mure imprezaga

Mootorid, hoorattad, sidurid, käigukastid, diferentsiaalid, dif.lukud ja palju muud huvitavat.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
perkki
Postitusi: 37
Liitunud: T, 20 Nov 2007 23:49:41 +0300
Asukoht: Peetri
Kontakt:

Re: mure imprezaga

#61 Postitus Postitas perkki » P, 27 Juun 2010 17:47:07 +0300

Kütuse rõhku kannataks kaa kontrollida.

roolik
Postitusi: 49
Liitunud: T, 18 Aug 2009 01:13:58 +0300
Asukoht: Tartumaa-Elva

Re: mure imprezaga

#62 Postitus Postitas roolik » E, 28 Juun 2010 16:45:01 +0300

Eks ma üritan need järgi kontrollida.
Jäi see ka veel mainimatta, et kõrgetel pööretel hakkab siis paukuma kah vahest kui jõnksutab.


Niisiis, sai nüüd päeval mässatud ja sai paremaks(mitte midagi vahetamatta). Enam ei poo miskit moodi, läks vabalt piirajani. Ainult et nüüd näitas veakoode 23 ja 22(ehk siis Knock Sensor ja Mass Air Flow Sensor Circuit)
EDIT: Tegin nüüd ecu reseti ja testisõidu ja nüüd ei näita mitte ühtegi viga, kõik paistab korras olevat.

Kasutaja avatar
Sponge
Guru
Postitusi: 1348
Liitunud: T, 06 Juul 2010 15:13:17 +0300

Re: mure imprezaga

#63 Postitus Postitas Sponge » T, 06 Juul 2010 15:27:23 +0300

esineb ka minu masinal vahel gaasi andes mootori kinni poomist ja jõnksutamist. Mul peaks ilmselt mure olema seatud BOV-iga , väheamlt nii on väidetud. Plaanis see asendada Bypassiga.
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.

roolik
Postitusi: 49
Liitunud: T, 18 Aug 2009 01:13:58 +0300
Asukoht: Tartumaa-Elva

Re: mure imprezaga

#64 Postitus Postitas roolik » K, 09 Veebr 2011 14:54:28 +0300

Sai siis vahepeal masinaga mariines diagnostis käidud.
Käidi proovitiirul ja öeldi, et nemad nagu jõnksutamist eriti ei tundnud sõites.
Pakuti välja, et turbo võib läbi olla. Kuna max rõhk on 0.4-0.5(originaalis pidavat olema 0.8 nende teada) Vanad voolikud on uute vastu vahetatud, lekkimist kah pole.
Väideti, et see väikene düüs vms, mis asub wastegate ja kolmiku vahel turbojuures, et see on väsinud ja ei hoia rõhku enam.
Pakuti välja ka seda, et vahetada BOV originaali vastu tagasi.

Turbo ja intercooleri osa on suht paksult õli täis ainult. Vist niipalju õli ei ole normaalne? Või on?
http://www.upload.ee/image/1111816/IMAG0298.jpg
http://www.upload.ee/image/1111826/IMAG0303.jpg

janis81
Subaruaff
Postitusi: 56
Liitunud: K, 02 Veebr 2011 20:03:51 +0300

Re: mure imprezaga

#65 Postitus Postitas janis81 » K, 24 Juul 2013 12:56:29 +0300

Kas te saite oma veale jälile, mul sama jama.

explorer
Postitusi: 31
Liitunud: K, 07 Mär 2012 21:18:24 +0300

Re: mure imprezaga

#66 Postitus Postitas explorer » N, 17 Dets 2015 13:10:57 +0300

Endalgi on tekkinud samasugune anomaalia. Kiirendades põhjagaasiga poob hingest kinni ning natuke gaasi järgi lastes hakkab liikuma. Rõhku hoiab ilusti 0,9bari. Ehk keegi sai sellest probleemist jagu ja oskab õelda mis oli lahendus? Autoks 98a gt. Esimese asjana üritan kontrollida kütuserõhku koormusel, teisena ilmselt tpsi, map andur oli ka mõtteis hetkeks, et aju ei näe ehk rõhku kuid kuna hoiab ilusti 0.9 bari siis selle välistaks. Ning variant oleks ka süüteprobleemid rõhu all kuigi kõik silindrid justkui lööksid ilusti probleemideta, võimalus et süüde keeratakse liiga hiliseks? Ideid, lahendusi? Asjaga kiire, talv tulekul :mrgreen:

Terv,
Holger

Kasutaja avatar
Equ
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 410
Liitunud: E, 13 Aug 2007 16:41:29 +0300
Kontakt:

Re: mure imprezaga

#67 Postitus Postitas Equ » N, 17 Dets 2015 15:56:10 +0300

Enda masinal oli samalaadne käitumine, tuli välja, et käigukasti neutraaliandur jukerdas. Aju seda vist veana näidata ei oska, seega niisama seda ei pruugi avastada!
Läbi neliveo tähtede poole!
Subaru Impreza GT 1998 (ex)
Subaru Impreza WRX STI 2005 Petter Solberg Edition II PPP

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: mure imprezaga

#68 Postitus Postitas Duster » N, 17 Dets 2015 21:44:03 +0300

Neutraaliandur võib seda tekitada, kuid minu auto loopis see hoopiski tühikäigumootori veakoodi (käiguga pidurdades tahtis pöördeid alla saada, kuid klapp oli nagunii juba lõpus, ei näinud, et käik on sees). Antud viga mingit katkumist ei põhjustanud, küll aga hilisema spooli ja stabiilse poweri kao. Kui põhjagaasiga katkub, siis on kõige tõenäolisem ikkagi süütamise, mitte vale süütekraadi mure, liiga hiline süüde ei tekitaks katkumist vaid lihtsalt poweri kadu, isegi safe mode tabelid on piisavad, et gaas põhjas ilusti toimida. Loogilised vead oleks halb süütamine (küünlad,juhtmed, pool), liiga väike kütuserõhk või õhulugeja kutu.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

explorer
Postitusi: 31
Liitunud: K, 07 Mär 2012 21:18:24 +0300

Re: mure imprezaga

#69 Postitus Postitas explorer » P, 20 Dets 2015 18:16:44 +0300

Tänud kõigile kaasamõtlemast. Kindlasti kontrollin igaksjuhuks ka neutraalianduri üle kuid hetkel tundub et minu viga peitub siiski kütusepumbas. Vaakumis on kütuserõhk 2.6bar, 0 rõhu all 3bar, ning sõites rõhu all kukkub sinna 2.5-2.6 kanti tagasi kuigi peaks võrdeliselt turborõhuga tõusma. Eks kui millalgi saab uue pumba siis näeb täpsemalt, oligi pikemalt walbro 255 mõtetes.

Terv,
Holger

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: mure imprezaga

#70 Postitus Postitas Duster » P, 20 Dets 2015 20:49:34 +0300

Unusta walbro ära:
1. suri minul walbro 2 aastaga ära.
2. Walbrost mürarikkamat pumpa väga vist ei leiagi.
3. Liiga palju on hiina replikaid, mis ei kannata kriitikat, kopeeringut ja originaali ei pruugi ka 1:1 võrdlusel väliselt eristada.
P.S, sellise kütterõhuga ära enam boosti näita. Teine asi on see, et paigaldusel võrdle kaasasolevat filtrit/võtturit, need on enamikul mööda ja ei saa paagist kurvides kätte.
Halba ei teeks ka kontrollida, kas pumbani üldse adekvaatne vool jõuab, võimsama pumbaga läheks halva voolu korral asi hullemaks.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Vasta