Kas gaasiseade on mõistlik Subarule

Mootorid, hoorattad, sidurid, käigukastid, diferentsiaalid, dif.lukud ja palju muud huvitavat.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
lemberto
Postitusi: 4
Liitunud: R, 17 Aug 2007 09:01:53 +0300
Asukoht: tallinn

Kas gaasiseade on mõistlik Subarule

#1 Postitus Postitas lemberto » R, 13 Juun 2008 09:00:10 +0300

Küsimus suurele ringile... Kas boxer ja gaas sobivad omavahel kokku. Ons kellelgil kogemusi? Soovitavalt 2,0 vabalthingav. :?:

EJ204
Suur Sõber
Postitusi: 225
Liitunud: N, 17 Nov 2005 13:46:05 +0300
Asukoht: Tallinn

#2 Postitus Postitas EJ204 » R, 13 Juun 2008 09:03:30 +0300

EI

Kasutaja avatar
Andruzka
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 359
Liitunud: T, 26 Juun 2007 15:03:00 +0300

#3 Postitus Postitas Andruzka » R, 13 Juun 2008 10:11:24 +0300

Ma just võtan siin hinnapakkumisi gaasiseadmele? Mis on vastunäidustused?
EX:Legacy GL/ Impreza GT/Outback H6/WRX STi 04.
OB 2009. Current OB 2002. G270&D4

Kasutaja avatar
wolf99
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 218
Liitunud: E, 24 Jaan 2005 15:21:38 +0300
Asukoht: Viljandimaa

#4 Postitus Postitas wolf99 » R, 13 Juun 2008 11:26:30 +0300

siinne foorumi kasuta car4u müüb/müüs gaasiseadmega outback'i. Ta vast oskab rohkem kommenteerida kuidas asjad tegelikult on.

forester2006
Postitusi: 1
Liitunud: R, 27 Juun 2008 15:07:02 +0300

#5 Postitus Postitas forester2006 » R, 27 Juun 2008 15:14:30 +0300

ostsin kevadel saksast 2006 foresteri, millel ka gaasiseade. sõites ei ole mingit vahet, kas lased gaasi või bensiiniga. esimesega ainult 2x odavam... soovitan soojalt

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#6 Postitus Postitas Ar21 » T, 19 Aug 2008 14:16:51 +0300

Minu arvamus on samuti EI. Niikaua kui töötab võib ju kõik OK olla, aga kui enam ei tööta on probleeme topelt võrreldes bensiinitoitega. Tihti ei saa nendest probleemidest isegi paigaldusfirmad ise jagu, teistest rääkimata.
Ja see, et sõita on sama vahet pole on puhas jama. Gaasi pealt on autol alati võimsust vähem ja kütusekulu suurem ja arvatavasti ka mootorikulumine suurem.
Kellele mõned kroonid kokkuhoidu kütusekulupealt olulised, sellele valikus hoopis mõistlikumaid varjante nagu neliveost või võimsast mootorist loobumine või diiselmootoriga auto.
Kah pole korralike gaasiseadmete hind mitte just 1-2 tuh. kr vaid pigem 20 tuh kr. millal see ennast kütusehinna vahes ära tasub ja kas üldse tasub, võib igaüks ise oma läbisõitude teades ise arvutada.

Kasutaja avatar
Andruzka
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 359
Liitunud: T, 26 Juun 2007 15:03:00 +0300

#7 Postitus Postitas Andruzka » N, 21 Aug 2008 00:31:01 +0300

tegemist on ligi 40% kuluvahega rahaliselt arvestades
EX:Legacy GL/ Impreza GT/Outback H6/WRX STi 04.
OB 2009. Current OB 2002. G270&D4

margus
Postitusi: 28
Liitunud: T, 02 Sept 2008 16:27:44 +0300

Re: Subaru + gaas

#8 Postitus Postitas margus » R, 22 Mai 2009 10:37:17 +0300

Kas vahepeal on kellelgi Subaru ja gaasiseadme osas kogemusi juurde tulnud? Kas tasub ära, kas on probleeme jne?

Andruzka, kas panid gaasi peale?

Margus

Edit: äkki keegi õigustega kasutaja tõstaks selle teema üldise tehnilise alla.

Kasutaja avatar
Andruzka
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 359
Liitunud: T, 26 Juun 2007 15:03:00 +0300

Re: Subaru + gaas

#9 Postitus Postitas Andruzka » K, 17 Juun 2009 11:34:52 +0300

ei pannud, kuna tasuvusaeg oli ebamõistlikult pikk. bena läks ka tookord odavamaks. Gaasiseade tasub tänaste agregaadihindade juures takso läbisõidu juures ainult.
EX:Legacy GL/ Impreza GT/Outback H6/WRX STi 04.
OB 2009. Current OB 2002. G270&D4

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Kas gaasiseade on mõistlik Subarule

#10 Postitus Postitas Duster » E, 05 Dets 2011 19:06:12 +0300

Vana teema küll, kuid minu masinal on 2 põlvkonna gaasiseade peal. Töötab ausaltöeldes hetkel paremini kui bensiiniga, pensuga jätab aegajalt millegipärast just väiksemal koormusel ca 2-3krpm juures vahele/jõnksutab, gaasiga sõidab veatult. Minekust niipalju, et pensuga on kõvasti teravam/rahmeldab rohkem, gaasiga tuleb power küll veidi sügavamale vajutamisega, kuid väga suurt vahet kokkuvõttes ei märka. Kulu ei oska kommenteerida, kuna pensuga pole lihtsalt näinud pointi sõita, hävitab keskmiselt 9-10l/100km, tankimine ka lõbusam- ei pea ise midagi muud tegema kui maksma, seega käed jäävad puhtaks.
Sellel masinal on gaasiseade juba aastaid peal olnud ning peale rihmavahetuse jaoks krutitud poltide ei paista antud mootorit keegi eriti lammutanud olevat, isiklikult mingisugusesse suuremasse kulumisse teemadel gaas ei määri klappe, ei usu, sest ega bensiin ka just diisli määrdeomadustega pole, pigem kasutatakse ju bensiinigi asjade õlist puhastamisek jne. Selge on see, et vahet pole mis kütusega/mootoriga sa sõidad, kui seadistus on paigast ära, siis kulub mootor olenemata tüübist, rohkem.
Mingi hetk sai küsitud ka ühelt müügisolevalt outbacki omanikult ,millel oli gaasiseade peal, et kuda on ja vend oli rahul.
teine tutvusringkonnas gaasiga veerev masin on mitus lancer 1,8 awd, millel samuti 2 põlvkond peal ning see isegi eestis, kusagil tallinnas ca 5 aastat tagasi peale pandud, toimetab siiani veatult, ning auto omanik just eriline hooldaja pole.
Ehk on kellegil mu "üllitisest" abi, mina olen igatahes rahul.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Kasutaja avatar
aaro
JDM
Postitusi: 738
Liitunud: K, 08 Okt 2008 23:16:34 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Kas gaasiseade on mõistlik Subarule

#11 Postitus Postitas aaro » K, 07 Dets 2011 10:14:20 +0300

Gaasiseade tasub end ära mootori remondini, siis saab igaüks aru et investeering ei tasunud end ära. Vähemalt subarutega on reeglina nii :)
'98 STi Type-R V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Kas gaasiseade on mõistlik Subarule

#12 Postitus Postitas raig0 » N, 08 Dets 2011 00:11:14 +0300

Mis detailid täpsemalt ära kuluvad?
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

Kasutaja avatar
aaro
JDM
Postitusi: 738
Liitunud: K, 08 Okt 2008 23:16:34 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Kas gaasiseade on mõistlik Subarule

#13 Postitus Postitas aaro » R, 09 Dets 2011 10:00:05 +0300

raig0 kirjutas:Mis detailid täpsemalt ära kuluvad?
Klapid põlevad ära tavaliselt esimesena ja sealt hakkavad ilmselgelt probleemid.
'98 STi Type-R V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited

margus
Postitusi: 28
Liitunud: T, 02 Sept 2008 16:27:44 +0300

Re: Kas gaasiseade on mõistlik Subarule

#14 Postitus Postitas margus » E, 19 Dets 2011 19:22:19 +0300

Vana teema jätkuks: mina küsisin lõpuks Mariine hooldusest, kas neil on gaasiseadmega kokkupuuteid olnud. Falck oli kunagi proovinud Foresteridele gaasiseadmeid peale panna, oli probleeme. Väga pealiskaudse vestluse käigus kokkuvõttes ei soovitatud mulle gaasiseadmega katsetamist. Ja sinnapaika see jäigi. Ja tagantjärgi mõistlik otsus, nagunii tekivad enne auto vahetamise plaanid, kui gaasiseade ennast ära hakkab tasuma. Gaasiseade plusspoolelt oleks ehk kergem hiljem gaasiseadmega autot müüa.

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Kas gaasiseade on mõistlik Subarule

#15 Postitus Postitas Duster » E, 19 Dets 2011 19:26:48 +0300

Küsisin ka sealt kunagi ning jutt oli sama, kuid mind ei koti ausaltöeldes, kuna ühtegi mõistlikku põhjendust, ega tõestusmaterjali sealt ei loovutatud. Me kõik teame, et subaru mootor tahab pööret saada aegajalt, need falcki tahmad aga istuvad kusagil vales kohas 24h jutti ja muudkui "tiksuvad," selline käitumine tapab isegi diislid pikapeale maha.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Vasta