awd probleem ?
awd probleem ?
istusin oma 2010 aasta foresteriga lumes kinni ja välja ei saanud. hakkasin vaatama, et mis teema siis on ...
diagonaalis rattad spinnis, teine diagonaal istub rahulikult ja ei kavatse midagi teha.
nagu ma olen aru saanud, peaks muist jõudu suunatama ratastele, millel on veel haaret.
nii nagu näha siit - http://www.youtube.com/watch?v=kRniF4JQN2U ja mujalt sarnastest videodest.
praktikas aga on nii, et salongi on kuulda krõbinat ja kolksumist/toksimist (sama mida kuuleb kui kurvis hakkab külg ette minema)
aga see on ka kõik ...
kas ma olen lumes sumpamisega suutnud midagi ära lõhkuda või olen lihtsalt rumal, et youtuubi usun ?
diagonaalis rattad spinnis, teine diagonaal istub rahulikult ja ei kavatse midagi teha.
nagu ma olen aru saanud, peaks muist jõudu suunatama ratastele, millel on veel haaret.
nii nagu näha siit - http://www.youtube.com/watch?v=kRniF4JQN2U ja mujalt sarnastest videodest.
praktikas aga on nii, et salongi on kuulda krõbinat ja kolksumist/toksimist (sama mida kuuleb kui kurvis hakkab külg ette minema)
aga see on ka kõik ...
kas ma olen lumes sumpamisega suutnud midagi ära lõhkuda või olen lihtsalt rumal, et youtuubi usun ?
Re: awd probleem ?
Kaheliitrisel ongi see täiesti normaalne nähtus kuna tagadiffer lahtine. LSD puhul liikumisel taolist asja juhtuda ei tohiks. Kuna diffreid ei lukustata siis tuleks sellega arvestada. Ratta alla mõni oks või porimatt - krabistab end kenasti välja, paha ei tee ka aeglusti kasutamine kui selline võimalus on.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: awd probleem ?
Proovisid sa kontrollid maha ka võtta muidu? Teinekord see mootori pidurdamine ei tee head.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: awd probleem ?
proovisin nii ühte- kui teistpidi. asi, mis lõpuks aitas, oli labidas ...
järgmise auto ostmisel peab siis rohkem kodutööd tegema ilmselt
järgmise auto ostmisel peab siis rohkem kodutööd tegema ilmselt
Re: awd probleem ?
Eks tuleb lsd differ taha torgata - imeravim pole aga kinnijäämine sellisel kujul on natuke ebatõenäolisem.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
- djxpsubaru
- Guru
- Postitusi: 974
- Liitunud: K, 27 Veebr 2008 19:21:58 +0300
- Asukoht: Kose
Re: awd probleem ?
Kui ma oma classicuga kinni istusin, siis aitas paar kpõpsu käsipidurit, et mõlemad tagarattad vedama hakkaksid.sookoll kirjutas:proovisin nii ühte- kui teistpidi. asi, mis lõpuks aitas, oli labidas ...
järgmise auto ostmisel peab siis rohkem kodutööd tegema ilmselt
Re: awd probleem ?
natukene blond küsimus - kas kõik need jupid ja ühendused on nii standardsed, et võtan lahtise diffri ära ja panen lsd asemele?Eks tuleb lsd differ taha torgata - imeravim pole aga kinnijäämine sellisel kujul on natuke ebatõenäolisem.
või sa rokem nii teoreetiliselt räägid ja tegelikkuses tuleks jumalteab mis kõik ümber ehitada ja aju ümber programmeerida, et see vastaks "riistvarale" ...
Re: awd probleem ?
Aju ei huvita su tagumine differ üldse, riistvara peaks sobima, peaaülekanne difritel peab olema sama. Mis sa selle kodutöö asemel mõtlesid, et järgmine kord ostad roomikutega atv? Linnamaastrurite hulgast on üli keeruline foresterile isegi ligilähedast leida, mingil libaveolisel võid sa difrilukust/lsdśt unistada, lukud pigem patrolite/LC´de teema. Forester on sul automaat või manuaal?
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: awd probleem ?
kodutöö selles mõttes, et enne ostmist tuleks täpsemalt selgeks teha, millega tegemist.
võibolla jäi mulje, et ma virisen masina kallal. kindlasti mitte. foresteri valikus ei ole veel kordagi kahetsenud.
just sellel põhjusel, et võrreldes eelmise masinaga on mul sisuliselt "labidas autos rooste läinud".
kuigi jah, masinal on nii mõnigi lollakas pisiviga/featuur, mis ajab vahel naerma, vahel vihale, aga see ei ole teema
võibolla jäi mulje, et ma virisen masina kallal. kindlasti mitte. foresteri valikus ei ole veel kordagi kahetsenud.
just sellel põhjusel, et võrreldes eelmise masinaga on mul sisuliselt "labidas autos rooste läinud".
kuigi jah, masinal on nii mõnigi lollakas pisiviga/featuur, mis ajab vahel naerma, vahel vihale, aga see ei ole teema
-
- Postitusi: 26
- Liitunud: N, 04 Veebr 2010 13:26:51 +0300
- Asukoht: Tallinn/Tartu
Re: awd probleem ?
Te ei kujuta ette (mõni võib olla ka kujutab) kust minu kesk- ja taga-LSD-ga vana Legacy korralikke rehvidega läbi läks!..sookoll kirjutas:natukene blond küsimus - kas kõik need jupid ja ühendused on nii standardsed, et võtan lahtise diffri ära ja panen lsd asemele?Eks tuleb lsd differ taha torgata - imeravim pole aga kinnijäämine sellisel kujul on natuke ebatõenäolisem.
või sa rokem nii teoreetiliselt räägid ja tegelikkuses tuleks jumalteab mis kõik ümber ehitada ja aju ümber programmeerida, et see vastaks "riistvarale" ...
Küsimus teemasse kuna leitud info on katkendlik või otsinguosavust napib: Forester 98-99 piirkonnas (raha uuemat ei luba), kas antud 92kw-sel kaheliitrisel isendil on taga LSD või mitte? Aga 125kw-sel turboga versioonil?
Aleksei
56682048
Impreza GF '97 2,0 AWD
Toyota Auris 2007 1,6
Nissan Patrol GR60 2,8TD
Yamaha TDM850 4TX
56682048
Impreza GF '97 2,0 AWD
Toyota Auris 2007 1,6
Nissan Patrol GR60 2,8TD
Yamaha TDM850 4TX
Re: awd probleem ?
92 kw'sel on minu andmetel lahtine differ.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
-
- Postitusi: 26
- Liitunud: N, 04 Veebr 2010 13:26:51 +0300
- Asukoht: Tallinn/Tartu
Re: awd probleem ?
OK, see viskab 92kw-se versiooni kohe valikust välja.
Jäi hetkel kaks küsimust:
1. Kas turboga Forester-il on tagumine differ piiratud libisemisega või lahtine?
2. Kas turboGA ja turboTA masinatel piiratud libisemisega TELGEDEVAHELINE differ on sama jäikusega või turbol on see kõvem? Küsimus käib nii Foresteri kui Legacy kohta.
Jäi hetkel kaks küsimust:
1. Kas turboga Forester-il on tagumine differ piiratud libisemisega või lahtine?
2. Kas turboGA ja turboTA masinatel piiratud libisemisega TELGEDEVAHELINE differ on sama jäikusega või turbol on see kõvem? Küsimus käib nii Foresteri kui Legacy kohta.
Aleksei
56682048
Impreza GF '97 2,0 AWD
Toyota Auris 2007 1,6
Nissan Patrol GR60 2,8TD
Yamaha TDM850 4TX
56682048
Impreza GF '97 2,0 AWD
Toyota Auris 2007 1,6
Nissan Patrol GR60 2,8TD
Yamaha TDM850 4TX
Re: awd probleem ?
1. Turbokal peaks olema kindlasti LSDroadrunner kirjutas:OK, see viskab 92kw-se versiooni kohe valikust välja.
Jäi hetkel kaks küsimust:
1. Kas turboga Forester-il on tagumine differ piiratud libisemisega või lahtine?
2. Kas turboGA ja turboTA masinatel piiratud libisemisega TELGEDEVAHELINE differ on sama jäikusega või turbol on see kõvem? Küsimus käib nii Foresteri kui Legacy kohta.
2. Kasti ülekanded/hammasrattad on teised ehk siis eks see keskdiffer ka turskem ole.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
-
- Postitusi: 26
- Liitunud: N, 04 Veebr 2010 13:26:51 +0300
- Asukoht: Tallinn/Tartu
Re: awd probleem ?
Kasti ja peaülekande arvud diffri jäikust ei mõjuta.
Vana Legacy-ga kui keskdiffer enne kinnijooksmist ainult jäigemaks muutus, oli lust sõita. Roomas sellistest kohtadest läbi kust nii mõnegi parketimaasturiga kaks korda mõtleks, enne kui minna. Kruusateedel ja muidu külg ees sõites (nii palju kui 94kW lubas ) oli tunduvalt parem kontroll asja üle. Kui teine differ sisse läks siis hakkas tunduvalt kergemalt ühte telge ringi viskama. Üllatuseks oli see, et ükskord jäingi istuma mudase ja kivise tõusu peale kust enne suht vabalt läbi sõitsin. Selline kurb lugu.
Vana Legacy-ga kui keskdiffer enne kinnijooksmist ainult jäigemaks muutus, oli lust sõita. Roomas sellistest kohtadest läbi kust nii mõnegi parketimaasturiga kaks korda mõtleks, enne kui minna. Kruusateedel ja muidu külg ees sõites (nii palju kui 94kW lubas ) oli tunduvalt parem kontroll asja üle. Kui teine differ sisse läks siis hakkas tunduvalt kergemalt ühte telge ringi viskama. Üllatuseks oli see, et ükskord jäingi istuma mudase ja kivise tõusu peale kust enne suht vabalt läbi sõitsin. Selline kurb lugu.
Aleksei
56682048
Impreza GF '97 2,0 AWD
Toyota Auris 2007 1,6
Nissan Patrol GR60 2,8TD
Yamaha TDM850 4TX
56682048
Impreza GF '97 2,0 AWD
Toyota Auris 2007 1,6
Nissan Patrol GR60 2,8TD
Yamaha TDM850 4TX
Re: awd probleem ?
Online peaks ju saama subaru varuosakoodid kätte? Võrdle neid keskviscosid koodi järgi, kui kood teine,siis ka tugevus tõenäoliselt erinev?
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.