mure imprezaga
By-Pass-i ja BOV-i ainuke vahe seisneb selles, et by-pass laseb õhu tagasi sisselaskesse (peale õhukulumõõtjat) aga
BOV otse atmosfääri (välisõhku). Originaal by-pass klapp teeb kõik vajaliku töö ära ja tema asendamine
bov-iga ei anna mitte mingit effekti peale hääle juurde.
Mina vahetan selle esiteks välja, et olla kindel, et klapp peab (antud BOV on 2-e kambriga).
Originaal by-pass-id kipuvad neil lekkima ning minu auto praegune käitumine viitab sellele.
Ja teiseks et saada PZZZZT häält.
Ülidselt soovitan orig. by-pass-i asendada juhul kui originaal on tuksis ning sel juhul mingi korraliku firma by-pass klapiga.
Muidu pole nagu mõtet seda torkida.
BOV-i panek on antud mootorile selline kahe otsaga asi, kuna kui BOV pole korralikult paika reguleeritud,
siis võib auto hakata käiguvahetusel puterdama, streikima või välja surema.
Samuti on väga suur oht ära rikkuda katalüsaator/id.
BOV ja By-Pass kannavad sama otstarvet, seega performance sellest ei parane.
Ainuke paranemine võib tulla sellest, kui eelnev klapp on lekkinud aga seda loetakse rikkeks.
BOV otse atmosfääri (välisõhku). Originaal by-pass klapp teeb kõik vajaliku töö ära ja tema asendamine
bov-iga ei anna mitte mingit effekti peale hääle juurde.
Mina vahetan selle esiteks välja, et olla kindel, et klapp peab (antud BOV on 2-e kambriga).
Originaal by-pass-id kipuvad neil lekkima ning minu auto praegune käitumine viitab sellele.
Ja teiseks et saada PZZZZT häält.
Ülidselt soovitan orig. by-pass-i asendada juhul kui originaal on tuksis ning sel juhul mingi korraliku firma by-pass klapiga.
Muidu pole nagu mõtet seda torkida.
BOV-i panek on antud mootorile selline kahe otsaga asi, kuna kui BOV pole korralikult paika reguleeritud,
siis võib auto hakata käiguvahetusel puterdama, streikima või välja surema.
Samuti on väga suur oht ära rikkuda katalüsaator/id.
BOV ja By-Pass kannavad sama otstarvet, seega performance sellest ei parane.
Ainuke paranemine võib tulla sellest, kui eelnev klapp on lekkinud aga seda loetakse rikkeks.
Seda nagu minagi, et by-pass on ju olemas ja see täidab täpselt sama ülesannet, aga püüdsin edasi uurida, et võibolla pole ise millestki lõpuni aru saanud. Samas tähendab ju BOV seda, et osa õhku mis MAF -ist läbikäinud silindritesse ei jõua. Küttesegu läheb paigast ära ...
Endal samuti väike kahtlus, et võibolla midagi lekib. Sõita nagu kannatab, aga aeg-ajalt teeb pärast järsku gaasivajutust gaasi lahtilastes (pöörete languse alguses, kui just by-pass peaks vist liigse rõhu tagasi laskma) sellist siristavat häält kusagil turbo kandis (turbo mehaanika on OK)- justkui sisselaskes kusagil midagi lekkiks. Aga see nagu näitab, et by-pass just töötab, aga miks ta niimoodi siristab vahest kergelt võta sa kinni. Sisselase on samuti üle kontrollitud, seal lekkekohti pole. Vahest nagu teeb ka sellist asja, et pöördeid alla lastes (tühikäigule)
langeb tahhomeetri järgi seier alla tühikäigupöörete ja alles pärast seda stabiliseerib õige koha peal ära
Endal samuti väike kahtlus, et võibolla midagi lekib. Sõita nagu kannatab, aga aeg-ajalt teeb pärast järsku gaasivajutust gaasi lahtilastes (pöörete languse alguses, kui just by-pass peaks vist liigse rõhu tagasi laskma) sellist siristavat häält kusagil turbo kandis (turbo mehaanika on OK)- justkui sisselaskes kusagil midagi lekkiks. Aga see nagu näitab, et by-pass just töötab, aga miks ta niimoodi siristab vahest kergelt võta sa kinni. Sisselase on samuti üle kontrollitud, seal lekkekohti pole. Vahest nagu teeb ka sellist asja, et pöördeid alla lastes (tühikäigule)
langeb tahhomeetri järgi seier alla tühikäigupöörete ja alles pärast seda stabiliseerib õige koha peal ära
Vahest nagu teeb ka sellist asja, et pöördeid alla lastes (tühikäigule)
langeb tahhomeetri järgi seier alla tühikäigupöörete ja alles pärast seda stabiliseerib õige koha peal ära.minul sama lugu siis.bov on muidu greddy oma mida saab kruttida soft või hard kuid tollest asendist ei tea ma küll midagi
langeb tahhomeetri järgi seier alla tühikäigupöörete ja alles pärast seda stabiliseerib õige koha peal ära.minul sama lugu siis.bov on muidu greddy oma mida saab kruttida soft või hard kuid tollest asendist ei tea ma küll midagi
Lambdaandurid on teil korras (mõõdetud)?
Minul kadusid igasugu pööretekõikumise anomaaliad lambda vahetusega ära.
By-Pass-i lekkimist on ilmselt kõige lihtsam nii testida, et survestada torustik ära ja vaadata mis toimub.
By-Pass-id pidid olema probleemsed kuni 98a autodeni.
Vähemalt Impreza GT puhul.
Mul on küll uuem mudel (99a) aga sarnane viga.
Minu probleem võib täiesti wastegate-i juhtimises peituda.
Minul kadusid igasugu pööretekõikumise anomaaliad lambda vahetusega ära.
By-Pass-i lekkimist on ilmselt kõige lihtsam nii testida, et survestada torustik ära ja vaadata mis toimub.
By-Pass-id pidid olema probleemsed kuni 98a autodeni.
Vähemalt Impreza GT puhul.
Mul on küll uuem mudel (99a) aga sarnane viga.
Minu probleem võib täiesti wastegate-i juhtimises peituda.
Re: mure imprezaga
Mul ka samasugune jama tekkinud. Kõrgetel pööretel poob kinni nagu puterdab vms. Kui gaasi enne 5000rpm'i kuskile 75% lasta siis kaob see ära.
Puhastasin boost solenoidi, voolikud ja MAF'i võimalikust sodist, vahetasin küünlad. Ja ikka sama jama. Mingeid veakoode ei näita.
Äkki on see Throttle Position Sensor?
Autoks on Subaru Impreza GT 96'
Puhastasin boost solenoidi, voolikud ja MAF'i võimalikust sodist, vahetasin küünlad. Ja ikka sama jama. Mingeid veakoode ei näita.
Äkki on see Throttle Position Sensor?
Autoks on Subaru Impreza GT 96'
Re: mure imprezaga
Proovi kellegi käest küünlajuhtmeid laenata ja proovi mis teeb. Väga tundlik on see auto küünlajuhtmete suhtes.