Oot muidu sul asjalikud postitused kuid mida sa nüüd sellega öelda tahadDuster kirjutas:....... Mina loen subaru automaadid libaveolisteks, sorry automaadimehed, turbokatel ja võimastel on asi veel peaaegu talutav, kuid tee või tina, sama pidamist ja arusaadavat juhitavust nagu manuaalide pideval veol neil ei ole. Ma ei taha öelda et subaru automaadid sitemad on kui mõnel teisel margil, kindlasti mitte, kuid kihutamiseks nad ei kõlba. Sai näiteks tubaru 2,5xt´d proovitud, no ei sõida ma selle masinaga poolt nii kiirelt kui enda vabalhingava kuudiga, millel manuaal kast on, seda loomulikult jääraja tingimustes.
Võrdled automaatkasti manuaaliga ja paned selle taha võrdusmärgi?! Juba ainuüksi nimi automaatkast ei sobi siia võrdlusse.
Ja mis see nelikveosse antud hetkel puutub? Mina sooviks sildade lukustamist ikka väga harva ja Subaru veoskeem katab enamus keskmiselt raskemast maastiku vajadusest ära. Kui maastikule on automaat tavaoludes isegi parem valik, siis ringrajal ja jäärajal automaat kindlasti niipalju lõbu ei paku. Samas on automaat ütlemata mõnus igapäeva cruisimiseks ja miks ka kergemaks jääraja funniks.
Täpselt sama teema on ka esiveoliste ja tagaveolistega kui sa manuaali hakkad automaadiga võrdlema.
PS. Sinu vabalthingava manuaali jääraja kogemuse juurde võin öelda,e t olen tavalise 1,6se 2003 aasta kuudiga teinud WRXile samuti jäärajas ära. Aglusti, tehniline rada ja uued talverehvid olid märksõnadeks.