Mootorite sobivus

Mootorid, hoorattad, sidurid, käigukastid, diferentsiaalid, dif.lukud ja palju muud huvitavat.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
oioioi
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 452
Liitunud: N, 09 Veebr 2012 13:24:47 +0300
Asukoht: tartu

Re: Mootorite sobivus

#16 Postitus Postitas oioioi » K, 07 Nov 2012 21:48:05 +0300

Tiit kirjutas:Lihtsam on võtta turbokonega auto juba.
mis mõttes see lihtsam on?
kasutaja soov on lihtsalt kolisev mootor mitte koliseva vastu vahetada. mitte tuunida vms. 8)

Kasutaja avatar
kristoluik90
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 229
Liitunud: K, 15 Aug 2012 23:57:44 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Mootorite sobivus

#17 Postitus Postitas kristoluik90 » K, 07 Nov 2012 23:15:55 +0300

Tiit kirjutas:Lihtsam on võtta turbokonega auto juba.
kui saaks kuskilt sümboolse hinnaga mootori, kasti, juhtmestiku ja aju, siis paneks peale ikka...
Lihtsam on ikka osta juba valmis auto, aga kuna turboga impreza hinnad jäävad minu mõistes suht kalliks ja käsi määrida ei karda, siis on odavam (ei pea korraga niipalju raha välja käima) ise teha :)
Sõiduautode diagnostika ja elektritööd Tallinnas - 56960837 või PS
Aitan ka rehvivahetusega!!

Tiit
Guru
Postitusi: 1222
Liitunud: T, 25 Mär 2008 22:28:59 +0300
Asukoht: lõunaosariigid

Re: Mootorite sobivus

#18 Postitus Postitas Tiit » K, 07 Nov 2012 23:48:12 +0300

Siis tasuks muretseda mõni JDM parempoolse rooliga hoovi. Lihtsalt minu mõte on see, et tasuks kohe korraga piisavalt panustada, et saada suurem hüpe. See vähehaaval tegemine läheb oluliselt kulukamaks ja peagi jõuad ikkagi turboka peale välja.

Kuna teemaalgataja on varem ka küsinud võimsuse tõstmise kohta, siis sellest tuli lihtne järeldus...
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Mootorite sobivus

#19 Postitus Postitas Duster » N, 08 Nov 2012 00:46:14 +0300

Foorumis oli mingihetk tagsi just üks turbo forester parempoolse rooliga, vist tahtis ca 800 kogu masina eest, ärge näkku lööge kui mööda läks. Minumeelest oleks suht hea edasiminek kaskvõi see xt katel koos juhtmestikuga sinna vahele toppida, saad oma lsd jaoks sisemise otsa kah pealekauba :D
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Mootorite sobivus

#20 Postitus Postitas raig0 » N, 08 Nov 2012 12:17:04 +0300

kristoluik90 kirjutas:kaaned jäävad sammuti 85kw omad...
lihtsalt ülejäänud virblid (sisselase, genekas, starter, pihustid roolivõimu pump jne) tulevad enda 92kw pealt...
Kas kw vahe tulebki ainult sisselaskest ja ajust?
92 kw ja 85 kw on sisselasked erinevad, ka pihustid(ja pihusti pistikud). Genekas, starter ja roolivõimu pump sobivad.
Tõsta siis juba 2,5 vahele, siis tekib autole korralik minek ka juba :)
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

oioioi
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 452
Liitunud: N, 09 Veebr 2012 13:24:47 +0300
Asukoht: tartu

Re: Mootorite sobivus

#21 Postitus Postitas oioioi » N, 08 Nov 2012 12:50:25 +0300

raig0 kirjutas:92 kw ja 85 kw on sisselasked erinevad
kas erinevad on ka kinnitused? st. kas 92kw sisselaske kollektor läheb 85kw-sele külge?
silma järgi tundub suht sama mõõt :? või on erinevus poldiaukudes?

T.K
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 413
Liitunud: E, 31 Okt 2005 15:45:36 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Mootorite sobivus

#22 Postitus Postitas T.K » R, 09 Nov 2012 19:48:55 +0300

pane parem 2,5 vahele ja 2,2 kaaned otsa koos õhukese tihendiga, pead ainult valima sellise ploki, et 2,5 kolvid ei ulatuks üle serva. aju võid samaks jätta. nasioc-is kirjutavad täpsemalt. saad nartuke sõidumõnu kui nagunii on teha vaja.

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Mootorite sobivus

#23 Postitus Postitas raig0 » E, 12 Nov 2012 21:54:44 +0300

See oleks hea idee pista korraga 2,5 doch vahele.
2,5 dochi kolb ulatub nagunii 0,4 mm üle ploki serva käima. Mul on rakis kolbide treimiseks olemas. 2,5 peaks impreza kere peal ikka väga kõvasti edasi käima! 2,2 kaantega on see jama, et klapid ja kanalid on suht väikesed aga 2,5 kaaned on ikka suurte klappide ja kanalitega, hingab asi paremini tunduvalt.

Ahjaa ja 92 kw ja 85 sisselaske kollektorite kinnitused on täiesti erinevad.

Kasutaja avatar
str
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 406
Liitunud: N, 09 Aug 2007 20:26:39 +0300
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Re: Mootorite sobivus

#24 Postitus Postitas str » T, 13 Nov 2012 07:55:14 +0300

raig0 kirjutas:
kristoluik90 kirjutas:kaaned jäävad sammuti 85kw omad...
lihtsalt ülejäänud virblid (sisselase, genekas, starter, pihustid roolivõimu pump jne) tulevad enda 92kw pealt...
Kas kw vahe tulebki ainult sisselaskest ja ajust?
92 kw ja 85 kw on sisselasked erinevad, ka pihustid(ja pihusti pistikud). Genekas, starter ja roolivõimu pump sobivad.
Tõsta siis juba 2,5 vahele, siis tekib autole korralik minek ka juba :)
Foresteri 125 KW on ka ok. Osta see parempoolse rooliga isend hoovi ära ja saad vaikselt nokitseda. Saad endale 125 KW turbo impreza :). Foresteri peal 8 miskit sek-i sajani ja igapäeva liiklemiseks on täiesti OK.
Škoda Superb Elegance 1.8TSI 2018, Škoda Octavia Elegance 1.8TSI 2013
AllParts - sõidukite varuosad, kereosad ,tuningosad jne. Subaru24 - Subaru originaal varuosad & muu.

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Mootorite sobivus

#25 Postitus Postitas Duster » T, 13 Nov 2012 23:26:30 +0300

Ma ühinen ka raigO soovitusega, 2,5 vabalthingav klassik impreza oleks igati äge asi mida omada. Ühtlane väände graafik ning poleks ka turbolääga, pakun et sõiva mehe käes jäärajal oleks see väga raskesti püütav isend.
Ise käisin kunagi proovimas universaalkerega kiisusilma, 2006 aasta auto oli ning usa versioon 2,5l 127kw passis ning manuaalkäikar, üli meeldiv kooslus oli ning seda eriti just mootori dünaamika suhtes, sama katel outbacki vahel mingit erilist emotsiooni ei tekitanud.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Kasutaja avatar
kristoluik90
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 229
Liitunud: K, 15 Aug 2012 23:57:44 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Mootorite sobivus

#26 Postitus Postitas kristoluik90 » T, 13 Nov 2012 23:41:23 +0300

aga kui 2,5 panna, tuleks kast ka teine panna ja seega siis tagadiffer ka? või on subaru tõesti nii lego, et kastid istuvad kõigi mootorite otsa ?
Sõiduautode diagnostika ja elektritööd Tallinnas - 56960837 või PS
Aitan ka rehvivahetusega!!

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Mootorite sobivus

#27 Postitus Postitas Duster » T, 13 Nov 2012 23:44:33 +0300

Vaevalt, et nad viitsisid mikidele eraldi kasti pimpida, sama lugu vast impreza vs legacy jne. Midagi kindlat ma muidugi ei tea, nipponist margus võiks äkki selliseid asju vähe täpsemalt teada.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

T.K
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 413
Liitunud: E, 31 Okt 2005 15:45:36 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Mootorite sobivus

#28 Postitus Postitas T.K » K, 14 Nov 2012 13:53:50 +0300

sobib kenasti otsa. dohc kaan oleks muidugi ka hea variant aga 2,2 kaan annab surveastet. või 2,0 dohc kaan wrxi oma, siis muidugi sisselaset ka teist vaja. 2,0 kaan voolab rohkem kui 2,5wrx kaan, küll aga põlemiskamber on väiksem.

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Mootorite sobivus

#29 Postitus Postitas raig0 » N, 15 Nov 2012 14:00:43 +0300

Mina treisin oma mootoril 0,4 mm kolbi maha ja siis eemaldasin kaane tihendist 0,8 mm paku teraslehe. Kui orginaalis on surveaste 9,7, siis mul tuli pärast neid modifikatsioone surveastmeks 10,3. Loomulikult oleks 11:1 tunduvalt parem. 13:1 oleks veel parem, aga siis peab etanooli hakkama juba kasutama :P
Olen sõitnud sõbra sti-ga ja seda võin väita, et 2,5 doch käib alt tunduvalt kõvemini edasi. Kui su imprezal on veel 4,1 ülekanne ka , siis tõesti jäärajal annab vastast otsida. Legacy liigub 3,9 ülekandega juba väga kenasti edasi.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

Kasutaja avatar
rosenberg
Guru
Postitusi: 954
Liitunud: P, 01 Jaan 2006 22:46:36 +0300
Asukoht: võrumaa

Re: Mootorite sobivus

#30 Postitus Postitas rosenberg » L, 17 Nov 2012 15:18:30 +0300

vaata sisselaske kinnitusi ka . neid kahte varianti ühel on kõik poldid ühe joone peal , ja uuematel reeglina on sisemised poldid väljaspool natuke st pole kõik yhe joonepeal .
Impreza wrx Sti type-ra Limited 555 & Impreza GT

Vasta