mure imprezaga

Mootorid, hoorattad, sidurid, käigukastid, diferentsiaalid, dif.lukud ja palju muud huvitavat.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#46 Postitus Postitas Ar21 » T, 14 Mär 2006 11:32:32 +0300

Ei tule nagu eriti välja, kas ka minekule kuidagi mõjub ? Või paigaldataksegi teda ainult täiendava ohutuse pärast ?

tnx
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 338
Liitunud: R, 19 Aug 2005 14:25:57 +0300
Asukoht: tallinn

#47 Postitus Postitas tnx » T, 14 Mär 2006 16:43:57 +0300

Natuke peaks minekut mõjutama küll see, kas turbo jääb käiguvahetuse ajal tekkiva lööklaine tõttu peaaegu seisma või mitte :)

Kasutaja avatar
M-Tech
Guru
Postitusi: 704
Liitunud: R, 30 Dets 2005 21:46:53 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

#48 Postitus Postitas M-Tech » T, 14 Mär 2006 20:30:50 +0300

By-Pass-i ja BOV-i ainuke vahe seisneb selles, et by-pass laseb õhu tagasi sisselaskesse (peale õhukulumõõtjat) aga
BOV otse atmosfääri (välisõhku). Originaal by-pass klapp teeb kõik vajaliku töö ära ja tema asendamine
bov-iga ei anna mitte mingit effekti peale hääle juurde.

Mina vahetan selle esiteks välja, et olla kindel, et klapp peab (antud BOV on 2-e kambriga).
Originaal by-pass-id kipuvad neil lekkima ning minu auto praegune käitumine viitab sellele.
Ja teiseks et saada PZZZZT häält.

Ülidselt soovitan orig. by-pass-i asendada juhul kui originaal on tuksis ning sel juhul mingi korraliku firma by-pass klapiga.
Muidu pole nagu mõtet seda torkida.

BOV-i panek on antud mootorile selline kahe otsaga asi, kuna kui BOV pole korralikult paika reguleeritud,
siis võib auto hakata käiguvahetusel puterdama, streikima või välja surema.
Samuti on väga suur oht ära rikkuda katalüsaator/id.

BOV ja By-Pass kannavad sama otstarvet, seega performance sellest ei parane.
Ainuke paranemine võib tulla sellest, kui eelnev klapp on lekkinud aga seda loetakse rikkeks.

swrt
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 366
Liitunud: N, 24 Nov 2005 14:36:22 +0300

#49 Postitus Postitas swrt » K, 15 Mär 2006 09:22:49 +0300

a kuidas teada mis asendis bov peab olema.vahel nagu tõesti puterdaks kui käiku vahetada

Ar21
Guru
Postitusi: 782
Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300

#50 Postitus Postitas Ar21 » K, 15 Mär 2006 09:36:09 +0300

Seda nagu minagi, et by-pass on ju olemas ja see täidab täpselt sama ülesannet, aga püüdsin edasi uurida, et võibolla pole ise millestki lõpuni aru saanud. Samas tähendab ju BOV seda, et osa õhku mis MAF -ist läbikäinud silindritesse ei jõua. Küttesegu läheb paigast ära ...
Endal samuti väike kahtlus, et võibolla midagi lekib. Sõita nagu kannatab, aga aeg-ajalt teeb pärast järsku gaasivajutust gaasi lahtilastes (pöörete languse alguses, kui just by-pass peaks vist liigse rõhu tagasi laskma) sellist siristavat häält kusagil turbo kandis (turbo mehaanika on OK)- justkui sisselaskes kusagil midagi lekkiks. Aga see nagu näitab, et by-pass just töötab, aga miks ta niimoodi siristab vahest kergelt võta sa kinni. Sisselase on samuti üle kontrollitud, seal lekkekohti pole. Vahest nagu teeb ka sellist asja, et pöördeid alla lastes (tühikäigule)
langeb tahhomeetri järgi seier alla tühikäigupöörete ja alles pärast seda stabiliseerib õige koha peal ära

swrt
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 366
Liitunud: N, 24 Nov 2005 14:36:22 +0300

#51 Postitus Postitas swrt » K, 15 Mär 2006 13:32:39 +0300

Vahest nagu teeb ka sellist asja, et pöördeid alla lastes (tühikäigule)
langeb tahhomeetri järgi seier alla tühikäigupöörete ja alles pärast seda stabiliseerib õige koha peal ära.minul sama lugu siis.bov on muidu greddy oma mida saab kruttida soft või hard kuid tollest asendist ei tea ma küll midagi

Kasutaja avatar
M-Tech
Guru
Postitusi: 704
Liitunud: R, 30 Dets 2005 21:46:53 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

#52 Postitus Postitas M-Tech » K, 15 Mär 2006 15:36:33 +0300

Lambdaandurid on teil korras (mõõdetud)?
Minul kadusid igasugu pööretekõikumise anomaaliad lambda vahetusega ära.

By-Pass-i lekkimist on ilmselt kõige lihtsam nii testida, et survestada torustik ära ja vaadata mis toimub.

By-Pass-id pidid olema probleemsed kuni 98a autodeni.
Vähemalt Impreza GT puhul.
Mul on küll uuem mudel (99a) aga sarnane viga.
Minu probleem võib täiesti wastegate-i juhtimises peituda.

Paabik
Subaruaff
Postitusi: 88
Liitunud: T, 17 Jaan 2006 00:09:41 +0300

#53 Postitus Postitas Paabik » K, 05 Apr 2006 18:51:35 +0300

Nüüd täna siis hakkas mingi uus kala peale.
Kiirendades nagu läks ja siis poos jälle nagu täiesti kinni...vahepeal kiirendas jälle ja siis hakkis täiesti kinni, nagu puderdama hakkas.
Ei tea mis viga võiks olla?!
benapump nüüd uus ja korralik.

Kasutaja avatar
Axxept
Rallisportlane
Postitusi: 809
Liitunud: K, 15 Sept 2004 02:47:55 +0300

#54 Postitus Postitas Axxept » K, 05 Apr 2006 22:48:40 +0300

palju rõhku puhub? suure tõenäosusega on ülerõhk liiga suur...
või on küünlad peetis
Pilt Outback & STi
SirAutorent

all
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 161
Liitunud: L, 26 Veebr 2005 22:19:48 +0300
Asukoht: Tallinn

#55 Postitus Postitas all » N, 06 Apr 2006 08:51:14 +0300

EJ204 kirjutas:elikka:wastegate duty control solenoid valve paistab olevat see loom,kes seal näkku paneb.
Karta on et viga sul ikka selles viguris. Pead mariines ära käima saad järsku asendusosaga ära katsetada.

Kasutaja avatar
Axxept
Rallisportlane
Postitusi: 809
Liitunud: K, 15 Sept 2004 02:47:55 +0300

#57 Postitus Postitas Axxept » E, 08 Jaan 2007 02:51:56 +0300

Axxept kirjutas:palju rõhku puhub? suure tõenäosusega on ülerõhk liiga suur...
või on küünlad peetis
Pilt Outback & STi
SirAutorent

roolik
Postitusi: 49
Liitunud: T, 18 Aug 2009 01:13:58 +0300
Asukoht: Tartumaa-Elva

Re: mure imprezaga

#59 Postitus Postitas roolik » L, 26 Juun 2010 23:02:47 +0300

Mul ka samasugune jama tekkinud. Kõrgetel pööretel poob kinni nagu puterdab vms. Kui gaasi enne 5000rpm'i kuskile 75% lasta siis kaob see ära.
Puhastasin boost solenoidi, voolikud ja MAF'i võimalikust sodist, vahetasin küünlad. Ja ikka sama jama. Mingeid veakoode ei näita.
Äkki on see Throttle Position Sensor?
Autoks on Subaru Impreza GT 96'

Type RA
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 254
Liitunud: P, 09 Dets 2007 23:06:43 +0300
Asukoht: Tartu

Re: mure imprezaga

#60 Postitus Postitas Type RA » P, 27 Juun 2010 11:00:56 +0300

Proovi kellegi käest küünlajuhtmeid laenata ja proovi mis teeb. Väga tundlik on see auto küünlajuhtmete suhtes.

Vasta