Mootorid, hoorattad, sidurid, käigukastid, diferentsiaalid, dif.lukud ja palju muud huvitavat.
Moderaatorid: vaska, Axxept
-
oioioi
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 452
- Liitunud: N, 09 Veebr 2012 13:24:47 +0300
- Asukoht: tartu
#16
Postitus
Postitas oioioi » K, 07 Nov 2012 21:48:05 +0300
Tiit kirjutas:Lihtsam on võtta turbokonega auto juba.
mis mõttes see lihtsam on?
kasutaja soov on lihtsalt kolisev mootor mitte koliseva vastu vahetada. mitte tuunida vms.
-
kristoluik90
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 229
- Liitunud: K, 15 Aug 2012 23:57:44 +0300
- Asukoht: Tallinn
#17
Postitus
Postitas kristoluik90 » K, 07 Nov 2012 23:15:55 +0300
Tiit kirjutas:Lihtsam on võtta turbokonega auto juba.
kui saaks kuskilt sümboolse hinnaga mootori, kasti, juhtmestiku ja aju, siis paneks peale ikka...
Lihtsam on ikka osta juba valmis auto, aga kuna turboga impreza hinnad jäävad minu mõistes suht kalliks ja käsi määrida ei karda, siis on odavam (ei pea korraga niipalju raha välja käima) ise teha
Sõiduautode diagnostika ja elektritööd Tallinnas - 56960837 või PS
Aitan ka rehvivahetusega!!
-
Tiit
- Guru
- Postitusi: 1222
- Liitunud: T, 25 Mär 2008 22:28:59 +0300
- Asukoht: lõunaosariigid
#18
Postitus
Postitas Tiit » K, 07 Nov 2012 23:48:12 +0300
Siis tasuks muretseda mõni JDM parempoolse rooliga hoovi. Lihtsalt minu mõte on see, et tasuks kohe korraga piisavalt panustada, et saada suurem hüpe. See vähehaaval tegemine läheb oluliselt kulukamaks ja peagi jõuad ikkagi turboka peale välja.
Kuna teemaalgataja on varem ka küsinud võimsuse tõstmise kohta, siis sellest tuli lihtne järeldus...
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
-
Duster
- Guru
- Postitusi: 1889
- Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
- Asukoht: kehra
#19
Postitus
Postitas Duster » N, 08 Nov 2012 00:46:14 +0300
Foorumis oli mingihetk tagsi just üks turbo forester parempoolse rooliga, vist tahtis ca 800 kogu masina eest, ärge näkku lööge kui mööda läks. Minumeelest oleks suht hea edasiminek kaskvõi see xt katel koos juhtmestikuga sinna vahele toppida, saad oma lsd jaoks sisemise otsa kah pealekauba
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
-
raig0
- Ralliäss
- Postitusi: 1344
- Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
- Asukoht: Võrumaa
-
Kontakt:
#20
Postitus
Postitas raig0 » N, 08 Nov 2012 12:17:04 +0300
kristoluik90 kirjutas:kaaned jäävad sammuti 85kw omad...
lihtsalt ülejäänud virblid (sisselase, genekas, starter, pihustid roolivõimu pump jne) tulevad enda 92kw pealt...
Kas kw vahe tulebki ainult sisselaskest ja ajust?
92 kw ja 85 kw on sisselasked erinevad, ka pihustid(ja pihusti pistikud). Genekas, starter ja roolivõimu pump sobivad.
Tõsta siis juba 2,5 vahele, siis tekib autole korralik minek ka juba
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
-
oioioi
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 452
- Liitunud: N, 09 Veebr 2012 13:24:47 +0300
- Asukoht: tartu
#21
Postitus
Postitas oioioi » N, 08 Nov 2012 12:50:25 +0300
raig0 kirjutas:92 kw ja 85 kw on sisselasked erinevad
kas erinevad on ka kinnitused? st. kas 92kw sisselaske kollektor läheb 85kw-sele külge?
silma järgi tundub suht sama mõõt
või on erinevus poldiaukudes?
-
T.K
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 413
- Liitunud: E, 31 Okt 2005 15:45:36 +0300
- Asukoht: Tartu
#22
Postitus
Postitas T.K » R, 09 Nov 2012 19:48:55 +0300
pane parem 2,5 vahele ja 2,2 kaaned otsa koos õhukese tihendiga, pead ainult valima sellise ploki, et 2,5 kolvid ei ulatuks üle serva. aju võid samaks jätta. nasioc-is kirjutavad täpsemalt. saad nartuke sõidumõnu kui nagunii on teha vaja.
-
raig0
- Ralliäss
- Postitusi: 1344
- Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
- Asukoht: Võrumaa
-
Kontakt:
#23
Postitus
Postitas raig0 » E, 12 Nov 2012 21:54:44 +0300
See oleks hea idee pista korraga 2,5 doch vahele.
2,5 dochi kolb ulatub nagunii 0,4 mm üle ploki serva käima. Mul on rakis kolbide treimiseks olemas. 2,5 peaks impreza kere peal ikka väga kõvasti edasi käima! 2,2 kaantega on see jama, et klapid ja kanalid on suht väikesed aga 2,5 kaaned on ikka suurte klappide ja kanalitega, hingab asi paremini tunduvalt.
Ahjaa ja 92 kw ja 85 sisselaske kollektorite kinnitused on täiesti erinevad.
-
str
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 406
- Liitunud: N, 09 Aug 2007 20:26:39 +0300
- Asukoht: TALLINN
-
Kontakt:
#24
Postitus
Postitas str » T, 13 Nov 2012 07:55:14 +0300
raig0 kirjutas:kristoluik90 kirjutas:kaaned jäävad sammuti 85kw omad...
lihtsalt ülejäänud virblid (sisselase, genekas, starter, pihustid roolivõimu pump jne) tulevad enda 92kw pealt...
Kas kw vahe tulebki ainult sisselaskest ja ajust?
92 kw ja 85 kw on sisselasked erinevad, ka pihustid(ja pihusti pistikud). Genekas, starter ja roolivõimu pump sobivad.
Tõsta siis juba 2,5 vahele, siis tekib autole korralik minek ka juba
Foresteri 125 KW on ka ok. Osta see parempoolse rooliga isend hoovi ära ja saad vaikselt nokitseda. Saad endale 125 KW turbo impreza
. Foresteri peal 8 miskit sek-i sajani ja igapäeva liiklemiseks on täiesti OK.
Škoda Superb Elegance 1.8TSI 2018, Škoda Octavia Elegance 1.8TSI 2013
AllParts - sõidukite varuosad, kereosad ,tuningosad jne.
Subaru24 - Subaru originaal varuosad & muu.
-
Duster
- Guru
- Postitusi: 1889
- Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
- Asukoht: kehra
#25
Postitus
Postitas Duster » T, 13 Nov 2012 23:26:30 +0300
Ma ühinen ka raigO soovitusega, 2,5 vabalthingav klassik impreza oleks igati äge asi mida omada. Ühtlane väände graafik ning poleks ka turbolääga, pakun et sõiva mehe käes jäärajal oleks see väga raskesti püütav isend.
Ise käisin kunagi proovimas universaalkerega kiisusilma, 2006 aasta auto oli ning usa versioon 2,5l 127kw passis ning manuaalkäikar, üli meeldiv kooslus oli ning seda eriti just mootori dünaamika suhtes, sama katel outbacki vahel mingit erilist emotsiooni ei tekitanud.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
-
kristoluik90
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 229
- Liitunud: K, 15 Aug 2012 23:57:44 +0300
- Asukoht: Tallinn
#26
Postitus
Postitas kristoluik90 » T, 13 Nov 2012 23:41:23 +0300
aga kui 2,5 panna, tuleks kast ka teine panna ja seega siis tagadiffer ka? või on subaru tõesti nii lego, et kastid istuvad kõigi mootorite otsa ?
Sõiduautode diagnostika ja elektritööd Tallinnas - 56960837 või PS
Aitan ka rehvivahetusega!!
-
Duster
- Guru
- Postitusi: 1889
- Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
- Asukoht: kehra
#27
Postitus
Postitas Duster » T, 13 Nov 2012 23:44:33 +0300
Vaevalt, et nad viitsisid mikidele eraldi kasti pimpida, sama lugu vast impreza vs legacy jne. Midagi kindlat ma muidugi ei tea, nipponist margus võiks äkki selliseid asju vähe täpsemalt teada.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
-
T.K
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 413
- Liitunud: E, 31 Okt 2005 15:45:36 +0300
- Asukoht: Tartu
#28
Postitus
Postitas T.K » K, 14 Nov 2012 13:53:50 +0300
sobib kenasti otsa. dohc kaan oleks muidugi ka hea variant aga 2,2 kaan annab surveastet. või 2,0 dohc kaan wrxi oma, siis muidugi sisselaset ka teist vaja. 2,0 kaan voolab rohkem kui 2,5wrx kaan, küll aga põlemiskamber on väiksem.
-
raig0
- Ralliäss
- Postitusi: 1344
- Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
- Asukoht: Võrumaa
-
Kontakt:
#29
Postitus
Postitas raig0 » N, 15 Nov 2012 14:00:43 +0300
Mina treisin oma mootoril 0,4 mm kolbi maha ja siis eemaldasin kaane tihendist 0,8 mm paku teraslehe. Kui orginaalis on surveaste 9,7, siis mul tuli pärast neid modifikatsioone surveastmeks 10,3. Loomulikult oleks 11:1 tunduvalt parem. 13:1 oleks veel parem, aga siis peab etanooli hakkama juba kasutama
Olen sõitnud sõbra sti-ga ja seda võin väita, et 2,5 doch käib alt tunduvalt kõvemini edasi. Kui su imprezal on veel 4,1 ülekanne ka , siis tõesti jäärajal annab vastast otsida. Legacy liigub 3,9 ülekandega juba väga kenasti edasi.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
-
rosenberg
- Guru
- Postitusi: 954
- Liitunud: P, 01 Jaan 2006 22:46:36 +0300
- Asukoht: võrumaa
#30
Postitus
Postitas rosenberg » L, 17 Nov 2012 15:18:30 +0300
vaata sisselaske kinnitusi ka . neid kahte varianti ühel on kõik poldid ühe joone peal , ja uuematel reeglina on sisemised poldid väljaspool natuke st pole kõik yhe joonepeal .
Impreza wrx Sti type-ra Limited 555 & Impreza GT