mure imprezaga

Mootorid, hoorattad, sidurid, käigukastid, diferentsiaalid, dif.lukud ja palju muud huvitavat.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#32 Postitus Postitas Ar21 » N, 09 Veebr 2006 09:38:44 +0300

Siingi vist kusagil oli mingi viide mingile ameerika allikale, kus turbo Impreza väidetavalt mingitele iriidiumküünaldele näitas dünos paremaid näite.

EJ204
Suur Sõber
Postitusi: 225
Liitunud: N, 17 Nov 2005 13:46:05 +0300
Asukoht: Tallinn

#33 Postitus Postitas EJ204 » N, 09 Veebr 2006 16:31:08 +0300

trb subarul küünlavahe 0,8 ja loomulikult sobivad ka iriidiumid.jumalapärast ainult mitte need maailma parimad mitme elektroodiotsaga... 8)

Kasutaja avatar
M-Tech
Guru
Postitusi: 704
Liitunud: R, 30 Dets 2005 21:46:53 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

#34 Postitus Postitas M-Tech » P, 05 Mär 2006 14:38:24 +0300

Enda autole kruttisin külge Denso Iridium SVK20R-Z8 küünlad.
Denso kataloogist just antud mootorile sobivad, mingeid halbu kõrvalnähte küll veel täheldanud ei ole.
Antud küünaldel on keskelektrood imepeenike Iridium ja külgelektrood on Plaatina-ga kaetud.

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

#35 Postitus Postitas JP » P, 05 Mär 2006 16:38:44 +0300

Palju maksid, kui saladus pole?

Kasutaja avatar
M-Tech
Guru
Postitusi: 704
Liitunud: R, 30 Dets 2005 21:46:53 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

#36 Postitus Postitas M-Tech » E, 06 Mär 2006 02:19:58 +0300

892.- krooni peaks komplekti hind ES-Tuningus olema.

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#37 Postitus Postitas Ar21 » E, 06 Mär 2006 09:37:36 +0300

Ega sul seal mingit "alet" pole - iriidium küünalde kohta siis väga odav.
Iriidium küünalde hulgast võib leida selliseid, mille ühe hind jääb sinnakanti. Tvalaiselt aga nii 400 kr. tk.

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#38 Postitus Postitas Ar21 » E, 06 Mär 2006 12:58:52 +0300

Iriidiumidel see imepeenike keskelektrood siis idee järgi peaks andma tugevama-"teravama"- kontsentreerituma sädeme, et kas ka midagi tagumikuga tunda, võrreldes vanade küünaldega sõites ? Huvitaks ennastki lähiajal uued küünlad.

Kasutaja avatar
M-Tech
Guru
Postitusi: 704
Liitunud: R, 30 Dets 2005 21:46:53 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

#39 Postitus Postitas M-Tech » E, 06 Mär 2006 13:08:31 +0300

See imepeenike keskelektrood teeb seda, et süütesüsteemil on sädet lihtsam tekitada.
Olen selle vahe omal nahal oma teise projektauto peal ära tundnud.

ES-Tuningul peaks hetkel parim hind olema nendele küünaldele.
Minuteada mulle mingit alet sealt sellel hetkel ei tehtud.
Kuna ise tegelen ka varuosadega, siis hinnavahet NGK originaal plaatina ja Iridiumi vahel on minimaalne (~100 eeki).

Nad võtsid just special 2 komplekti Impreza-dele sisse.
Seega 1 komplekt peaks veel seal järgi olema.

Eesti ühe teise firma kaudu (maalteooja) oleks nende Iridiumite omahind (soodukaga mulle) olnud juba kõvasti kallim.

Tagumiku tunde järgi ei oska hetkel midagi öelda, kuna mingid muud probleemid on mul veel hetkel.

Kasutaja avatar
M-Tech
Guru
Postitusi: 704
Liitunud: R, 30 Dets 2005 21:46:53 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

#40 Postitus Postitas M-Tech » P, 12 Mär 2006 13:26:15 +0300

Tõstaks teema korra uuesti üles, kuna minu autol on ikka veel sarnane viga küljes.

Nimelt eile sai testitud ning datalog-itud ja selgus, et aju hakkab põhjagaasiga WasteGate-iga teatud ajast mängima.
Kõik muud andurid on ilusti korras (MAF, TPS, CTS, LAMBDA).
Viiendaga tegi seda ainult alguses korra aga näiteks neljandaga kiirendades võib merehaigeks jääda.
Boost käib kogu aeg 0.7 bar ja 1.1bar vahel.

Ise kahtlustan kas vigast By-Passi, mis mingist hetkest lekib (vedru väsinud?, membraan vigane?) ja aju hakkab siis boosti kompenseerima, kuni by-pass jälle peab.
Või siis on wastegate duty solenoid vigane.

Oskab keegi ehk midagi selle wastegate duty solenoidi kontorllimiseks soovitada.

Paabik
Subaruaff
Postitusi: 88
Liitunud: T, 17 Jaan 2006 00:09:41 +0300

#41 Postitus Postitas Paabik » P, 12 Mär 2006 18:51:00 +0300

Minul kadus see viga peale bov paigaldust täiesti minema!

Kasutaja avatar
M-Tech
Guru
Postitusi: 704
Liitunud: R, 30 Dets 2005 21:46:53 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

#42 Postitus Postitas M-Tech » P, 12 Mär 2006 23:19:46 +0300

Mul ka sama BOV garaažis juba ootab, vaja flants teha coolerile, kuna mul uuema tüübi cooler.

Mõtlesingi, et panen BOV-i ära ja siis uurin edasi seda viga.
Praegu veel teed suht libedad, et see nõksutamine linnavahel häiriks.
Libeda peal ei ole midagi tunda.

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

#43 Postitus Postitas JP » E, 13 Mär 2006 17:14:17 +0300

Mis firma BOV teil on?

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#44 Postitus Postitas Ar21 » E, 13 Mär 2006 17:32:35 +0300

Mida BOV juurde annab, vaatan, et paljud neid lasevad paigaldada ?
Ma saan aru, et siis laseb sisselaskest üleliigse rõhu välja (kui teda peale turbot cooleri külge paigaldatakse) ? Kas saab ka kõige vanemale mootorile panna, millel vesi-õhk cooler ?
Palju maksab ?

tnx
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 338
Liitunud: R, 19 Aug 2005 14:25:57 +0300
Asukoht: tallinn

#45 Postitus Postitas tnx » T, 14 Mär 2006 10:23:56 +0300


Vasta