Kas gaasiseade on mõistlik Subarule
Kas gaasiseade on mõistlik Subarule
Küsimus suurele ringile... Kas boxer ja gaas sobivad omavahel kokku. Ons kellelgil kogemusi? Soovitavalt 2,0 vabalthingav.
-
- Postitusi: 1
- Liitunud: R, 27 Juun 2008 15:07:02 +0300
Minu arvamus on samuti EI. Niikaua kui töötab võib ju kõik OK olla, aga kui enam ei tööta on probleeme topelt võrreldes bensiinitoitega. Tihti ei saa nendest probleemidest isegi paigaldusfirmad ise jagu, teistest rääkimata.
Ja see, et sõita on sama vahet pole on puhas jama. Gaasi pealt on autol alati võimsust vähem ja kütusekulu suurem ja arvatavasti ka mootorikulumine suurem.
Kellele mõned kroonid kokkuhoidu kütusekulupealt olulised, sellele valikus hoopis mõistlikumaid varjante nagu neliveost või võimsast mootorist loobumine või diiselmootoriga auto.
Kah pole korralike gaasiseadmete hind mitte just 1-2 tuh. kr vaid pigem 20 tuh kr. millal see ennast kütusehinna vahes ära tasub ja kas üldse tasub, võib igaüks ise oma läbisõitude teades ise arvutada.
Ja see, et sõita on sama vahet pole on puhas jama. Gaasi pealt on autol alati võimsust vähem ja kütusekulu suurem ja arvatavasti ka mootorikulumine suurem.
Kellele mõned kroonid kokkuhoidu kütusekulupealt olulised, sellele valikus hoopis mõistlikumaid varjante nagu neliveost või võimsast mootorist loobumine või diiselmootoriga auto.
Kah pole korralike gaasiseadmete hind mitte just 1-2 tuh. kr vaid pigem 20 tuh kr. millal see ennast kütusehinna vahes ära tasub ja kas üldse tasub, võib igaüks ise oma läbisõitude teades ise arvutada.
Re: Subaru + gaas
Kas vahepeal on kellelgi Subaru ja gaasiseadme osas kogemusi juurde tulnud? Kas tasub ära, kas on probleeme jne?
Andruzka, kas panid gaasi peale?
Margus
Edit: äkki keegi õigustega kasutaja tõstaks selle teema üldise tehnilise alla.
Andruzka, kas panid gaasi peale?
Margus
Edit: äkki keegi õigustega kasutaja tõstaks selle teema üldise tehnilise alla.
Re: Subaru + gaas
ei pannud, kuna tasuvusaeg oli ebamõistlikult pikk. bena läks ka tookord odavamaks. Gaasiseade tasub tänaste agregaadihindade juures takso läbisõidu juures ainult.
EX:Legacy GL/ Impreza GT/Outback H6/WRX STi 04.
OB 2009. Current OB 2002. G270&D4
OB 2009. Current OB 2002. G270&D4
Re: Kas gaasiseade on mõistlik Subarule
Vana teema küll, kuid minu masinal on 2 põlvkonna gaasiseade peal. Töötab ausaltöeldes hetkel paremini kui bensiiniga, pensuga jätab aegajalt millegipärast just väiksemal koormusel ca 2-3krpm juures vahele/jõnksutab, gaasiga sõidab veatult. Minekust niipalju, et pensuga on kõvasti teravam/rahmeldab rohkem, gaasiga tuleb power küll veidi sügavamale vajutamisega, kuid väga suurt vahet kokkuvõttes ei märka. Kulu ei oska kommenteerida, kuna pensuga pole lihtsalt näinud pointi sõita, hävitab keskmiselt 9-10l/100km, tankimine ka lõbusam- ei pea ise midagi muud tegema kui maksma, seega käed jäävad puhtaks.
Sellel masinal on gaasiseade juba aastaid peal olnud ning peale rihmavahetuse jaoks krutitud poltide ei paista antud mootorit keegi eriti lammutanud olevat, isiklikult mingisugusesse suuremasse kulumisse teemadel gaas ei määri klappe, ei usu, sest ega bensiin ka just diisli määrdeomadustega pole, pigem kasutatakse ju bensiinigi asjade õlist puhastamisek jne. Selge on see, et vahet pole mis kütusega/mootoriga sa sõidad, kui seadistus on paigast ära, siis kulub mootor olenemata tüübist, rohkem.
Mingi hetk sai küsitud ka ühelt müügisolevalt outbacki omanikult ,millel oli gaasiseade peal, et kuda on ja vend oli rahul.
teine tutvusringkonnas gaasiga veerev masin on mitus lancer 1,8 awd, millel samuti 2 põlvkond peal ning see isegi eestis, kusagil tallinnas ca 5 aastat tagasi peale pandud, toimetab siiani veatult, ning auto omanik just eriline hooldaja pole.
Ehk on kellegil mu "üllitisest" abi, mina olen igatahes rahul.
Sellel masinal on gaasiseade juba aastaid peal olnud ning peale rihmavahetuse jaoks krutitud poltide ei paista antud mootorit keegi eriti lammutanud olevat, isiklikult mingisugusesse suuremasse kulumisse teemadel gaas ei määri klappe, ei usu, sest ega bensiin ka just diisli määrdeomadustega pole, pigem kasutatakse ju bensiinigi asjade õlist puhastamisek jne. Selge on see, et vahet pole mis kütusega/mootoriga sa sõidad, kui seadistus on paigast ära, siis kulub mootor olenemata tüübist, rohkem.
Mingi hetk sai küsitud ka ühelt müügisolevalt outbacki omanikult ,millel oli gaasiseade peal, et kuda on ja vend oli rahul.
teine tutvusringkonnas gaasiga veerev masin on mitus lancer 1,8 awd, millel samuti 2 põlvkond peal ning see isegi eestis, kusagil tallinnas ca 5 aastat tagasi peale pandud, toimetab siiani veatult, ning auto omanik just eriline hooldaja pole.
Ehk on kellegil mu "üllitisest" abi, mina olen igatahes rahul.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Kas gaasiseade on mõistlik Subarule
Gaasiseade tasub end ära mootori remondini, siis saab igaüks aru et investeering ei tasunud end ära. Vähemalt subarutega on reeglina nii
'98 STi Type-R V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
Re: Kas gaasiseade on mõistlik Subarule
Mis detailid täpsemalt ära kuluvad?
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Kas gaasiseade on mõistlik Subarule
Klapid põlevad ära tavaliselt esimesena ja sealt hakkavad ilmselgelt probleemid.raig0 kirjutas:Mis detailid täpsemalt ära kuluvad?
'98 STi Type-R V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
Re: Kas gaasiseade on mõistlik Subarule
Vana teema jätkuks: mina küsisin lõpuks Mariine hooldusest, kas neil on gaasiseadmega kokkupuuteid olnud. Falck oli kunagi proovinud Foresteridele gaasiseadmeid peale panna, oli probleeme. Väga pealiskaudse vestluse käigus kokkuvõttes ei soovitatud mulle gaasiseadmega katsetamist. Ja sinnapaika see jäigi. Ja tagantjärgi mõistlik otsus, nagunii tekivad enne auto vahetamise plaanid, kui gaasiseade ennast ära hakkab tasuma. Gaasiseade plusspoolelt oleks ehk kergem hiljem gaasiseadmega autot müüa.
Re: Kas gaasiseade on mõistlik Subarule
Küsisin ka sealt kunagi ning jutt oli sama, kuid mind ei koti ausaltöeldes, kuna ühtegi mõistlikku põhjendust, ega tõestusmaterjali sealt ei loovutatud. Me kõik teame, et subaru mootor tahab pööret saada aegajalt, need falcki tahmad aga istuvad kusagil vales kohas 24h jutti ja muudkui "tiksuvad," selline käitumine tapab isegi diislid pikapeale maha.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.