Manuaalkäigukasti õli
Re: Manuaalkäigukasti õli
Mina siit teemast küll ei leidnud kohta, kus keegi oleks väitnud manuaalkasti ja keskdifri eraldiolekust. Selline asi oleks ilmselt ka kasutajamanualis ära mainitud, sest siis tuleks ju sarnaselt automaadiga masinatele vahetada õli nii käigu- kui vahekastis.
Enamus juttu keerleb siin hoopis tagasilla ümber, mis on loomulikult eraldi korpuses ja hoopis teises kohas paikneb
Ja korduvalt tuli välja see, et käigukasti käib tavaline GL-5 õli ning LS värgid on lukuga tagadifri teema.
Enamus juttu keerleb siin hoopis tagasilla ümber, mis on loomulikult eraldi korpuses ja hoopis teises kohas paikneb
Ja korduvalt tuli välja see, et käigukasti käib tavaline GL-5 õli ning LS värgid on lukuga tagadifri teema.
- Hardy-hard
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 357
- Liitunud: E, 06 Mär 2006 19:29:38 +0300
- Asukoht: Tartu nüüd
Re: Manuaalkäigukasti õli
Jah minuviga... salvestus valesti...
On Jah nii et kastis tavaline ja lukuga difris LS õli...
On Jah nii et kastis tavaline ja lukuga difris LS õli...
Legacy 2.2 GX
Re: Manuaalkäigukasti õli
Visco lukk ei vaja LS õli!
LS õli on vaid ketaslukkude teema!
LS õli on vaid ketaslukkude teema!
Subaru Impreza GT MY99
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
M-Tuning.ee - Autohooldus ja Performance lahendused
info(ät)m-tuning.ee | 57 44 55 66 | Tallinn
Re: Manuaalkäigukasti õli
Tere, selline probleem on ,et juhipoolse esimese veovõlli tihend laseb õli läbi. Ning küsimus on selles ,et kus kohast saaks vaadata õlinormi? Käigukasti ja esisilla õlid on ühes ruumis?
Kui raske on seda tihendit vahetada ise? Või palju vahetus maksma minna võiks?
Tegemist on siis 2.0 2005 aasta manuaal Subaru Foresteriga!
Kui raske on seda tihendit vahetada ise? Või palju vahetus maksma minna võiks?
Tegemist on siis 2.0 2005 aasta manuaal Subaru Foresteriga!
- t6nis1234
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 371
- Liitunud: T, 07 Sept 2010 15:07:50 +0300
- Asukoht: Harjumaa
Re: Manuaalkäigukasti õli
Hetkel kastis Comma 80w90 mineraalõli. Esimene, teine ja tagumine käik lähevad suhteliselt raskelt sisse vahepeal. Ls 240tuh.
Mõtlen,et ehk õlivahetus parandaks asja, aga ei tea täpselt mida valida.
1. Motul 300http://www.maardekeskus.ee/motul-gear-3 ... b21ce3e67c
või
2. Castrol Syntrax http://www.maardekeskus.ee/castrol-synt ... b21ce3e67c
Või peaks poolsünti/ mineraali panema? Millist?
Mõtlen,et ehk õlivahetus parandaks asja, aga ei tea täpselt mida valida.
1. Motul 300http://www.maardekeskus.ee/motul-gear-3 ... b21ce3e67c
või
2. Castrol Syntrax http://www.maardekeskus.ee/castrol-synt ... b21ce3e67c
Või peaks poolsünti/ mineraali panema? Millist?
Re: Manuaalkäigukasti õli
Endal plaan ka käigukasti õli vahetada, minu jaoks parim hinna ja kvaliteedi suhe on Agip Gear Synth 75W-90. Alla täissünt õli ei hakka panemagi.
http://www.motard.ee/varuosa.html?id=138
http://www.motard.ee/varuosa.html?id=138
(Subaru Legacy Outback EJ25)
(Subaru Legacy`92 EJ22)
Subaru Legacy`92 EJ20R 206 kw
(Subaru Legacy`92 EJ22)
Subaru Legacy`92 EJ20R 206 kw
- t6nis1234
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 371
- Liitunud: T, 07 Sept 2010 15:07:50 +0300
- Asukoht: Harjumaa
Re: Manuaalkäigukasti õli
Mõned küll laidavad, aga kellelgi kogemusi RedLine 75W90NS õliga mida jänkid taevani kiidavad?
EDIT Uurisin ja panin Agip 75W-90 sisse. Palju küll sõita pole jõudnud, kuid käigu lähevad nagu libedamalt sisse küll.
EDIT Uurisin ja panin Agip 75W-90 sisse. Palju küll sõita pole jõudnud, kuid käigu lähevad nagu libedamalt sisse küll.
- t6nis1234
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 371
- Liitunud: T, 07 Sept 2010 15:07:50 +0300
- Asukoht: Harjumaa
Re: Manuaalkäigukasti õli
Panin kasti 3.25L. Õlitase on ca 1cm üle Fulli. Lasen üleliigse küll välja, kuid mis teoreetiliselt juhtuda võiks kui seda mitte teha?
Re: Manuaalkäigukasti õli
ma arvan, et midagi eriti. natuke võib otsa simmeri vahelt välja pigistada ainultt6nis1234 kirjutas:Panin kasti 3.25L. Õlitase on ca 1cm üle Fulli. Lasen üleliigse küll välja, kuid mis teoreetiliselt juhtuda võiks kui seda mitte teha?
Re: Manuaalkäigukasti õli
Üleliigne pudeneb ise välja vast ikka. Üks agar seltsimees suutis oma Imprezale peale õlivahetust veel 2 liitrit sisse surada - tulemuseks mahlarida kõhuall ja õline õhukanal kuna tuulutus sinna suunatud.oioioi kirjutas:ma arvan, et midagi eriti. natuke võib otsa simmeri vahelt välja pigistada ainultt6nis1234 kirjutas:Panin kasti 3.25L. Õlitase on ca 1cm üle Fulli. Lasen üleliigse küll välja, kuid mis teoreetiliselt juhtuda võiks kui seda mitte teha?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Manuaalkäigukasti õli
2L üle on juba ulme. Aga 100 ml. Peaks suht pohl olema.
Muidu kus imprezal see õlipunn asub üldse?
St. See taseme kontrolli oma.
Muidu kus imprezal see õlipunn asub üldse?
St. See taseme kontrolli oma.
- t6nis1234
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 371
- Liitunud: T, 07 Sept 2010 15:07:50 +0300
- Asukoht: Harjumaa
Re: Manuaalkäigukasti õli
Mul pm intercooleri all on kõver varras turbo poole.
Re: Manuaalkäigukasti õli
ahjaa mul ka seal varras. aga kui õli vahetada, kas vahekastist (mul on aeglusti ka) tuleb ka kohe õli välja?t6nis1234 kirjutas:Mul pm intercooleri all on kõver varras turbo poole.
või seda tuleb eraldi välja lasta?
Re: Manuaalkäigukasti õli
Mina ostsin endale MOTUL GEAR COMPETITION 75w140 võistluspillidele mõeldud õli. Sama asja võib valada ka LS difrisse. Subaru nõrga kasti puhul ei tohiks ju koonerdada (letihind asjal 26,6€ per liiter)
Varuosad, Motul/Castrol õlid.
Re: Manuaalkäigukasti õli
See on tõesti väga hea õli käigukasti ja difrisse. Autodele mida kasutatakse rohkemaks kui tööle ja koju sõitmiseks võiks ka veel piduriõli vahetada RBF660 vastu.