Ah seal hoopisrosenberg kirjutas:Aku taga olevad kaks suurt pistikut puhasta ära ja pane korralikult kokkku nipukas aitab alati
Uurisin üldse siis valest kohast.
Ah seal hoopisrosenberg kirjutas:Aku taga olevad kaks suurt pistikut puhasta ära ja pane korralikult kokkku nipukas aitab alati
No kui ykski tuli põlema ei läind ja enne syyte keeramisel ära kustusid siis oli viga aku klemmis ilmselt lihtsalt. Hea et käima said masina .roolik kirjutas:Puhastasin pistikud ära nüüd. Ja masin korras nüüd, nüüd liigub nagu peab.
Ainult peale paari km tiiru korraks seisma jätsin ei tahtnud enam käima minna.
Keerasin süüdet, pump läks korraks käima nagu ikka, ja süüdet andes kustusid kõik tuled. Lasin natuke seista ja proovisin uuesti ja ükski tuli enam põlema ei läinud.
Peale tiirutamist tuli turbojuurest ka miskist mullitamise või nagu vee keemishäält. Ülevoolust tuli kah mulle.
Võtsin korraks aku juhtme maha ja sain käima. Ei tea mis seda põhjustaks.
Võibolla oli akuklemm see vist jah. Igatahes tänud abi eestrosenberg kirjutas:No kui ykski tuli põlema ei läind ja enne syyte keeramisel ära kustusid siis oli viga aku klemmis ilmselt lihtsalt. Hea et käima said masina .roolik kirjutas:Puhastasin pistikud ära nüüd. Ja masin korras nüüd, nüüd liigub nagu peab.
Ainult peale paari km tiiru korraks seisma jätsin ei tahtnud enam käima minna.
Keerasin süüdet, pump läks korraks käima nagu ikka, ja süüdet andes kustusid kõik tuled. Lasin natuke seista ja proovisin uuesti ja ükski tuli enam põlema ei läinud.
Peale tiirutamist tuli turbojuurest ka miskist mullitamise või nagu vee keemishäält. Ülevoolust tuli kah mulle.
Võtsin korraks aku juhtme maha ja sain käima. Ei tea mis seda põhjustaks.
Tere, vabandust, et vana teema üles võtan, aga kas oleks võimalik 2004 Legacy 2.0 mootori pistiku asukoha juhised ka anda, üritasin aku tagant midagi kahte suurt leida, aga tulutult, probleem suht sama mis eelkõnelejatel.rosenberg kirjutas:Aku taga olevad kaks suurt pistikut puhasta ära ja pane korralikult kokkku nipukas aitab alati
Mis sul üldse mureks on? Niisama juhtmeid naljapärast katkuda pole nagu mõtet.Rasmus kirjutas:Tere, vabandust, et vana teema üles võtan, aga kas oleks võimalik 2004 Legacy 2.0 mootori pistiku asukoha juhised ka anda, üritasin aku tagant midagi kahte suurt leida, aga tulutult, probleem suht sama mis eelkõnelejatel.rosenberg kirjutas:Aku taga olevad kaks suurt pistikut puhasta ära ja pane korralikult kokkku nipukas aitab alati
No probleem sarnaneb sellele mis eelpool kirjeldatud, mootor on jõuetu ja nagu lonkaks. Sümptomeid või pelgalt kokkulangevusi on mitmeid - näiteks avastasin, et üks voolik oli lahti sisselaske juurest (must jäme voolik, leidmise ajal oli kuiv ja tühi), turvapadja tuli hakkas põlema. Arvuti näidatud kütusekulu on normis, aga näidikul kukub seier kiiremini kui enne. Mingit kütuse leket ei ole tuvastanud, mootor ei suitse, aga kohati nagu viskaks bensiini haisu üles. Võtsin kütust ka samal ajal kui tankurauto jääma täitis, väidetavalt võib see sita üles ajada ja mul filtri umbe ajada. Teisipäeval diagnostikasse, vaatab mis seal räägitakse. Umbes filtrite vastu muidugi diagnostika ei aita, aga eks näis.vaska kirjutas:Mis sul üldse mureks on? Niisama juhtmeid naljapärast katkuda pole nagu mõtet.Rasmus kirjutas:Tere, vabandust, et vana teema üles võtan, aga kas oleks võimalik 2004 Legacy 2.0 mootori pistiku asukoha juhised ka anda, üritasin aku tagant midagi kahte suurt leida, aga tulutult, probleem suht sama mis eelkõnelejatel.rosenberg kirjutas:Aku taga olevad kaks suurt pistikut puhasta ära ja pane korralikult kokkku nipukas aitab alati
Jahedama ilmaga või hommikuti on käivitamisel või kohapeal tiksumisel õrn suitsupilv ka taga? Õlitaset oled vaadanud?Rasmus kirjutas:No probleem sarnaneb sellele mis eelpool kirjeldatud, mootor on jõuetu ja nagu lonkaks. Sümptomeid või pelgalt kokkulangevusi on mitmeid - näiteks avastasin, et üks voolik oli lahti sisselaske juurest (must jäme voolik, leidmise ajal oli kuiv ja tühi), turvapadja tuli hakkas põlema. Arvuti näidatud kütusekulu on normis, aga näidikul kukub seier kiiremini kui enne. Mingit kütuse leket ei ole tuvastanud, mootor ei suitse, aga kohati nagu viskaks bensiini haisu üles. Võtsin kütust ka samal ajal kui tankurauto jääma täitis, väidetavalt võib see sita üles ajada ja mul filtri umbe ajada. Teisipäeval diagnostikasse, vaatab mis seal räägitakse. Umbes filtrite vastu muidugi diagnostika ei aita, aga eks näis.
Mul laperdabki see seib. Mis oleks rohi selle vastu. Sümptomid muidu, et soojalt nõksutab, check engine põleb. Kui koode loeti, siis öeldi et knock sensor. Auto 2,0 97a Impreza vabalt hingav...wolf99 kirjutas:Igaksjuhuks võiks üle vaadata ka väntvõlli rihmaseibi kui mootor käib. Et kas pöörleb ilusti sirgelt, mitte ei laperda. Kahtlaselt sarnanased sümtomid, kus ühel Legacy mootoril väntvõlli rihmaseib polnud korralikult peale rihmavahetust kinnitatud ja kulutas otsa ära. Autol polnud samuti jõudu ja gaasi puudutades poos mootorit peaaegu selle väljasuremiseni.