mure imprezaga
See imepeenike keskelektrood teeb seda, et süütesüsteemil on sädet lihtsam tekitada.
Olen selle vahe omal nahal oma teise projektauto peal ära tundnud.
ES-Tuningul peaks hetkel parim hind olema nendele küünaldele.
Minuteada mulle mingit alet sealt sellel hetkel ei tehtud.
Kuna ise tegelen ka varuosadega, siis hinnavahet NGK originaal plaatina ja Iridiumi vahel on minimaalne (~100 eeki).
Nad võtsid just special 2 komplekti Impreza-dele sisse.
Seega 1 komplekt peaks veel seal järgi olema.
Eesti ühe teise firma kaudu (maalteooja) oleks nende Iridiumite omahind (soodukaga mulle) olnud juba kõvasti kallim.
Tagumiku tunde järgi ei oska hetkel midagi öelda, kuna mingid muud probleemid on mul veel hetkel.
Olen selle vahe omal nahal oma teise projektauto peal ära tundnud.
ES-Tuningul peaks hetkel parim hind olema nendele küünaldele.
Minuteada mulle mingit alet sealt sellel hetkel ei tehtud.
Kuna ise tegelen ka varuosadega, siis hinnavahet NGK originaal plaatina ja Iridiumi vahel on minimaalne (~100 eeki).
Nad võtsid just special 2 komplekti Impreza-dele sisse.
Seega 1 komplekt peaks veel seal järgi olema.
Eesti ühe teise firma kaudu (maalteooja) oleks nende Iridiumite omahind (soodukaga mulle) olnud juba kõvasti kallim.
Tagumiku tunde järgi ei oska hetkel midagi öelda, kuna mingid muud probleemid on mul veel hetkel.
Tõstaks teema korra uuesti üles, kuna minu autol on ikka veel sarnane viga küljes.
Nimelt eile sai testitud ning datalog-itud ja selgus, et aju hakkab põhjagaasiga WasteGate-iga teatud ajast mängima.
Kõik muud andurid on ilusti korras (MAF, TPS, CTS, LAMBDA).
Viiendaga tegi seda ainult alguses korra aga näiteks neljandaga kiirendades võib merehaigeks jääda.
Boost käib kogu aeg 0.7 bar ja 1.1bar vahel.
Ise kahtlustan kas vigast By-Passi, mis mingist hetkest lekib (vedru väsinud?, membraan vigane?) ja aju hakkab siis boosti kompenseerima, kuni by-pass jälle peab.
Või siis on wastegate duty solenoid vigane.
Oskab keegi ehk midagi selle wastegate duty solenoidi kontorllimiseks soovitada.
Nimelt eile sai testitud ning datalog-itud ja selgus, et aju hakkab põhjagaasiga WasteGate-iga teatud ajast mängima.
Kõik muud andurid on ilusti korras (MAF, TPS, CTS, LAMBDA).
Viiendaga tegi seda ainult alguses korra aga näiteks neljandaga kiirendades võib merehaigeks jääda.
Boost käib kogu aeg 0.7 bar ja 1.1bar vahel.
Ise kahtlustan kas vigast By-Passi, mis mingist hetkest lekib (vedru väsinud?, membraan vigane?) ja aju hakkab siis boosti kompenseerima, kuni by-pass jälle peab.
Või siis on wastegate duty solenoid vigane.
Oskab keegi ehk midagi selle wastegate duty solenoidi kontorllimiseks soovitada.