Fortester 2001 aatsa tõmbab hinge kinni / SÜÜTEPROBLEEM?/
Fortester 2001 aatsa tõmbab hinge kinni / SÜÜTEPROBLEEM?/
Probleem selles, et 2001 aasta masinal 2,0 l mootor tõmbab kiirendades hinge kinni ja kiirendus väga kehv ning tühikäigul pöördesse ajades annab tagasilöögi õhupuhastajasse.
veateateid ei ole. uued õiged küünlad, erinevad juhtmed proovitud jne... silindrites rõhud korralikud.
samas vahetevahel läheb kenasti , kiirendab korralikult.
Jagage ideid, mida proovida või mida arvutiga jälgida, vaadata. programm on olemas aga kogemus sellega töötamiseks puudub veel.
veateateid ei ole. uued õiged küünlad, erinevad juhtmed proovitud jne... silindrites rõhud korralikud.
samas vahetevahel läheb kenasti , kiirendab korralikult.
Jagage ideid, mida proovida või mida arvutiga jälgida, vaadata. programm on olemas aga kogemus sellega töötamiseks puudub veel.
Viimati muutis ivomets, N, 12 Okt 2017 07:23:40 +0300, muudetud 2 korda kokku.
Re: Fortester 2001 aatsa tõmbab hinge kinni
Mine mööda mõnes ülevaatuspunktis CO-d ja õhu sisaldust. Lekkiv summuti enne lambdat võib ajada seda lolliks ja keerata süüte rikkaks. Vähemalt mul tundub hetkel teoreetiliselt see viga.
Re: Fortester 2001 aatsa tõmbab hinge kinni
Nii. natuke lisainfot.
Vaatasin programmist süüdet ja tõenäoliselt ongi süüte reguleerimises viga . aga mis seda põhjustab.
Arvuti näitab kahte süüdet:
Ignition ja learning ignition.
Auto ei sõida siis kui Learning ingnition on -10,5 ja siis paneb ka ignitioni " -" märgi peale ehk minu arust teeb süüte hilisemaks jõhkralt.
sest.
auto sõidab siis kui ignition on positiivne ja kerib ennast ca 30 kraadini ja siis ka learning ignition jääb "+" poole peale ehk veel varajasemaks tõmbab süüdet.
Veel ideid?
Ps. To Puussepp, kuidas saab süüde olla rikas? Ikka hiline või varajane ikka
aga sumpa nagu läbi ei lase, varem küll, jätku koha peale peale 02 andureid.
Vaatasin programmist süüdet ja tõenäoliselt ongi süüte reguleerimises viga . aga mis seda põhjustab.
Arvuti näitab kahte süüdet:
Ignition ja learning ignition.
Auto ei sõida siis kui Learning ingnition on -10,5 ja siis paneb ka ignitioni " -" märgi peale ehk minu arust teeb süüte hilisemaks jõhkralt.
sest.
auto sõidab siis kui ignition on positiivne ja kerib ennast ca 30 kraadini ja siis ka learning ignition jääb "+" poole peale ehk veel varajasemaks tõmbab süüdet.
Veel ideid?
Ps. To Puussepp, kuidas saab süüde olla rikas? Ikka hiline või varajane ikka
aga sumpa nagu läbi ei lase, varem küll, jätku koha peale peale 02 andureid.
Re: Fortester 2001 aatsa tõmbab hinge kinni
keera lambda enne katti küljest ära, vaata kas siis läheb pöördesse - kui jah, on katalüsaator umbes.
16 Outback Summit - Izzzzadaily. No, really...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...
Re: Fortester 2001 aatsa tõmbab hinge kinni
lambda andur nyyd küll süüdet ei reguleeri Lõhnab detonatsiooni nuka või väntvõlli anduri järgi
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: Fortester 2001 aatsa tõmbab hinge kinni
No esmase lause järgi, et poob kinni, pole minekut, siis võib katt umbes olla. Elementaarne ja lihtne on lambdaandur august välja keerata ja näha kas siis saab mootor hingata korralikult ja läheb pöördesse.
16 Outback Summit - Izzzzadaily. No, really...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...
Re: Fortester 2001 aatsa tõmbab hinge kinni
Õhtused katsed näitasid seda, et kui gaasi õrnalt lisada, paneb süüte 10,5 hilisemaks, ehk miinus 10,5 annab; aga kui gaas põhja panna paneb vaid miinusega 2,5 kraadi hilisemaks.
kas gaasiklapi anduri sees on mitu erinevat liugurit? Äkki mõni paneb segast?
Teooria räägib vist nii, et mida suurem koormus seda hilisemaks peaks panema. aga mu masin paneb tagurpidi seda asja?`?
kat küll praegu asja ei puutu. pedaaliga õrnalt mängimine annab suure erinevuse.
kas gaasiklapi anduri sees on mitu erinevat liugurit? Äkki mõni paneb segast?
Teooria räägib vist nii, et mida suurem koormus seda hilisemaks peaks panema. aga mu masin paneb tagurpidi seda asja?`?
kat küll praegu asja ei puutu. pedaaliga õrnalt mängimine annab suure erinevuse.
- t6nis1234
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 371
- Liitunud: T, 07 Sept 2010 15:07:50 +0300
- Asukoht: Harjumaa
Re: Fortester 2001 aatsa tõmbab hinge kinni / SÜÜTEPROBLEEM?
Kui mingis asendis teeb süüdet 10,5 kraadi hilisemaks, siis järelikult kuulebnäeb detoandur ohtralt detonatsiooni. Kui auto tehaseseades (õhuvõtt, turbo, pihustid jms) ja kütus kvaliteetne, siis pakuks, et detoandur peksab segast. Kui aga mingid eelpool mainitud modifikatsioonid tehtud ja aju seadistamata (selle aasta Foresteri ajule vist lihtsalt ligi ei saagi) siis võib vabalt sellest detoneerida. Sellisel juhul pole mõistlik ennem autoga sõita, kui viga likvideeritud (aju ümber seadistatud või mootori tööd mõjutav selliseks teha, nagu tehasest välja sõites oli).
Re: Fortester 2001 aatsa tõmbab hinge kinni / SÜÜTEPROBLEEM?
Arvuti detonatsiooni ehk knokke ei näita. ja süüde muutub jõhkralt hilisemaks väga õrnal ja väikesel gaasipedaali puudutamisel.-
Ei , ei aju küll seadistama ei pea hakkama. )))
Ei , ei aju küll seadistama ei pea hakkama. )))
Re: Fortester 2001 aatsa tõmbab hinge kinni / SÜÜTEPROBLEEM?
Tegemist on vabalthingava 92kw asjaga.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
- t6nis1234
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 371
- Liitunud: T, 07 Sept 2010 15:07:50 +0300
- Asukoht: Harjumaa
Re: Fortester 2001 aatsa tõmbab hinge kinni / SÜÜTEPROBLEEM?
Ma eeldasin jah, et turbokaga tegemist. Eks vabalthingav võib ka ju detoda, aga ma ei oska öelda kui reaalne see on, kuna kogemus ainult turbokatega.
Re: Fortester 2001 aatsa tõmbab hinge kinni / SÜÜTEPROBLEEM?
- märgiga süüde on just varajasem kui + ja pöörete tõstmisel peabki minu loogikat pidi varajasemaks minema ehk siis rohkem miinust näitama, see kõik on pigem sõltuv sellest, millega sa neid kraade vaatad ja millega sa neid võrdled.(programmi mõtlen või mõõdad neid kraade kuidagi ise manuaalselt?). Kui knocki ei näita, siis ei ole ka ühtki loogilist põhjust, miks vabalthingav peaks süüdet 10 kraadi hilisemaks keerama, isegi turbokad teevad nii jõhkra muutuse suht fataalse errori puhul. Pakuks probleemiks pigem ikkagi kas kati ummistus, lambda ikaldus või õhulugeja ikaldus, võimalik ka map sensori rike ning lisaõhuvõtmine kohtadest, kus ei peaks. Ei ole ka võimatu küünalde ja pooliprobleemid. Kui probleem on suht kindlalt süütes, siis isiklikult kontrollikisn rihma märke, on juhtunud, et viskab hamba üle ja kui satub üle viskama sellel peal, kus pole nukaandurit, siis aju ei suuda seda ka kuidagi defekteerida. Minu impreza näiteks katkus kunagi kiiretel käiguvahetustel- nukaanduri polt oli jooksu pannud, lisaks ei tee kindlasti halba, kui nuka ja vända andurid korra välja keerad ja sinna peale sadestunud sodist ära puhastad!
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Fortester 2001 aatsa tõmbab hinge kinni / SÜÜTEPROBLEEM?
Vist asi korras!
ehk- neid "programmeerijaid" on liiga palju!
Kõigil on 50 eurose arvuti ostmise võimalus ja netist mingi asja allatõmbamise võimalus ja siis juba "Tegijad"
ja nüüd peale 3 nädalalt olen auto lõpuks tööle saanud. Ja värk ikka selles et tartu gasneti mehed keerasid selle gaasiseadme aju seadistuse ikka nii peeti, et auto aju kah enam ei suutnud end korrigeerida piisavalt isegi kui sõidad bensiiniga, just nii nagu masin peaks. ja sõideti põleva mootoritulega, mille tingis ühe anduri mitte töötamine, mis omakorda põhjustas auto aju töötamise avariireziimil. ja sinna juurde veel väga valesti programmeeritud gaasisedmeaju!"
OHH!!!!!!!!!!!!!!
ja inimesed käivad seal ja ikka ja jälle.....
ehk- neid "programmeerijaid" on liiga palju!
Kõigil on 50 eurose arvuti ostmise võimalus ja netist mingi asja allatõmbamise võimalus ja siis juba "Tegijad"
ja nüüd peale 3 nädalalt olen auto lõpuks tööle saanud. Ja värk ikka selles et tartu gasneti mehed keerasid selle gaasiseadme aju seadistuse ikka nii peeti, et auto aju kah enam ei suutnud end korrigeerida piisavalt isegi kui sõidad bensiiniga, just nii nagu masin peaks. ja sõideti põleva mootoritulega, mille tingis ühe anduri mitte töötamine, mis omakorda põhjustas auto aju töötamise avariireziimil. ja sinna juurde veel väga valesti programmeeritud gaasisedmeaju!"
OHH!!!!!!!!!!!!!!
ja inimesed käivad seal ja ikka ja jälle.....
Re: Fortester 2001 aatsa tõmbab hinge kinni / SÜÜTEPROBLEEM?
oh jah, neid "diagnostikuid" on ikka sitaks tekkinud :S
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: Fortester 2001 aatsa tõmbab hinge kinni / SÜÜTEPROBLEEM?
Ei ole ikka päris nii kui peab.
Kohapealt minnes learning ignition süüde ikka 10 ,5 kraadi hiline.
Kui masina aju õpetada, siis algab korralik elu alates 2200 pöördest. ja läheb ilusti ja süüde ok.
Niimoodi mõnda aega sõidab kuni taas ka sealt maalt ei vea ja vedama hakkab ca 3200 rpm.
Õpetad taas aju ära ja taas 2000 rpmi juurest veab.
Pagan küll, mis mõjutab seda, et learning ignition ära läheb??
netist leidsin, et knock sensor pidi lugema ka süütepooli pealt tulevaid " signaale" ja sellest, arvas üks mees. Peaks fooliumimütsi peale panema ja siis proovima.
Või veel ideid?
Kohapealt minnes learning ignition süüde ikka 10 ,5 kraadi hiline.
Kui masina aju õpetada, siis algab korralik elu alates 2200 pöördest. ja läheb ilusti ja süüde ok.
Niimoodi mõnda aega sõidab kuni taas ka sealt maalt ei vea ja vedama hakkab ca 3200 rpm.
Õpetad taas aju ära ja taas 2000 rpmi juurest veab.
Pagan küll, mis mõjutab seda, et learning ignition ära läheb??
netist leidsin, et knock sensor pidi lugema ka süütepooli pealt tulevaid " signaale" ja sellest, arvas üks mees. Peaks fooliumimütsi peale panema ja siis proovima.
Või veel ideid?