Mootor õhtal?
Mootor õhtal?
Käima pannes külmalt tühikäigul pöörded kõiguvad ja puterdab, gaasi andes nagu jätab vahele üldse ja sureb välja(mitte alati)
Sõites gaasi andes juba madalatelt pööretelt poob metsikult(juba pedaali puutudes)
Pedaali julmalt põhja surudes ei kiirenda vaid nagu jätab vahele vms sureb välja nagu.
Viisin mariinesse, seal uuriti päev otsa ja öeldi et takistused jne on nagu peavad olema.
Arvuti ainult ei olevat lambdaga ühendust saanud, aga see ei tohiks sellist asja teha?
Silindrites pole veel rõhku mõõtnud. Bensurõhk sai mõõdetud ja paistis õige olevat.
Auto on Subaru Impreza GT.
Ehk keegi jagab asja.
Sõites gaasi andes juba madalatelt pööretelt poob metsikult(juba pedaali puutudes)
Pedaali julmalt põhja surudes ei kiirenda vaid nagu jätab vahele vms sureb välja nagu.
Viisin mariinesse, seal uuriti päev otsa ja öeldi et takistused jne on nagu peavad olema.
Arvuti ainult ei olevat lambdaga ühendust saanud, aga see ei tohiks sellist asja teha?
Silindrites pole veel rõhku mõõtnud. Bensurõhk sai mõõdetud ja paistis õige olevat.
Auto on Subaru Impreza GT.
Ehk keegi jagab asja.
Re: Mootor õhtal?
Lamda võib vabalt sellist jama korraldada, segud paigast ära lihtsalt.
Re: Mootor õhtal?
Lisaks siin kohal veel ära, et enne praegust seisukorda hakkas 4000 pealt jõnksutama ja seda just sooja mootoriga, külmalt läks ilusti pöördesse ja ei jõnksutanud. Selle probleemi kaotamiseks ostis omanik uue õhulugeja ja päris hiljuti uue lambda mis olukorra võib isegi öelda, et hullemaks tegi eriti peale lambda vahetust. NB! Lambda ostetud mariinest.
See,et mootor kutu võib olla on üks võimalus, kuid kas viga võib olla üldse milleski muus mis lambdale vale infot annab ja üldse mootori tööd nii kapitaalselt segab ?
Aju ? Kütuserõhuregulaator ?
See,et mootor kutu võib olla on üks võimalus, kuid kas viga võib olla üldse milleski muus mis lambdale vale infot annab ja üldse mootori tööd nii kapitaalselt segab ?
Aju ? Kütuserõhuregulaator ?
Re: Mootor õhtal?
Vähemalt vanematel autodel hakkab lambda toimetama alles suht kõrgel temeperatuuril, külma mootori tööd ta ei tohiks mõjutada. Sarnaseid sümptomeid põhjustavad veel väntvõlli ja nukkvõlli anduri probleemid, aga samas kui auto oli mariines, siis juhe taga peaks need vead ära näitama.
Re: Mootor õhtal?
Võtsin lambda juhtme küljest ja poos ja nõkutas samamoodi.
Mariines kontrollisid nad kõik sensorid, küünlajuhtmed ja süütepooli kah üle, vähemalt nende jutu järgi.
Mariines kontrollisid nad kõik sensorid, küünlajuhtmed ja süütepooli kah üle, vähemalt nende jutu järgi.
- wolf99
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 218
- Liitunud: E, 24 Jaan 2005 15:21:38 +0300
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Mootor õhtal?
Igaksjuhuks võiks üle vaadata ka väntvõlli rihmaseibi kui mootor käib. Et kas pöörleb ilusti sirgelt, mitte ei laperda. Kahtlaselt sarnanased sümtomid, kus ühel Legacy mootoril väntvõlli rihmaseib polnud korralikult peale rihmavahetust kinnitatud ja kulutas otsa ära. Autol polnud samuti jõudu ja gaasi puudutades poos mootorit peaaegu selle väljasuremiseni.
Re: Mootor õhtal?
Kas CHEK ENGINE ka põleb ? Läbi foorumi muidugi raske remontida autot , Musta ka tagant ajab? Rihma märgid paigas ? Mootori suured pistikud puhtad ilma oksudeerimis jälgetetta? Jne seal mustmoljon asja mis seda mõjutab peale ida selline asi toimuma hakkas. Olen kokkupuutunud paljude subarutega ning sellist asja on olnd ka korra oma GT-l mille põhjustas paigast rihmamärk (1 hammas vända pealt mööda). Kus kandis muidu masin asub kui hätta jääb saab alati abiroolik kirjutas:Käima pannes külmalt tühikäigul pöörded kõiguvad ja puterdab, gaasi andes nagu jätab vahele üldse ja sureb välja(mitte alati)
Sõites gaasi andes juba madalatelt pööretelt poob metsikult(juba pedaali puutudes)
Pedaali julmalt põhja surudes ei kiirenda vaid nagu jätab vahele vms sureb välja nagu.
Viisin mariinesse, seal uuriti päev otsa ja öeldi et takistused jne on nagu peavad olema.
Arvuti ainult ei olevat lambdaga ühendust saanud, aga see ei tohiks sellist asja teha?
Silindrites pole veel rõhku mõõtnud. Bensurõhk sai mõõdetud ja paistis õige olevat.
Auto on Subaru Impreza GT.
Ehk keegi jagab asja.
Impreza wrx Sti type-ra Limited 555 & Impreza GT
Re: Mootor õhtal?
Vaatasin üle ja see käib ilusti sirgelt.wolf99 kirjutas:Igaksjuhuks võiks üle vaadata ka väntvõlli rihmaseibi kui mootor käib. Et kas pöörleb ilusti sirgelt, mitte ei laperda. Kahtlaselt sarnanased sümtomid, kus ühel Legacy mootoril väntvõlli rihmaseib polnud korralikult peale rihmavahetust kinnitatud ja kulutas otsa ära. Autol polnud samuti jõudu ja gaasi puudutades poos mootorit peaaegu selle väljasuremiseni.
Check engine ei põle. Musta ei tule. Mootori pistikud ka ei paista oksüdeerunud olevat. Rihma märgid olid ka paigas, tundus nagu pool hammast paigast vms, et märgid ühelpoolt ~1-2mm või nii mööda. Käima pannes hetkel selline asi et turbo poolse silindri juurest tuleb miskist kahtlast klobinat, mitte valjult ei klopi, aga kuuldavalt lisaks tavapärasele klõbinale. Masin asub Elvas muidu. See vist sinu vana masin? Roheline 042 AMF?rosenberg kirjutas: Kas CHEK ENGINE ka põleb ? Läbi foorumi muidugi raske remontida autot , Musta ka tagant ajab? Rihma märgid paigas ? Mootori suured pistikud puhtad ilma oksudeerimis jälgetetta? Jne seal mustmoljon asja mis seda mõjutab peale ida selline asi toimuma hakkas. Olen kokkupuutunud paljude subarutega ning sellist asja on olnd ka korra oma GT-l mille põhjustas paigast rihmamärk (1 hammas vända pealt mööda). Kus kandis muidu masin asub kui hätta jääb saab alati abi
Re: Mootor õhtal?
vända pealt ka paigas ikka täpselt rihm , minuteada jäi sellel alati kõrvalistuja poolsed märgid gammike nihkesse, helista mulle ma võin juhendada mida tasuks proovida veel 52 38 355 . Eks seee mootor on ohtralt kilometraazi ka saanud juba .roolik kirjutas:Vaatasin üle ja see käib ilusti sirgelt.wolf99 kirjutas:Igaksjuhuks võiks üle vaadata ka väntvõlli rihmaseibi kui mootor käib. Et kas pöörleb ilusti sirgelt, mitte ei laperda. Kahtlaselt sarnanased sümtomid, kus ühel Legacy mootoril väntvõlli rihmaseib polnud korralikult peale rihmavahetust kinnitatud ja kulutas otsa ära. Autol polnud samuti jõudu ja gaasi puudutades poos mootorit peaaegu selle väljasuremiseni.
Check engine ei põle. Musta ei tule. Mootori pistikud ka ei paista oksüdeerunud olevat. Rihma märgid olid ka paigas, tundus nagu pool hammast paigast vms, et märgid ühelpoolt ~1-2mm või nii mööda. Käima pannes hetkel selline asi et turbo poolse silindri juurest tuleb miskist kahtlast klobinat, mitte valjult ei klopi, aga kuuldavalt lisaks tavapärasele klõbinale. Masin asub Elvas muidu. See vist sinu vana masin? Roheline 042 AMF?rosenberg kirjutas: Kas CHEK ENGINE ka põleb ? Läbi foorumi muidugi raske remontida autot , Musta ka tagant ajab? Rihma märgid paigas ? Mootori suured pistikud puhtad ilma oksudeerimis jälgetetta? Jne seal mustmoljon asja mis seda mõjutab peale ida selline asi toimuma hakkas. Olen kokkupuutunud paljude subarutega ning sellist asja on olnd ka korra oma GT-l mille põhjustas paigast rihmamärk (1 hammas vända pealt mööda). Kus kandis muidu masin asub kui hätta jääb saab alati abi
Impreza wrx Sti type-ra Limited 555 & Impreza GT
Re: Mootor õhtal?
Jah, kui vända pealt on paigas, siis jääb kõrvalistuja poolsed märgid jah nihkesse natuke. Eks ma siis võtan ühendust homme arvatavasti.rosenberg kirjutas: vända pealt ka paigas ikka täpselt rihm , minuteada jäi sellel alati kõrvalistuja poolsed märgid gammike nihkesse, helista mulle ma võin juhendada mida tasuks proovida veel 52 38 355 . Eks seee mootor on ohtralt kilometraazi ka saanud juba .
Re: Mootor õhtal?
Mõõtsin nüüd silindrites rõhud ära.
Silindrite nummerdust vms ei tea.
Juhipoolne silinder ~10.5 bar
Akupoolne ~10.2 bar
Kõrvalistujapool ees nurgas ~10.8 bar
ja küljepeeglipool ~10.8
Kas need on normaalsed näidud?
Kokku tagasi pannes ja käima pannes enam käima ei läinud. Kütusepump jäigi käima ja kuskilt sisselaske kollektori alt, seal kus kütuse rõhuregulaator, sealt kandist on kuulda kus kütust välja pritsib kuskilt. Voolik vast otsad andnud. Võtan sisselaske maha nüüd ja kontrollin järgi
Silindrite nummerdust vms ei tea.
Juhipoolne silinder ~10.5 bar
Akupoolne ~10.2 bar
Kõrvalistujapool ees nurgas ~10.8 bar
ja küljepeeglipool ~10.8
Kas need on normaalsed näidud?
Kokku tagasi pannes ja käima pannes enam käima ei läinud. Kütusepump jäigi käima ja kuskilt sisselaske kollektori alt, seal kus kütuse rõhuregulaator, sealt kandist on kuulda kus kütust välja pritsib kuskilt. Voolik vast otsad andnud. Võtan sisselaske maha nüüd ja kontrollin järgi
Re: Mootor õhtal?
anna siis siia ka kindlasti teada, kui saad teada mis viga mootoril on.
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.
Re: Mootor õhtal?
tee bensiini toru korda , ma juba tean kus sul viga on sellel autol:) Mul sellega sama jant olnud kunagi et ei lähe käima ja küttepump jääb taha Viga on mootori pistikus
Impreza wrx Sti type-ra Limited 555 & Impreza GT
Re: Mootor õhtal?
Toru nüüd korras. Kas see mootori pistik ikka seal õhulugeja juures või too aju küljes?rosenberg kirjutas:tee bensiini toru korda , ma juba tean kus sul viga on sellel autol:) Mul sellega sama jant olnud kunagi et ei lähe käima ja küttepump jääb taha Viga on mootori pistikus
Ja mis sellega teha annaks üldse.
Re: Mootor õhtal?
Aku taga olevad kaks suurt pistikut puhasta ära ja pane korralikult kokkku nipukas aitab alati
Impreza wrx Sti type-ra Limited 555 & Impreza GT