamad on? Ise leidsin, et B073 ja B075 on soovitatud.

Suured tänud ette!

Re: Subaru 2.0 diisel

Postitatud: K, 04 Okt 2017 18:26:50 +0300
Postitas MargusR
Mootori kood on tavaliselt ploki peal kui kapoti alt vaadata.Rihma-või ketikojast nati edasi keset plokki.Vähemalt ennem oli nii.Aga Impreza ja DIISEL?Ei käi minuarust ühegi Subaruga kokku.

Re: Subaru 2.0 diisel

Postitatud: L, 07 Okt 2017 14:27:12 +0300
Postitas Skewp
11010AB073 peaks olema viimane (ja parim) Euro4 diisli plokk. Viimane vänt peaks olema 12200AA480. EURO 5 puhul siis 11010AB075 plokk ja vänt vist 12200AA381. Ma enda Euro4 Legacyga üle 50 000km atm sõitnud, aga ilmselt otseselt ei soovitaks kellelegi, pead "hirmus elama" . Öko on küll, TLN-TRT paak täis meetodil mingi 5,3l/100km. 50k veel kestab, siis vb küti pealt niipalju kokku hoidnud võrreldes bensiiniga, et saabki kokkuhoitud rahaga uue mootori vahele panna :lol: