mure imprezaga
Re: mure imprezaga
Eks ma üritan need järgi kontrollida.
Jäi see ka veel mainimatta, et kõrgetel pööretel hakkab siis paukuma kah vahest kui jõnksutab.
Niisiis, sai nüüd päeval mässatud ja sai paremaks(mitte midagi vahetamatta). Enam ei poo miskit moodi, läks vabalt piirajani. Ainult et nüüd näitas veakoode 23 ja 22(ehk siis Knock Sensor ja Mass Air Flow Sensor Circuit)
EDIT: Tegin nüüd ecu reseti ja testisõidu ja nüüd ei näita mitte ühtegi viga, kõik paistab korras olevat.
Jäi see ka veel mainimatta, et kõrgetel pööretel hakkab siis paukuma kah vahest kui jõnksutab.
Niisiis, sai nüüd päeval mässatud ja sai paremaks(mitte midagi vahetamatta). Enam ei poo miskit moodi, läks vabalt piirajani. Ainult et nüüd näitas veakoode 23 ja 22(ehk siis Knock Sensor ja Mass Air Flow Sensor Circuit)
EDIT: Tegin nüüd ecu reseti ja testisõidu ja nüüd ei näita mitte ühtegi viga, kõik paistab korras olevat.
Re: mure imprezaga
esineb ka minu masinal vahel gaasi andes mootori kinni poomist ja jõnksutamist. Mul peaks ilmselt mure olema seatud BOV-iga , väheamlt nii on väidetud. Plaanis see asendada Bypassiga.
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.
Re: mure imprezaga
Sai siis vahepeal masinaga mariines diagnostis käidud.
Käidi proovitiirul ja öeldi, et nemad nagu jõnksutamist eriti ei tundnud sõites.
Pakuti välja, et turbo võib läbi olla. Kuna max rõhk on 0.4-0.5(originaalis pidavat olema 0.8 nende teada) Vanad voolikud on uute vastu vahetatud, lekkimist kah pole.
Väideti, et see väikene düüs vms, mis asub wastegate ja kolmiku vahel turbojuures, et see on väsinud ja ei hoia rõhku enam.
Pakuti välja ka seda, et vahetada BOV originaali vastu tagasi.
Turbo ja intercooleri osa on suht paksult õli täis ainult. Vist niipalju õli ei ole normaalne? Või on?
http://www.upload.ee/image/1111816/IMAG0298.jpg
http://www.upload.ee/image/1111826/IMAG0303.jpg
Käidi proovitiirul ja öeldi, et nemad nagu jõnksutamist eriti ei tundnud sõites.
Pakuti välja, et turbo võib läbi olla. Kuna max rõhk on 0.4-0.5(originaalis pidavat olema 0.8 nende teada) Vanad voolikud on uute vastu vahetatud, lekkimist kah pole.
Väideti, et see väikene düüs vms, mis asub wastegate ja kolmiku vahel turbojuures, et see on väsinud ja ei hoia rõhku enam.
Pakuti välja ka seda, et vahetada BOV originaali vastu tagasi.
Turbo ja intercooleri osa on suht paksult õli täis ainult. Vist niipalju õli ei ole normaalne? Või on?
http://www.upload.ee/image/1111816/IMAG0298.jpg
http://www.upload.ee/image/1111826/IMAG0303.jpg
Re: mure imprezaga
Kas te saite oma veale jälile, mul sama jama.
Re: mure imprezaga
Endalgi on tekkinud samasugune anomaalia. Kiirendades põhjagaasiga poob hingest kinni ning natuke gaasi järgi lastes hakkab liikuma. Rõhku hoiab ilusti 0,9bari. Ehk keegi sai sellest probleemist jagu ja oskab õelda mis oli lahendus? Autoks 98a gt. Esimese asjana üritan kontrollida kütuserõhku koormusel, teisena ilmselt tpsi, map andur oli ka mõtteis hetkeks, et aju ei näe ehk rõhku kuid kuna hoiab ilusti 0.9 bari siis selle välistaks. Ning variant oleks ka süüteprobleemid rõhu all kuigi kõik silindrid justkui lööksid ilusti probleemideta, võimalus et süüde keeratakse liiga hiliseks? Ideid, lahendusi? Asjaga kiire, talv tulekul
Terv,
Holger
Terv,
Holger
Re: mure imprezaga
Enda masinal oli samalaadne käitumine, tuli välja, et käigukasti neutraaliandur jukerdas. Aju seda vist veana näidata ei oska, seega niisama seda ei pruugi avastada!
Läbi neliveo tähtede poole!
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP
Re: mure imprezaga
Neutraaliandur võib seda tekitada, kuid minu auto loopis see hoopiski tühikäigumootori veakoodi (käiguga pidurdades tahtis pöördeid alla saada, kuid klapp oli nagunii juba lõpus, ei näinud, et käik on sees). Antud viga mingit katkumist ei põhjustanud, küll aga hilisema spooli ja stabiilse poweri kao. Kui põhjagaasiga katkub, siis on kõige tõenäolisem ikkagi süütamise, mitte vale süütekraadi mure, liiga hiline süüde ei tekitaks katkumist vaid lihtsalt poweri kadu, isegi safe mode tabelid on piisavad, et gaas põhjas ilusti toimida. Loogilised vead oleks halb süütamine (küünlad,juhtmed, pool), liiga väike kütuserõhk või õhulugeja kutu.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: mure imprezaga
Tänud kõigile kaasamõtlemast. Kindlasti kontrollin igaksjuhuks ka neutraalianduri üle kuid hetkel tundub et minu viga peitub siiski kütusepumbas. Vaakumis on kütuserõhk 2.6bar, 0 rõhu all 3bar, ning sõites rõhu all kukkub sinna 2.5-2.6 kanti tagasi kuigi peaks võrdeliselt turborõhuga tõusma. Eks kui millalgi saab uue pumba siis näeb täpsemalt, oligi pikemalt walbro 255 mõtetes.
Terv,
Holger
Terv,
Holger
Re: mure imprezaga
Unusta walbro ära:
1. suri minul walbro 2 aastaga ära.
2. Walbrost mürarikkamat pumpa väga vist ei leiagi.
3. Liiga palju on hiina replikaid, mis ei kannata kriitikat, kopeeringut ja originaali ei pruugi ka 1:1 võrdlusel väliselt eristada.
P.S, sellise kütterõhuga ära enam boosti näita. Teine asi on see, et paigaldusel võrdle kaasasolevat filtrit/võtturit, need on enamikul mööda ja ei saa paagist kurvides kätte.
Halba ei teeks ka kontrollida, kas pumbani üldse adekvaatne vool jõuab, võimsama pumbaga läheks halva voolu korral asi hullemaks.
1. suri minul walbro 2 aastaga ära.
2. Walbrost mürarikkamat pumpa väga vist ei leiagi.
3. Liiga palju on hiina replikaid, mis ei kannata kriitikat, kopeeringut ja originaali ei pruugi ka 1:1 võrdlusel väliselt eristada.
P.S, sellise kütterõhuga ära enam boosti näita. Teine asi on see, et paigaldusel võrdle kaasasolevat filtrit/võtturit, need on enamikul mööda ja ei saa paagist kurvides kätte.
Halba ei teeks ka kontrollida, kas pumbani üldse adekvaatne vool jõuab, võimsama pumbaga läheks halva voolu korral asi hullemaks.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.